Kuinka narsisti reagoi jos höykkyytettävä ei murrukaan?
Kommentit (106)
Raivostuu, aloittaa vuosien mykkäkoulun eikä anna ikinä anteeksi. Puhuu paskaa selän takana koko loppuikänsä.
Meillä sekoili lopulta itselleen potkut.
Mykkäkouluttaa. Mitätöi sinut. Kertoo ettet merkinnyt mitään alunperinkään. Samalla narsisti levittää valheitten verkkoaan selkäsi takana pesten itsensä puhtaaksi tarinoillaan. Pian sinulle selviää uuden uhrin olleen jo valmiina kun olet ollut hankala, mahdoton. Sekaisin päästäsi kuten sanottu. Pium paum poum - pelistä pois. Ja olet ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, no, ainakin näin sivusta sanoisin, että narsistinen ex-puoliso voi höykyttää halutessaan vielä sillä, ettei suostu omaisuuden ositukseen, eli ei saavu sovittuna aikana paikalle lakimiehen (anteeksi, -henkilön!) toimistoon, tekeytyy täysin tietämättömäksi, ei toimita sovittuja dokumentteja koska "ei löydä" niitä, ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin... keinoja on loputtomia. Minulla on rahat loppu, koska pesänselvittäjäkin veloittaa aivan törkeitä summia. Ositus siis toistaiseksi jää, ja vain toivon ja rukoilen että ex-puolisoni kuolee ennen minua (ja niin että olen vielä itse järjissäni), niin ettei hän pääse osalliseksi omasta kuolinpesästäni.
t. narsun ex
Jos ositusta ei ole suoritettu noin viidessä vuodessa avioerosta, katsotaan yleensä, että asia on rauennut. Näin totesi minulle eräs lakimies.
Kannattaa muistaa, että narsistit ovat koko elämänsä vetäneet sitä teatteriaan. Ne osaavat pohjustaa muille tarinoita ennakkoon, jotta muut ehtivät vakuuttua siitä toisen osapuolen epävakaudesta.
Itselleni kävi työpaikalla niin, että narsistipomo torjutuksi tultuaan käänsi asian siten, että minä naisena olisin häntä kohdellut kaltoin.
Ei toki ollut väärässä, annoin hänelle varmasti elämänsä kivuliaimmat rukkaset.
Mutta se mikä näillä ihmisillä jää kertomatta, on se, mikä sai sen toisen suuttumaan ja puolustamaan itseään. Eli toinen oli "epävakaa".
Kuulostat aika ylpeältä kusipäisyydestäsi. Kuulostat narsistilta. Mene psykiatrille.