Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudutte pikkujouluun?

Vierailija
31.10.2023 |

Itsellä rento illanvietto työporukan kanssa ja puen mustat farkut, kimallepuseron, mustat saappaat, tukkaan kiharaa ja meikkiä. Jouluiset korvakorut. Mukana aktiviteettia, joten missään pikkumekossa ei ole syytä mennä. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sotella pikkujouluja, ei oo ikinä ollu. Töitä töitä töitä töitä. 

Vierailija
2/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mustan neulemekon vaikka, ellei ole kyse juhlavammista pikkujouluista, jolloin pikkumusta. Tuo farkut, kimallepusero ja hyvät korkkarisaappaat olisi myös vaihtoehto, jos sopisi paremmin juhlan luonteeseen. Lisäksi jotkut vähän höpsöt jouluiset korut, paitsi pikkumustan kanssa oikeat juhlakorut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan normivaatetta, en meikkaa yleensä niin tuskin ees meikkiä.  Todennäköisesti olen vaan pakolliset iltapäiväriennot ja ruokailun jälkeen sitten kotiin. En jaksa mihinkään baariin lähteä, kun menevät kumminkin jonnekin ylihienoon paikkaan eikä normaaliin hämyiseen pubiin. Työkavereiden ja oma käsitys viihtyisästä illanistumisravintolasta on ihan eri

Vierailija
4/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä käy pikku joulussa käyn joulussa 24.12 minä en käytä alkoholia yli 3 (kolme) vuoteen 

Vierailija
5/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotain ihan normivaatetta, en meikkaa yleensä niin tuskin ees meikkiä.  Todennäköisesti olen vaan pakolliset iltapäiväriennot ja ruokailun jälkeen sitten kotiin. En jaksa mihinkään baariin lähteä, kun menevät kumminkin jonnekin ylihienoon paikkaan eikä normaaliin hämyiseen pubiin. Työkavereiden ja oma käsitys viihtyisästä illanistumisravintolasta on ihan eri

Muista vielä olla puhumatta kenellekään koko iltana, ylenkatsoa muiden skumpalla kilistelyä ja istua yrmeänä paikallasi niin kauan kuin olet paikalla.

Vierailija
6/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En minä käy pikku joulussa käyn joulussa 24.12 minä en käytä alkoholia yli 3 (kolme) vuoteen 

No silloin ei tarvitse vastata pikkujoulupukeutumiseen liittyvään kyselyyn, urpå.

Vierailija
7/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen paljettimekko, punaiset korkokengät, punainen pikkulaukky, punainen                tonttulakki ja pitkä minkkiturkki.

Vierailija
8/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, siisti paita, korkosaappaat.

Vierailija
9/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin kaikki mahdolliset tekosyyt, ettei tarvitse osallistua tänäkään vuonna ja vietän toivottavasti pikkujoulujen aikaan iltani mukavasti pehmeään tuoliin käpertyneenä kirjaa lukien punaviinilasi seurana. Vaatetus jotain flanellipyjaman ja collarivillasukkaosaston väliltä :D

Vierailija
10/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Keksin kaikki mahdolliset tekosyyt, ettei tarvitse osallistua tänäkään vuonna ja vietän toivottavasti pikkujoulujen aikaan iltani mukavasti pehmeään tuoliin käpertyneenä kirjaa lukien punaviinilasi seurana. Vaatetus jotain flanellipyjaman ja collarivillasukkaosaston väliltä :D

Minä en aio edes keksiä mitään tekosyitä. Sanon vaan, että en tule. Mieluummin olen minäkin kotona itsekseni.

Vierailija
11/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä en aio edes keksiä mitään tekosyitä. Sanon vaan, että en tule. Mieluummin olen minäkin kotona itsekseni.

Tunnun vaan olevan "haluttua seuraa" kaiken maailman kissanristiäisiin jopa meidän eri paikkakuntien toimistoilla, en kylläkään tajua miksi. Siinä kun se kymmenes tyyppi alkaa saman päivän aikana kärttämään, että miksi et tuu tai jopa soittaa etäpäivänä, että kai sä nyt oot tulossa tähän firman täniltaiseen mölkkyturnaukseen, niin on vaan helpompi todeta kärsivänsä vaikka helvetillisestä noroviruksesta niin ei tarvitse vängätä pidempään. 

Vierailija
12/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse mennä! Ihan painajaiselta kuulostaa! Ja miksi ap luettelee kliseeulkoasunsa?

Vierailija
13/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumustaa pikkutuhmaa tiukkaa lyhyttä, vähän näkyy läpi ja loput saa arvata. 

Vierailija
14/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut pikkujouluihin päälleni joskus pikkumustan ja toisinaan mustat housut +juhlavan paitapuseron. Molempien asujen kanssa korkokengät ja tietysti juhlameikki sekä kampaus.

Vierailija
15/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onneksi ei tarvitse mennä! Ihan painajaiselta kuulostaa! Ja miksi ap luettelee kliseeulkoasunsa?

Ap on aina pukeutunut työpaikan pikkujouluun juhlavasti. Esim viime vuonna oli teatteri ja hieno illallinen. Nyt on sellaiset bileet. Ihanaa, kun on yksityinen työnantaja, joka järjestää. Olen myös ollut julkisella puolen töissä, mikä ei järjestänyt mitään. Silloin tosin kerättiin hyvä työporukka ja järjestettiin omat. 

Vierailija
16/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahame, bootsit ja joku kiva kauluspaita. 

Vierailija
17/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitää antaa jälkipuheille aihetta eli jätän rinulit ja pikkarit pois!

Vierailija
18/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ajattelin nakuilla, muuten ihan vaatteisiin ajattelin pukeutua. 

Vierailija
19/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardi-kuosinen kotelomekko ja korkkarit. Juhlameikki!

Vierailija
20/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn syömässä vain ruoan ja sitten kotiin. Ihan normi casual vaatteet päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan