Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi vihdoin syyn seksittömyyteen

Vierailija
04.09.2014 |

Ongelmamme siis tämä: seksielämämme loppui kun olin puolivälissä raskautta, nyt vauva on 5kk ja seksiä ei ole vieläkään, ennen seksiä oli lähes päivittäin. Mies on siis se kuka ei halua. No, eilen illalla hän vihdoin sen suostui sanomaan, kun otin asian puheeksi pitkästä aikaa. Olen kuulemma tullut tylsäksi. Jep. Ennen olin se tyttö, joka rakasti juhlia ja piti spontaanista elämästä, mutta nykyään viihdyn enemmän kotona vauvamme kanssa. Raskaana ollessani kävin muutaman kerran juhlimassa selvinpäin, mutta olin niin väsynyt että halusin vain ajoissa nukkumaan. Joten olin siis jo silloin tylsä. Mies sanoi, että ennen meillä oli hauskaa, nykyään vaan tylsää. Lapsi oli molempien yhteinen päätös. Arvatkaa kuinka vihainen ja pettynyt olen. Pitäisi kai laittaa vauva yökylään että äippä voisi vetää kännit jotta saisi edes joskus seksiä. Tai sit ei. Kuiva kausi jatkukoon :(

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:20"]

Eli miehellä ei tee mieli seksiä selvinpäin? Onpa omituinen mies...

[/quote]

Mina olen juuri tällainen. Meilläkin loppui seksi, kun lapsi syntyi ja elämä muuttui harmaaksi arjeksi ja minulla loppui juominen. En tiedä mistä se johtuu, mutta seksiä tekee lähinnä mieli vain humalassa. Selvinpäin jos haluttaa, niin siltikään ei jaksa vaan mielummin nukkuu.

Vierailija
82/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsä mies. Rajoittunut mielikuva hauskasta ja elämänkin pitäisi aina olla samanlaista. Mites tuollaisen helmen olet kalastanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:41"]

Ikävä tilanne.

En tarkoita nyt sinua, mutta monista naisista tulee äitiyden myötä tylsiä; vain äitejä ja kaikki asiat pyörii vaan siinä taaperossa.

Itse olen miesvaltaisessa työpaikassa ja kuuntelen näitä miesten juttuja PALJON. Ja juuri siitä on usein puhetta, kun lapsi tuli taloon- kaikki muuttui.

-lapsi on muuttanut meidän sänkyyn. Ei seksiä.

-emäntä on aina collarihousut jalassa ja ei enää KOSKAAN tälläydy.

-tyttöystävä/vaimo puhuu vain ja ainoastaan lasta/lapsia koskevista aiheista (tavaroiden hankkiminen, vaatteet, kehitys, ruoka, pottatouhut...yms.)

-mieskään ei saisi harrastaa mitään kodin ulkopuolella ja aina pitäisi tehdä kaikki lapsen/lasten ehdoilla.

Nämä varmaan ovat sitä "tylsyyttä" mistä miehesi puhui...

[/quote]

Mies vuodeksi kotiin vanhempainvapaalle arkea pyörittämään ja äiti töihin, josko sitten osaisivat paremmin jakaa jatkossa kotihommat ja arvostaa puolisoitaan enemmän.

Vierailija
84/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:56"]

Kiitos vastauksista! Olenhan mä alkanut enemmän nalkuttamaan, ja verskat ovat nykyään lempihousuni, myönnetään. Mutta mies käy töissä ja harrastaa, joten aika pitkälti vauvanhoito on mun vastuulla. Kaverit ovat kaikki lapsettomia, joten olen jäänyt heidänkin piireistä vähän etäiseksi. Mä rakastan tätä elämää näin, kotimme on siisti ja viihtyisä, nautin siellä olemisesta todella! Mutta tuntuu ettei miehelle mikään riitä. Joka päivä päätän että tänään olen rento ja spontaani, niinkuin ennenkin, mutta kun mies töiden jälkeen sanoo vauvalle suunnilleen moi ja menee sohvalle röhnöttämään, niin mua alkaa ärsyttämään. Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

[/quote]

Olet fakkiutunut siihen vauvaasi ja kotiisi, kuten itse kirjoitit.

Katso peiliin , ja mieti miksi miehesi ei enää halua sinua.  

[/quote]

Kun vauva on 5-kuukautinen, niin äidin pitää ollakin kiinni siinä vauvassa. Miehen kannattaa katsoa peiliin, jos ei kelpaa vauvastaan huolehtiva nainen, vaan pitäisi baarissa olla kännissä.

[/quote]

Hiukan mustavalkoinen näkemys. Odotettavaa miesvihapalstalla.

Ohitat kokonaan naisen suttuisuuden, nalkuttamisen ja sen että nainen on muuttunut täysin.

[/quote]

Mies on nalkuttaja, jos vaatii, että vauvaikäisen lapsen äidin pitäisi käydä baarissa ryyppäämässä. Onko naurettavampaa koskaan kuultu? Verkkarit eivät ole suttuista. Ja suoraan sanottuna, vanhemmuuden kuuluukin muuttaa ihmistä. Ap:n miehen pitää jättää kakaramainen käytöksenä ja alkaa käyttäytyä kuin mies ja isä.

Ei ihme, että palstalassukat eivät naista löydä, kun ei tavallinen lapsestaan huolehtiva nainen kelpaa, vaan pitää olla joku ihme pubiruusu.

Vierailija
85/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kärjistettyä tunnetilaa ap, ajattele: mies kertoo tunteensa -en usko että tarkoittaa että pitäisi mennä etsimään humalatilaa vaan teidän arki on sulahtanut kotiin. Kannattaa vähän miettiä elämää miehenkin kantilta: Mitä te teette arkisin?

Entä tilan parantamiseksi? Humalatilaa ei varmasti haeta jatkuvasti mutta tämä ihan +30- vuotiaan suuren perheen äidin näppäimistöstä vinkkinä: potkikaa toisianne liikkeelle pois kotoa vuorollanne ja välillä yhdessä ilman vauvaa ja koko perheenä.

Minusta on upeaa että teillä on toisenne ja voitte sitten puhuakin toisillenne. Mutta mitä sillä taidolla tehdä jos toisen mielipidettä ei arvosta tai kuule? Ymmärrän jos harmittaa mutta entä jos puhuisitte vähän lisää ja sinä taas voisit kertoa miehelle miten otit hänen sanansa, näin hänkin oppii miten sinä ajattelet ja tulisitte lähemmäs toisianne.

Vierailija
86/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:10"] Mies on selvästi kuvitellut, että kaikki jatkuu ihan samalla lailla lapsen syntymän jälkeenkin. Itse käy töissä ja harrastuksissa entiseen tapaan. Naisen harteille jää sitten kodin ja vauvan hoito kokonaisuudessaan. Sitten mies ihmettelee, kun nainen onkin jotenkin erilainen... DAA. Mies hoitamaan vauvaa ja naiselle omaa aikaa ja harrastuksia myös. Voi olla taas pirtsakampi mamma, ja ehkä mieskin oppii tajuamaan, mitä se lapsen tulo oikeasti tarkoittaa, ja millaista on pienen vauvan hoito. [/quote]   miksi miehen pitäisi luopu normaalista elämästään? sekään ei poissulje sitä , että naisenkaan tarvitisi muuttua nalkuttaja-hirviö-äidiksi? moni äidiksi tullut nainen muttuu aivan sekopääksi lapsensaannin jälkeen, se on totuus.   mies37 [/quote] Niin varmasti. Aivan samoin kuin mies ei muutu ollenkaan vaan kuvittelee elämän jatkuvan juuri kuin ennenkin. Mitä haittaa siitä voisi muka olla, että mies on vain yksi huutava suu lapsien rinnalla.

[/quote]

Pitäisi tehdä jo ennen lasten suunnittelemista selväksi molemmille, etta elämä muuttuu sen kersan johdosta, eikä todellakaan aina parempaan suuntaan. Että pahimmillaan elämä on lapsentulon jälkeen yhtä helvettiä, eikä päätostä voi perua. Ennemmin realistinen näkokulma kuin hormoonihuuruista ihkuttelua.
[/quote]

Totta. Harmi vain, että usein miehetkin haluavat innoissaan niitä lapsia, kun ovat kotonaan tottuneet siihen, että äiti/vaimo on palvelija ja miehen elämän ei tarvitse muuttua millään tavalla. Sitten yllättyvät, kun nykynaiset vaativatkin heiltä osallistumista ja panosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi