Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka narsisti reagoi jos höykkyytettävä ei murrukaan?

Vierailija
01.10.2014 |

Entäpä jos murtuu ja tekee itsemurhan?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!

Vierailija
82/106 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasuositus

Sata tapaa tappaa sielu

narsismin uhrit kertovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa aivoverenvuodon ja kuolee pois.

Vierailija
84/106 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee sen henkilökohtaisena loukkauksena ja alkaa pitää sinua pahana ihmisenä.

85/106 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu, eikä palaa, eli alkaa vältellä ja puhuu takana paskaa. Olin naimisissa sellaisen kanssa. Yritti piru kaikkensa sitä ennen. Murtautui kotiini, varasti päiväkirjani, kopioi siitä kopiokoneella otteita ja lähetteli kaikille tutuille ja sukulaisille ym. En piitannut. Jatkoin elämääni ja ohjasin kaikki miehen yhteydenotot ja viestit miehen kavereille. Loppui se. Monen vuoden sitkeyden jälkeen.

Vierailija
86/106 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no, ainakin näin sivusta sanoisin, että narsistinen ex-puoliso voi höykyttää halutessaan vielä sillä, ettei suostu omaisuuden ositukseen, eli ei saavu sovittuna aikana paikalle lakimiehen (anteeksi, -henkilön!) toimistoon, tekeytyy täysin tietämättömäksi, ei toimita sovittuja dokumentteja koska "ei löydä" niitä, ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin... keinoja on loputtomia. Minulla on rahat loppu, koska pesänselvittäjäkin veloittaa aivan törkeitä summia. Ositus siis toistaiseksi jää, ja vain toivon ja rukoilen että ex-puolisoni kuolee ennen minua (ja niin että olen vielä itse järjissäni), niin ettei hän pääse osalliseksi omasta kuolinpesästäni.

t. narsun ex

87/106 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, no, ainakin näin sivusta sanoisin, että narsistinen ex-puoliso voi höykyttää halutessaan vielä sillä, ettei suostu omaisuuden ositukseen, eli ei saavu sovittuna aikana paikalle lakimiehen (anteeksi, -henkilön!) toimistoon, tekeytyy täysin tietämättömäksi, ei toimita sovittuja dokumentteja koska "ei löydä" niitä, ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin... keinoja on loputtomia. Minulla on rahat loppu, koska pesänselvittäjäkin veloittaa aivan törkeitä summia. Ositus siis toistaiseksi jää, ja vain toivon ja rukoilen että ex-puolisoni kuolee ennen minua (ja niin että olen vielä itse järjissäni), niin ettei hän pääse osalliseksi omasta kuolinpesästäni.

t. narsun ex

Vierailija
88/106 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että 99% todennäköisyydellä exäsi, vanhempasi, anoppisi, pomosi, jne EI kärsi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Juu nou, esiintyvyys kun on aböyt yksi sadasta.

tunnen tai tiedän varovastikin arvioituna ehkä 1000 ihmistä. On siis todennäköistä, että heistä 10 täyttäisi narsistin tunnuspiirteet. Vain kahta epäilen vahvasti tästä persoonallisuushäiriöstä, eli minä ainakin olen melko varovainen arvioimaan henkilön narsistiksi. Sitäpaitsi muistaakseni esiintyvyys on arviolta enemmän kuin 2 /100.

Vierailija
89/106 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
90/106 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:39"]

Muistakaa että jos uhri ei alistukaan narsistin käytöksestä niin tämäkin voi olla narsisti. Kun kaksi narsistia joutuu törmäyskurssille niin siinä joko lyödään hynttyyt yhteen ja saadaan melkoinen "dream team" työpaikalla tai sitten melkoinen tahtojen taistelu.

Uhri, joka alistuu narskulle, on yleensä itsekin sairas. Alistuva nyt ainakin, kynnysmattona itseään pitävä.

Se, joka ei alistu, ei ole uhri ensinkään ja todennäköisemmin tasapainoinen, normi-ihminen kuin toinen narsku.

Samaa mieltä.

Vierailija
91/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso osa ihmisiä ei tunnista narsistia työpaikalla tai sukulaisissa. narsisti on aika hyvä näyttelijä- jos kotona on paha olla ja kumppani henkisesti kiusaa niin on ainakin luonne häiriö piirteitä.

paras tapa on jättää narsisti huomiotta työpaikalla,kaikki asiat hoitaa pomon kautta. jos narsisti työkaveri.

parisuhde ja perhe tapauksessa parasta feidata ja olla olematta tekemisissä enää koskaan.

ihmettelen kanssa eniten narsistin hovia miksi jotkut lähtee kiusaajan kaveriksi,ovat varmaan itsekkin osittain pahoja ja pahaa toivovia ihmisiä.

Vierailija
92/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinaapurimme ei muutu koskaan, vaan jatkaa itsepäisesti sitä kiusaamistaan ja kenkkuiluaan vaikka kymmeniä vuosia. Sisua ja pahantahtoisuutta riittää näköjään loputtomiin, vaikka saisi sydänkohtauksen. Ei vaan lopeta ja keksii aina uusia temppuja.  Mustamaalaa ja etsii liittolaisia. Painostaa lähtemään, mutta toistaiseksi pysymme kodissamme ja pääsemme tarvittaessa mökille.  Seuraamme huvittuneena, mitä seuraavaksi on tulossa. 

Vierailija
93/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuu ja yrittää siten vielä saada toisen murtumaan tahtoonsa. 

En vieläkään pysty hymyilemättä muistelemaan miten hienoa oli saattaa narsisti voimattoman raivon partaalle tärisemään - ihan vaan peilaamalla ensin käytöstään ja sitten jatkamalla sitä tuon persoonallisuushäiriöisen olion pyrkiessä nousemaan tilanteen herraksi uhriutumalla.  =D  

Vierailija
94/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Poistuu, eikä palaa, eli alkaa vältellä ja puhuu takana paskaa. Olin naimisissa sellaisen kanssa. Yritti piru kaikkensa sitä ennen. Murtautui kotiini, varasti päiväkirjani, kopioi siitä kopiokoneella otteita ja lähetteli kaikille tutuille ja sukulaisille ym. En piitannut. Jatkoin elämääni ja ohjasin kaikki miehen yhteydenotot ja viestit miehen kavereille. Loppui se. Monen vuoden sitkeyden jälkeen.

Huh. Todella loistava vastaveto sinulta, vaikkei tainnut mennä kumminkaan puolin lakipykälien mukaan. Tehosi varmasti paremmin ja nopeammin kuin haaste.

Vierailija
95/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti suuttuu kun se ei tehoa muihin. Onko pomot usein narsisteja.

Vierailija
96/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti suuttuu kun se ei tehoa muihin. Onko pomot usein narsisteja.

Suuttuu, jos jää huomiotta, ja raivostuu, jos kehtaa asettua vastaan painavin argumentein.

Vierailija
97/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-työkaveri joka sai myöhemmin potkut. Ensin hyvinkin hurmaava, huomioonottava mutta oikeasti sisimmältään todella epävarma. Hänestä tuli konfliktitilanteissa todella häikäilemätön, ei osannut pitää suutaan kiinni vaan toi julki kaiken mitä suustaan päästi ja tällätavoin nöyryytti toisia ihmisiä (etenkin minua).

Työpaikalla hänen käytöksensä muuttui toisten kyttäämiseksi, ei antanut pitää muiden tupakkataukoa (koska se työajasta pois), tunsi itsensä paremmaksi vaikka itse oli lopettanut tupakanpolton (ennen oli raskas ketjupolttaja joka kävi sauhulla puolen tunnin välein). Tästä näki hänen tekopyhyytensä. Yritti peittää kaikki hänen työajan epäsäännöllisyytensä sen piikkiin kun hän nyt vain on sellainen ja että hänellä on joku esitysoikeus... pimitti tietoa työstä, ei kertonut mitä oli tehnyt (mikä työn etenemisen kannalta on välttämätöntä), piti mykkäkoulua, istui tauoilla naama nurinpäin... piti olla aina varpaillaan kun ei tiennyt hänen senhetkisestä mielialastaan.

Puhui aina pahaa muista, jos on joku pienikin juttu toisessa ihmisessä mikä ei häntä miellytä on 'kusipää'. Silti kun näki tämän ihmisen jota oli haukkunut esitti niin miellyttävää. Kaksinaamainen, kateellinen, epärehellinen, tunteiden hallinnassa kuin bambi liukkaalla jäällä.

Vierailija
98/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirskunarskulla menee pasmat totaalisen sekaisin ja saattaa menettää malttinsa. Nähty on.

Vierailija
99/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on karseata katsoa, miten PALJON teitä on narsku-ketjuissa tuskanne kanssa ja kaikilla poikkeuksetta paha olo ja kostomentaliteetti :/

Ja tähän ei siis ole mitään rokotetta kukaan katsonut tarpeelliseksi kehittää, vaikka selkeästi tämä tappaa paljon ihmisiä :(

Vierailija
100/106 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt huomioon että ette voi dg ketään. Jos ihminen on hankala se ei tarkoita että hänellä on narsistinen persoonaalisuushäiriö

Tämän kun nämä länkyttävät räpätädin iskostaisivat hiilareiden haperruttammin kalloihinsa. Minäkin olen tyly, räävitön ja v-mäinen tyyppi joissain konteksteissa, silti kilometrien päässä NPD:stä tai muista persoonallisuushäiriöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi