Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitko, että mies tuo olohuoneeseen romuja: tietokoneen osia, sähkövehkeitä, työkaluja jne.

Vierailija
25.12.2024 |

Meillä on kerrostalokolmio. Mies tuo olohuoneiseen auton osia, sähköjohtoja, ruuveja jne. Kärsin asiasta. Mitä tehdä?

Sallitko, että mies tuo olohuoneeseen romuja: tietokoneen osia, sähkövehkeitä, työkaluja jne.

Vaihtoehdot

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuone

Vierailija
2/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se asunto myös miehen koti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tarkemmin mikä on se kärsimys mikä noista seuraa

Vierailija
4/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa tuoda mutta ei saa jättää lojumaan niin että ovat vaaraksi taaperolle.

Vierailija
5/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koti on puoliksi miehen niin hän voi täyttää kaikista huoneista puolet ihan millä haluaa.

Vierailija
6/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tuo niitä sinne? Joku projekti kesken? Nimittäin minun mielestä olohuone ei ole mikään korjaus-/autopaja. 

Vierailija
7/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olisikin hyvä, jos joku roudaisi tänne ilmaiseksi kaikenlaista tarpeellista "roinaa". 

Vierailija
8/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuoda vaikka prätkän

Vierailija
9/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli, mutta mitäpä se auttaa. "Romutori" ja roskakaaos on asunnossa paraatipaikalla (olohuoneen pöytä) silti.

Vierailija
10/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet ellei lähes kaikki naiset haluvat hallita mitä asioita kodin huoneista löytyy. Siinä ei miehen tavarat paljon paina vaikka yhteinen koti. 

Vierailija
11/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro tarkemmin mikä on se kärsimys mikä noista seuraa

Olohuone muistuttaa verstaalta, kun siellä on kaikenlaisia työkaluja, sähkovehkeitä, johtoja jne.

Vierailija
12/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niille on jokin oma paikka, niin ok. Esim jokin laatikko kirjahyllyssä tms, etteivät rojota jossain sohvapöydällä koko ajan. 

Vierailija
13/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallin, samaa roinaa itsellänikin on. Enemmän elektronisia laitteita kuitenkin. Levällään eivät saa olla, vaan hyvissä paikoissa järjestettynä.

Vierailija
14/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän tuo niitä sinne? Joku projekti kesken? Nimittäin minun mielestä olohuone ei ole mikään korjaus-/autopaja. 

Minun mielestäni taas olohuone ei ole kasvihuone jossa pöllytetään mullasta homeitiöitä, ei savupirtti jossa kärytetään kynttilöitä, eikä varsinkaan beduiiniteltta jossa kaivataan yhtäkään irtotyynyä tai -vilttiä.

Sen sijaan klassikkomoottoripyörä sopii erinomaisesti esteettisen muotoilunsa ansiosta koristamaan seinänviertä.

Makuja on monia.

Vierailija
15/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en kyllä kysy keneltäkään mitä voin olohuoneeseni tuoda

Vierailija
16/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muualla tilaa, jossa on kohtuulliset olot korjailla tai parannella? Monella kerrostaloasujalla ei taida ainakaan olla. Parkkiksella se on aika ikävää. En ehkä ihan keskeisimmillä paikoilla tykkäis niiden olevan säilytyksessä tms, mutta joskus pitää tehdä mitä joskus pitää tehdä.

Vierailija
17/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni taas olohuone ei ole kasvihuone jossa pöllytetään mullasta homeitiöitä, ei savupirtti jossa kärytetään kynttilöitä, eikä varsinkaan beduiiniteltta jossa kaivataan yhtäkään irtotyynyä tai -vilttiä.

Sen sijaan klassikkomoottoripyörä sopii erinomaisesti esteettisen muotoilunsa ansiosta koristamaan seinänviertä.

Makuja on monia.

Siksi onkin parempi asua itsekseen, voi sisustaa kotinsa miten haluaa, kuka viidakoksi ja kuka prätkätalliksi.

Vierailija
18/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet ellei lähes kaikki naiset haluvat hallita mitä asioita kodin huoneista löytyy. Siinä ei miehen tavarat paljon paina vaikka yhteinen koti. 

Tuommoinen itsensä koko perheen diktaattoriksi ylentänyt kontrollihullu olisi aivan karmea painajainen.

Pahimmat urpot vielä eivät edes kustanna siitä kodista omaa nettopuolikastaan, mutta 100% pitäisi kuitenkin hallinnoida. Ei mitään häpyä eikä käsitystä oikeudenmukaisuudesta.

Vierailija
19/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän työkaluja lipastossa. Näyttää nätille mutta haisee pahalle. Ei todellakaan käy että mies tekee samoin. Menee koko koti pilalle.

Vierailija
20/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tuoda, mutta ne ei saa siihen jäädä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme