Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt selvinnyt keski-iän/esivaihdevuosien tuomista ulkonäköhaasteista seuraavasti

Vierailija
01.02.2024 |

*Happokuorinta kasvoille säännöllisesti, hyvä kosteutus. Biothermin salisyylihappo-kosteuttaja nyt käytössä.

*Ei enää edes cc-voidetta kuin hyvin harvinaisissa poikkeustapauksissa

*Peitevoidetta säästeliäästi. Luomille pohjustus, jos haluaa tehdä silmämeikin

*Huulten rajaus ulkoapäin (esim. peitevoiteen applikaattorilla tai peite/valokynällä

*Heleät nudesävyt poskiin huuliin usein jopa iltameikissä paremmat

*Enemmän hohdetta kuin tummia sävyjä

*OTSATUKKA vähentää ryppyvitutusta, itselläni on lähinnä sibeliukset, joita muilla pidän ikään kuuluvana, itselläni ärsyttävät

*Säännöllinen seksi parantaa unen laatua ja naaman ilmettä, kumppanin puute ei ole este (olen itse etäsuhteessa)

*Jouduin vaihtamaan rintaliivien kokoa ja valmistajaa, vaikka vaatekoko on sama

Muita vinkkejä?

N46

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lääkärin määräämää Avitcidia. Paljon hoitovettä, seerumia ja kasvoöljyä. Ultraäänihoitoa itse tilatulla laitteella. Samoin micropladingia. Kasvoteippaus iltaisin. 

Vierailija
2/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vihdoin saanut ihon hyväksi ja mitään ryppyjä ei vielä onneksi ole. Mutta paino meinaa nousta helposti, ärsyttävää

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin naama turpoaa nykyään herkästi, ennen ei oikein millään. Riittävä nesteytys varsinkin stressaantuneena tärkeää. Prosessoidut ruoat ja lisätty sokeri ovat pahimmat turvottajat. Valmarin-kuuri voi auttaa, jos tuntuu, että nestetasapaino muutenkin sekaisin. Pidän nykyään aina Valmarinia jääkaapissa. On minulla jotain elektrolyyttijauhettakin, mutta siitä tulee helposti huono olo, ainakin minulle. 

Vierailija
4/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi happokuorinta on hyvä, käytän joka ilta. Kasvot on paljon heleämmät. Meikkipuuterin ja mineraalipuuterien käyttö piti lopettaa ja vaihtaa ohueeseen cc-voiteeseen, puuterit korostivat silmänalueen hienoja ryppyjä ja yli nelikymppisenä mattaiho ei enää näytä hyvältä. 

Vierailija
5/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi happokuorinta on hyvä, käytän joka ilta. Kasvot on paljon heleämmät. Meikkipuuterin ja mineraalipuuterien käyttö piti lopettaa ja vaihtaa ohueeseen cc-voiteeseen, puuterit korostivat silmänalueen hienoja ryppyjä ja yli nelikymppisenä mattaiho ei enää näytä hyvältä. 

Joka ilta happokuorinta???

Vierailija
6/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei cc-voidetta?

Vierailija
7/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologi täällä hei! En suosittele käyttämään happokuorintaa joka ilta. Se ei ole hyväksi kuin 1-2 kertaa viikossa. 2 kertaakin saattaa joissain tapauksissa olla liikaa.

Vierailija
8/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
9/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, ap! Itsellä pesu ja kosteutus, ei meikkiä.

Vierailija
10/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologi täällä hei! En suosittele käyttämään happokuorintaa joka ilta. Se ei ole hyväksi kuin 1-2 kertaa viikossa. 2 kertaakin saattaa joissain tapauksissa olla liikaa.

Ikääntyvälle iholle suositellaan vielä harvemmin, ohentaa ihoa.

Vierailija
11/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä haasteista nyt on kysymys?

Vierailija
12/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohde ei nimenomaan sovi ryppyiselle iholle, vaan korostaa ryppyjä. Ihan mattakaan kyllä ei ole kaunis.

Vierailija
13/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ulkonäköhaaste?

Vierailija
14/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut vähän väljempiä paitoja.

Vierailija
15/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaaja reilusti 

se on tämän mamman lääke..ihan kaikkeen! 

Vierailija
16/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teet itse siitä ulkonäöstä haasteen. Ei muita kiinnosta sun rypyt ollenkaan

Vierailija
17/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vegaanisesti, en juo alkoholia, en polta, nukun tarpeeksi ja harrastan liikuntaa. Olen 43-vuotias ja keskimäärin minua luullaan 35-vuotiaaksi.

Vierailija
18/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vegaanisesti, en juo alkoholia, en polta, nukun tarpeeksi ja harrastan liikuntaa. Olen 43-vuotias ja keskimäärin minua luullaan 35-vuotiaaksi.

Mulla täysin samat, mutta kukaan ei ole tullut sanomaan, että näyttäisin nuoremmalta. Enkä niitä siksi teekään.

Vierailija
19/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmia sinulla on? Siis kun olet noin epätoivoinen.

Vierailija
20/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan ainoasta elämästämme! Mitä väliä parilla rypyllä? Suomeen voi tulla vaikka sota lähivuosina. Nautitaan nyt elämästä ja rauhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme