Sallitko, että mies tuo olohuoneeseen romuja: tietokoneen osia, sähkövehkeitä, työkaluja jne.
Meillä on kerrostalokolmio. Mies tuo olohuoneiseen auton osia, sähköjohtoja, ruuveja jne. Kärsin asiasta. Mitä tehdä?
Kommentit (79)
kerro tarkemmin mikä on se kärsimys mikä noista seuraa
Toki saa tuoda mutta ei saa jättää lojumaan niin että ovat vaaraksi taaperolle.
Jos koti on puoliksi miehen niin hän voi täyttää kaikista huoneista puolet ihan millä haluaa.
Miksi hän tuo niitä sinne? Joku projekti kesken? Nimittäin minun mielestä olohuone ei ole mikään korjaus-/autopaja.
Olen mies ja olisikin hyvä, jos joku roudaisi tänne ilmaiseksi kaikenlaista tarpeellista "roinaa".
En salli, mutta mitäpä se auttaa. "Romutori" ja roskakaaos on asunnossa paraatipaikalla (olohuoneen pöytä) silti.
Hyvin monet ellei lähes kaikki naiset haluvat hallita mitä asioita kodin huoneista löytyy. Siinä ei miehen tavarat paljon paina vaikka yhteinen koti.
Vierailija kirjoitti:
kerro tarkemmin mikä on se kärsimys mikä noista seuraa
Olohuone muistuttaa verstaalta, kun siellä on kaikenlaisia työkaluja, sähkovehkeitä, johtoja jne.
Jos niille on jokin oma paikka, niin ok. Esim jokin laatikko kirjahyllyssä tms, etteivät rojota jossain sohvapöydällä koko ajan.
Sallin, samaa roinaa itsellänikin on. Enemmän elektronisia laitteita kuitenkin. Levällään eivät saa olla, vaan hyvissä paikoissa järjestettynä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän tuo niitä sinne? Joku projekti kesken? Nimittäin minun mielestä olohuone ei ole mikään korjaus-/autopaja.
Minun mielestäni taas olohuone ei ole kasvihuone jossa pöllytetään mullasta homeitiöitä, ei savupirtti jossa kärytetään kynttilöitä, eikä varsinkaan beduiiniteltta jossa kaivataan yhtäkään irtotyynyä tai -vilttiä.
Sen sijaan klassikkomoottoripyörä sopii erinomaisesti esteettisen muotoilunsa ansiosta koristamaan seinänviertä.
Makuja on monia.
Näin miehenä en kyllä kysy keneltäkään mitä voin olohuoneeseni tuoda
Onko muualla tilaa, jossa on kohtuulliset olot korjailla tai parannella? Monella kerrostaloasujalla ei taida ainakaan olla. Parkkiksella se on aika ikävää. En ehkä ihan keskeisimmillä paikoilla tykkäis niiden olevan säilytyksessä tms, mutta joskus pitää tehdä mitä joskus pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni taas olohuone ei ole kasvihuone jossa pöllytetään mullasta homeitiöitä, ei savupirtti jossa kärytetään kynttilöitä, eikä varsinkaan beduiiniteltta jossa kaivataan yhtäkään irtotyynyä tai -vilttiä.
Sen sijaan klassikkomoottoripyörä sopii erinomaisesti esteettisen muotoilunsa ansiosta koristamaan seinänviertä.
Makuja on monia.
Siksi onkin parempi asua itsekseen, voi sisustaa kotinsa miten haluaa, kuka viidakoksi ja kuka prätkätalliksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet ellei lähes kaikki naiset haluvat hallita mitä asioita kodin huoneista löytyy. Siinä ei miehen tavarat paljon paina vaikka yhteinen koti.
Tuommoinen itsensä koko perheen diktaattoriksi ylentänyt kontrollihullu olisi aivan karmea painajainen.
Pahimmat urpot vielä eivät edes kustanna siitä kodista omaa nettopuolikastaan, mutta 100% pitäisi kuitenkin hallinnoida. Ei mitään häpyä eikä käsitystä oikeudenmukaisuudesta.
Minä pidän työkaluja lipastossa. Näyttää nätille mutta haisee pahalle. Ei todellakaan käy että mies tekee samoin. Menee koko koti pilalle.
Saa tuoda, mutta ne ei saa siihen jäädä.
Työhuone