Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut haukuttiin tänään töissä ihan pystyyn! Olen niin loukkaantunut. Miten tällaisesta toipuu?

Vierailija
19.03.2008 |

Mä olen supertunnollinen ja hoidan hommani aina tosi tarkasti ja ohjeiden mukaan. Tänään sain puhelun esimieheni tasoiselta henkilöltä, joka piti arviotani ja toimiani eräästä asiasta täysin ammattitaidottomina. Hän oli erittäin hävytön ja asiaton, eikä kuunnellut ollenkaan minun kantaani, jyräsi vain yli.

Esimieheni käski unohtaa koko asian, koska olen toiminut täysin oikein, eikä mitään olisi voinut asian suhteen tehdä paremmin. Minun töitäni ei ole 10 vuoden aikana kukaan arvostellut, vaan olen saanut aina hyvää palautetta. Tämä kolahti jotenkin tosi pahasti, varsinkin kun en ole tehnyt mitään väärin. Olen täysin lyöty ja alamaissa.

Tämä lienee sitten minun heikko kohtani. Jos olisi edes aihetta, mutta syyttä lyttääminen ja asiattomuudet nujersivat minut täysin. Nyt on sellainen fiilis, että olen ihan epäonnistunut, kun en edes saanut annettua samalla mitalla takaisin ja puolustauduttaua kunnolla.

Plääh! Ei huvita mikään!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloittelin töitä noin 15 vuotta sitten sattui kaikenlaisia mokia, ja asiakas ei aina kaikista tykännyt. Kerran meni asiakastapaamisessa ruokahalut, kun sain moitteita. Kerran yksi taas sanoi, että tästä hyvästä saat potkut. Kaikesta huolimatta vieläkin teen samaa työtä. Näistä tilanteista oppii ja tulee paksunahkaisemmaksi. Samalla oppii varautumaan ennakolta tilanteisiin, joissa joutuu ehkä selittelemään tekemisiään. Jos tekee hommansa ok ja esimiehellä ei ole asiasta huomauttamista, niin sen pitäisi olla kyllä riittävä. Nykyisin työssä on valtavat paineet. Joskus niitä ei vain osaa hanskata, ja toisinaan tulee turhaankin tiuskineeksi asioista. Myös perhe-elämä saattaa rassata. Tällä tahdon vain sanoa, että välttämättä syy ei ollut sinun työssä vaan jossain muualla. Yksi pomo sanoin minulle aikoinaan, että tämä on vain työtä. Elikkä kyse ei ole koko minun elämästä vaan osasta sitä. Nuorempana ja vielä joskus nytkin työtä tulee tehneeksi ns. sydänverellä, ja jos sitä joku vielä haukkuu, niin tietysti se harmittaa. Mutta tämä onneksi unohtuu, ja jonkin ajan päästä hommat sujuvat entiseen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi