Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut haukuttiin tänään töissä ihan pystyyn! Olen niin loukkaantunut. Miten tällaisesta toipuu?

Vierailija
19.03.2008 |

Mä olen supertunnollinen ja hoidan hommani aina tosi tarkasti ja ohjeiden mukaan. Tänään sain puhelun esimieheni tasoiselta henkilöltä, joka piti arviotani ja toimiani eräästä asiasta täysin ammattitaidottomina. Hän oli erittäin hävytön ja asiaton, eikä kuunnellut ollenkaan minun kantaani, jyräsi vain yli.

Esimieheni käski unohtaa koko asian, koska olen toiminut täysin oikein, eikä mitään olisi voinut asian suhteen tehdä paremmin. Minun töitäni ei ole 10 vuoden aikana kukaan arvostellut, vaan olen saanut aina hyvää palautetta. Tämä kolahti jotenkin tosi pahasti, varsinkin kun en ole tehnyt mitään väärin. Olen täysin lyöty ja alamaissa.

Tämä lienee sitten minun heikko kohtani. Jos olisi edes aihetta, mutta syyttä lyttääminen ja asiattomuudet nujersivat minut täysin. Nyt on sellainen fiilis, että olen ihan epäonnistunut, kun en edes saanut annettua samalla mitalla takaisin ja puolustauduttaua kunnolla.

Plääh! Ei huvita mikään!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä opetella sanomaan takaisin tuollaisille lyttääjille. Vaikeata se on, tiedän, mutta välttämätöntä.

Vierailija
2/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvi välittää, jos kerran oma esimiehesi on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on sen verran pieni, ettei sitä kukaan tule minulta tarkistamaan. Jos kuitenkin uskoo tämän nuijan puheita, joudun todella kummalliseen valoon.

ap

Vierailija
4/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritiikin yläpuolelle. Tiedän, että se on vaikeaa. Itsellä tänään ei mennyt inssi läpi ja olen aivan tuohtunut, sillä en tehnyt niitä virheitä, joista inssi väitti hylyn tulleen. Tämä tarkoittaa taas yli 200 euroa lisälaskua tälle yh:lle. Ajoni meni paremmin kuin koskaan, en ymmärrä ollenkaan. Ne virheet, joita väitti minun tehneeni ei tapahtunut. Olin aivan rikki ja itkin pitkään, sillä minä olen myös luonteeltani erittäin tunnollinen ja tuntuu niin pahalta, että joku ihminen voi tehdä toiselle näin. Toivottavasti tämä inssi nukkuu yönsä hyvin. Minä uskon kyllä, että karma maksaa tällaiset pahat teot ennemmin tai myöhemmin jokaiselle. Ehkä minun kohdallani on sitten tulossa jotain muuta hyvää.....ja inssi saa vähintään finnin nenään.

Vierailija
5/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen huonoksi puolekseni sen, että jos joku kohtelee minua epäoikeudenmukaisesti tai haukkuu ja arvostelee aiheetta, niin minulla menee todella herne nenään ja syvällä. Ikävä kyllä en pysty asiaa kuin ajan myötä unohtamaan ja ikinä en anna anteeksi, vaikka pystyn korrektisti kyseisen henkilön kanssa käyttäytymään. Vältän viimeiseen asti yhteenottoa. Jos se tapahtuu yritän toimia niin etten menetä kasvojani, enkä loukkaa pahasti toista. Puran kiukkuani esim. liikuntaan.

Vierailija
6/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa aivan varmasti palkkansa!

Vierailija
7/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia narsistisia öykkäreitä on maa täynnä, ne vaan haluaa olla aina oikeassa ja ehkäpä tämäkin ääliö tiesi että olet tehnyt asian oikein, mutta halusi vaan jostain syystä kyykyttää sua. Eli kärsii itse jostain ongelmasta.

Vierailija
8/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kritiikin yläpuolelle. Tiedän, että se on vaikeaa. Itsellä tänään ei mennyt inssi läpi ja olen aivan tuohtunut, sillä en tehnyt niitä virheitä, joista inssi väitti hylyn tulleen. Tämä tarkoittaa taas yli 200 euroa lisälaskua tälle yh:lle. Ajoni meni paremmin kuin koskaan, en ymmärrä ollenkaan. Ne virheet, joita väitti minun tehneeni ei tapahtunut. Olin aivan rikki ja itkin pitkään, sillä minä olen myös luonteeltani erittäin tunnollinen ja tuntuu niin pahalta, että joku ihminen voi tehdä toiselle näin. Toivottavasti tämä inssi nukkuu yönsä hyvin. Minä uskon kyllä, että karma maksaa tällaiset pahat teot ennemmin tai myöhemmin jokaiselle. Ehkä minun kohdallani on sitten tulossa jotain muuta hyvää.....ja inssi saa vähintään finnin nenään.

Vierailija
9/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä toivo kenellekään pahaa, mutta nyt on suuri kiusaus toivoa, että tämä pönttöpää saa vielä nenilleen. Jos älyäisi pyytää anteeksi, asia olisi loppuunkäsitelty.

ap

Vierailija
10/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset epäasialllista kritiikkiä esittävät ihmiset kyllä tunnetaan organisaatioissa, joten jos hän kertoo samaa tarinaa sinusta muille, niin ihmiset tietävät, että siihen ei ole luottamista.

Mä ajattelisin niin, että toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Jos olisit siinä tilanteessa alkanut kovin voimakkaasti vastaan tyypille, niin tilanne olisi voinut mennä vieläkin epäasiallisemmaksi. Mun mielestä toimit juuri parhain päin. Jos itse ja esimiehesi tietää, että olet tehnyt oikein, niin muusta ei tarvitse välittää. Olet siis toiminut ainakin minun mittarissani ihan ammattimaisesti ja asiallisesti.

esimies

Vierailija
11/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton käytös puhelimessa kertoo enemmän haukkujasta kuin sinusta. Jatkossa toteat vaan puhelimeen, ettet suostu puhumaan ko. tyypin kanssa koska oli niin asiaton puhelimessa. Lyöt reippaasti luurin korvaan ja käsket juttelemaan esimiehesi kanssa vaikka, jos kerran oli puolellasi. Tyypillä on päässä vikaa.

Vierailija
12/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuja tosin oli oma esimies. En tuntenut häntä silloin vielä kovin hyvin, joten en aluksi ymmärtänyt mikä nyt oli aiheuttanut tällaisen kamalan reaktion. Hän siis haukkui minut virheestä, jonka hän oli itse tehnyt, ja vieritti syyn minun niskaani. No, sitten selvisi, että ko. henkilöllä oli tapana jyristä sillon kun hän oli huonolla tuulella, eikä muutenkaan ottanut vastuuta omista virheistään. Ei ihme, että juuri kukaan ei pysynyt tuossa työpaikassa kovin kauan... Oikeastaan vain siisuunnuin tuosta, vaikka silloin risoi tosi pahasti pari päivää. Sen jälkeen olen pitänyt pintani tilanteessa kuin tilanteessa, varsinkin, kun olen tiennyt hoitaneeni hommani kunnolla. Eri työpaikassa siis nyt olen, ja esimieskin on aivan toista maata. Eli, älä todellakaan välitä, jos tiedät hoitaneesi työsi hyvin. Aina näitä kusipäitä riittää!

Vierailija
13/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkujalle kylmän rauhallisesti, että kuule, palataan asiaan kun pystyt esittämään asiasi asiallisesti ja sulkenut puhelimen. Ei sun tartte sietää tuollaista kohtelua työpaikallas.

Vierailija
14/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksen että töissä hankalaa esimiehen takia..

Vierailija
15/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen oli ja kyvytön johtajana. Vaihdoin työpaikkaa. Nyt nautin työstäni.

Vierailija
16/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kertaakaan haukuttu töissä ei ole töissä ollutkaan.

Vierailija
17/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on tosi nöyryytetty olo, eikä huvita yhtään mennä töihin huomenna.

ap

Vierailija
18/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman kahjupäitä tämä maa päällään kantaakin, mutta sinä asetut nyt niiden yläpuolelle ja jatkat kunnon työntekijänä. Saat nähdä vielä, että sinä saat kiitosta hyvästä työstäsi ja tämä yks nuija saa palkkansa.

Vierailija
19/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä haukkuja yritti vain pelastaa oman nahkansa mutta tuskin onnistui. Unohda koko haukkuminen. Tai jos tämä kaveri tulee toiste niin tuumaa vaan että taasko tulet purkamaan paineita syyttömiin

Vierailija
20/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 21