Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi vihdoin syyn seksittömyyteen

Vierailija
04.09.2014 |

Ongelmamme siis tämä: seksielämämme loppui kun olin puolivälissä raskautta, nyt vauva on 5kk ja seksiä ei ole vieläkään, ennen seksiä oli lähes päivittäin. Mies on siis se kuka ei halua. No, eilen illalla hän vihdoin sen suostui sanomaan, kun otin asian puheeksi pitkästä aikaa. Olen kuulemma tullut tylsäksi. Jep. Ennen olin se tyttö, joka rakasti juhlia ja piti spontaanista elämästä, mutta nykyään viihdyn enemmän kotona vauvamme kanssa. Raskaana ollessani kävin muutaman kerran juhlimassa selvinpäin, mutta olin niin väsynyt että halusin vain ajoissa nukkumaan. Joten olin siis jo silloin tylsä. Mies sanoi, että ennen meillä oli hauskaa, nykyään vaan tylsää. Lapsi oli molempien yhteinen päätös. Arvatkaa kuinka vihainen ja pettynyt olen. Pitäisi kai laittaa vauva yökylään että äippä voisi vetää kännit jotta saisi edes joskus seksiä. Tai sit ei. Kuiva kausi jatkukoon :(

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja turhautuminen johtaisi seksittyyteen. T.18

Vierailija
22/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole mikään varsinainen kultakimpale itsekään, terkut hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvältä. Tottakai elämä muuttuu lapsen myötä. Kun lapsi on isompi, voitte hieman vapaammin tehdä asioita myös yhdessä. En usko miehen tarkoittaneen, että pitäisi vetää perseet saadakseen, mutta ehkä hän kaipaa jotain yhteistä tekemistä, eikä vain kotona oleskelua. Onhan se tylsää istua neljän seinän sisällä. Miehesi on ehkä yllättynyt kuinka paljon lapsen tulo muuttaa elämää. Ehkä hänelle pitäisi näyttää mitä hauskaa voi tehdä perheenä. Puuhailkaa yhdessä, käykää kodin ulkopuolella ihan lapsen kanssa, touhutkaa kotona kun lapsi menee nukkumaan tai hommatkaa lapsenvahti ja käväiskää iltasella yhdessä treffeillä joskus. Ei se ole äärilaidasta toiseen. Ei tarvitse olla edes yötä erossa lapsesta tai vetää perseitä. Arki pienen lapsen kanssa voi olla tylsää, mutta sitä voi piristää silloin tällöin. Näin sen arjen tylsyydenkin jaksaa paremmin. Eikä lapsen kanssa olonkaan tarvitse tarkoittaa tylsyyttä.

Vierailija
24/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:32"]

Onpa tylsää että sinulla on noin lapsellinen mies.

Sinä olet mennyt elämässä eteenpäin ja sinusta on kasvanut aikuinen nainen ja äiti.

Mies taas ei ole vielä kasvanut aikuiseksi vaan haluaisi elää "bailaten" niinkuin ennen lasta.

Fakta kuitenkin on että teillä on se lapsi ja muut asiat on tärkeimpiä kuin juhliminen. Toki lasten vanhemmatkin välillä juhlii mutta arki on se mikä pitää perheen kasassa.

Ja se arki yleensä voi olla tylsääkin mutta ei se tarkoita että puoliso on tylsä :(

[/quote]

Jeesus mitä sontaa kirjoitat!

Äitiys = aikuisuus ja elämän täyttymys?

Ota se pääsi pois sen Niclas-Jaminan paskavaipasta pois, ja havahdu todellisuuteen.
[/quote]
Sinullekin tekisi hyvää tunkea pää paskavaippaan ja havahtua todellisuuteen. Ei se paskavaippa päässä ole perusolemukseltaan tylsää tai kurjaa, jos osaa suhtautua myönteisesti.

Vierailija
25/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Olenhan mä alkanut enemmän nalkuttamaan, ja verskat ovat nykyään lempihousuni, myönnetään. Mutta mies käy töissä ja harrastaa, joten aika pitkälti vauvanhoito on mun vastuulla. Kaverit ovat kaikki lapsettomia, joten olen jäänyt heidänkin piireistä vähän etäiseksi. Mä rakastan tätä elämää näin, kotimme on siisti ja viihtyisä, nautin siellä olemisesta todella! Mutta tuntuu ettei miehelle mikään riitä. Joka päivä päätän että tänään olen rento ja spontaani, niinkuin ennenkin, mutta kun mies töiden jälkeen sanoo vauvalle suunnilleen moi ja menee sohvalle röhnöttämään, niin mua alkaa ärsyttämään. Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

Vierailija
26/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:44"]Miehelläsi on pitkä tie kasvaa perheenisäksi. Sinä voit joko tukea häntä tai ola tukematta. Lapsenne ja suhteenne vuoksi yritä tukea. Ole myös rehellinen. Kerro, mitä ajattelet. Miehesi on tässä vanhemmaksi kasvamisessa ja kypsän avioliiton rakentamisessa nyt epäonnistunut, mutta hän voi korjata tilanteen. Sinun kannattaa yrittää olla katkeroitumatta. Jos mies ei kuitenkaan ole halukas eikä kykenevä perheenisän rooliin, hän saakoon mennä - se on kaikkien etu.

[/quote]

Ai mies on epäonnistunut? Ai mies voi korjata tilanteen? Mikä on perheenisän rooli, vai onkohan sekin ihan tapauskohtainen?

Vierailija
27/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies menee töistä, niin sinä lähdet vaikka lenkille. Kyllä parisuhteessa molempien tulee hoitaa niitä yhteisiä jälkeläisiä', ja miehen myös huomioitava tämä ajankäytössään. Jo ennen lapsen syntymää (tai hankintaa) olisi hyvä miettiä sitä ajankäyttöä. Harrastuksista ei tarvitse luopua, mutta kaikkea ei ehkä voi tehdä tai ainakaan yhtä usein (tai kauan). Mieheni karsi osan menoistaan, koska halusi olla läsnä myös lapsen elämässä. Hän oli jo yli 40 v, ja lapsi oli toivottu, ja mies valmis raivaamaan tilaa kalenterissaan myös lapselle. 

Vierailija
28/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:56"]

Kiitos vastauksista! Olenhan mä alkanut enemmän nalkuttamaan, ja verskat ovat nykyään lempihousuni, myönnetään. Mutta mies käy töissä ja harrastaa, joten aika pitkälti vauvanhoito on mun vastuulla. Kaverit ovat kaikki lapsettomia, joten olen jäänyt heidänkin piireistä vähän etäiseksi. Mä rakastan tätä elämää näin, kotimme on siisti ja viihtyisä, nautin siellä olemisesta todella! Mutta tuntuu ettei miehelle mikään riitä. Joka päivä päätän että tänään olen rento ja spontaani, niinkuin ennenkin, mutta kun mies töiden jälkeen sanoo vauvalle suunnilleen moi ja menee sohvalle röhnöttämään, niin mua alkaa ärsyttämään. Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

[/quote]

Olet fakkiutunut siihen vauvaasi ja kotiisi, kuten itse kirjoitit.

Katso peiliin , ja mieti miksi miehesi ei enää halua sinua.  

Vierailija
29/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:39"]

Tuskinpa tässä nyt pelkästään alkoholiin ja juhlintaan viitataan. Kenties olet muuttunut tylsemmäksi, jäykemmäksi ja kontrolloidummaksi - huonolla tavalla. Jos puoliso tottui ja rakastui siihen pirteään ja ihanan spontaaniin naiseen, ei ihmekään jos ei enää uusi versio sytytä.

[/quote]

Lasten saamisen jälkeen on vaimon hymyt ja ennen kaikkea naurut olleet vähissä. Ja niihin juuri ihastuin. Hän on todellakin muuttunut tylsäksi ja vakavaksi. Kyllä minä ymmärrän lasten hoitamisen, harrastamisen ja heidän vaatteidein jahtaamisen alennusmyynneistä. Sitä minä en ymmärrä miksei voi vitsailla, hymyillä, nauraa näitä tehdessä. Eikö se sovi äidin arvolle?

Vierailija
30/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:56"]Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

[/quote]

Sinun tarvitsee muuttua koska olet muuttunut, tai niin se mies ajattelee. Ei se elämän muuttuminen ole miehelle "tottakai", koska tottakai te keskustelitte asiasta ennen vauvan hankkimista...

Vierailija
31/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi kuvitellut, että kaikki jatkuu ihan samalla lailla lapsen syntymän jälkeenkin. Itse käy töissä ja harrastuksissa entiseen tapaan. Naisen harteille jää sitten kodin ja vauvan hoito kokonaisuudessaan. Sitten mies ihmettelee, kun nainen onkin jotenkin erilainen... DAA.

Mies hoitamaan vauvaa ja naiselle omaa aikaa ja harrastuksia myös. Voi olla taas pirtsakampi mamma, ja ehkä mieskin oppii tajuamaan, mitä se lapsen tulo oikeasti tarkoittaa, ja millaista on pienen vauvan hoito.

Vierailija
32/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:56"]Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

[/quote]

Sinun tarvitsee muuttua koska olet muuttunut, tai niin se mies ajattelee. Ei se elämän muuttuminen ole miehelle "tottakai", koska tottakai te keskustelitte asiasta ennen vauvan hankkimista...

[/quote]

tuohon ekaan lainaukseen. olet siis vain itsekäs nainen, joka haluaa alistuvan ja tottelevaisen lapatossun,

jonka pitää luopua omasta elämästään.

mies37

Vierailija
33/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten näin  moni tosissaan pohtii, miten tylsäksi se nainen voikaan vauvan myötä muuttua. Kyllä on oikeasti vialla ja paljon miehen korvien välissä, jos hän odottaa viihdytystä ja jännitystä naisen taholta mutta ei itse viitsi järjestää yhtään mitään. Siis odottaa vain, että vaimo hoitaa kaiken vauvasta biletykseen ja hän vain arvostelee vieressä eikä tee itse yhtään mitään.

Kukaan ei lopeta seksiä vain siksi, että puoliso tuntuu tylsältä. Silloin päinvastoin yritetään sitä seksielämää piristää, järjestetään romanttisia illallisia, laitetaan vaimolle lahjakorttia kasvohoitoon ja kampaajalle ja hoidetaan vauvaa sinä aikana, että vaimo voi käydä jumpassa ja ostamassa uusia vaatteita.

Mies on nyt tajunnut, että naisesta on tullut äiti ja se on tappanut seksihalut. Helpompaa kuin miettiä omaa korvienväliä on pistää koko juttu naisen syyksi. Tylsä, ei kiinnosta, ei seksiä. On lähes sääntö, että ongelma on siinä ihmisessä, joka itse kokee parisuhteen riittämättömänä. Jotain pitäisi tehdä toisin mutta ei viitsi, kun on helpompi pistää kaikki toisen syyksi. VAsta silloin voi aidosti syyttää toista, kun on tehnyt kaikkea mahdollista parisuhteen piristämiseksi mutta saanut aina vain negatiivista palautetta.

Vierailija
34/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että elämäänne on tullut arki ja vastuu.
Tylsä on nyt pop! Eikä se voi olla kamalaa, kun saatte olla toistenne seurassa. Tietenkin välillä pitää heittäytyä, mutta sitä voi tehdä päivittäin kotiympäristössäkin.
Mä olen reissuni reissannut ja nykyään olen kotikissa. Välillä lähdetään lähimetsään lounaalle, leiriydytään olkkariin yöksi, pidetään päivätanssit, laulaa hoilotetaan... Ihan vaan muutaman "outouden" mainitakseni. Kaverit siis usein sanoo mua oudoksi tuommoisten tempausten takia. Meillä on lapset teinejä ja heidän kaverit osallistuvat mielellään. Heidän kodeissaan, kun ei tehdä mitään outoa...
meillä on aina ollut huono tukiverkosto, että miehen huomioiminenkin tapahtuu ei niin spontaanisti. Mutta sen ajan olen järjestänyt pari kertaa kuussa. Lapset väsytetty ja nukutettu ajoissa ja sitten miehen kanssa kaksin saunottu, hierontaa, oma iltapala, kiva leffa, rapsuttelua ja ruopsuttelua.. Aina päätynyt hyvään seksiin. Mies vastaavasti hemmotellut mua.
Eli me tyydymme myös vähään, ehkä olosuhteiden pakosta. Nykyään on tietenkin mahdollisuus piipahtaa ulkona syömässä, kävelyillä, hotelleissa jne
ottakaa toisillenne sitä aikaa! Miehesi onneksi vihdoin puhui. Jos hän pitää sua tylsänä, niin onko hän itse tehnyt asian eteen mitään?

Vierailija
35/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:39"]

Tuskinpa tässä nyt pelkästään alkoholiin ja juhlintaan viitataan. Kenties olet muuttunut tylsemmäksi, jäykemmäksi ja kontrolloidummaksi - huonolla tavalla. Jos puoliso tottui ja rakastui siihen pirteään ja ihanan spontaaniin naiseen, ei ihmekään jos ei enää uusi versio sytytä.

[/quote]

Lasten saamisen jälkeen on vaimon hymyt ja ennen kaikkea naurut olleet vähissä. Ja niihin juuri ihastuin. Hän on todellakin muuttunut tylsäksi ja vakavaksi. Kyllä minä ymmärrän lasten hoitamisen, harrastamisen ja heidän vaatteidein jahtaamisen alennusmyynneistä. Sitä minä en ymmärrä miksei voi vitsailla, hymyillä, nauraa näitä tehdessä. Eikö se sovi äidin arvolle?

[/quote]

Jos vaimo kokee , että hän jouttu yksin tekemään kaiken ja ei saa mieheltä tukea? Jos äiti yrittää liikaa siksi, että on itsekin epävarma, eikä koe voivansa jakaa sitä epävarmuutta. Mitä mies tekee lasten hoitamisen ja lasten muidenkin asioiden eteen? Muuta kuin "ymmärtää"...

Vierailija
36/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:10"]

Mies on selvästi kuvitellut, että kaikki jatkuu ihan samalla lailla lapsen syntymän jälkeenkin. Itse käy töissä ja harrastuksissa entiseen tapaan. Naisen harteille jää sitten kodin ja vauvan hoito kokonaisuudessaan. Sitten mies ihmettelee, kun nainen onkin jotenkin erilainen... DAA.

Mies hoitamaan vauvaa ja naiselle omaa aikaa ja harrastuksia myös. Voi olla taas pirtsakampi mamma, ja ehkä mieskin oppii tajuamaan, mitä se lapsen tulo oikeasti tarkoittaa, ja millaista on pienen vauvan hoito.

[/quote]

miksi miehen pitäisi luopu normaalista elämästään?

sekään ei poissulje sitä , että naisenkaan tarvitisi muuttua nalkuttaja-hirviö-äidiksi?

moni äidiksi tullut nainen muttuu aivan sekopääksi lapsensaannin jälkeen, se on totuus.

mies37

Vierailija
37/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos äiti jatkaisikin elämäänsä samaan tapaan. Mies voi jäädä hoitamaan lasta kotiin vanhempainlomalla, ja vaimo takaisin töihin ja harrastuksiin. Luulisin , että sitten vaimoki olisi taas pirtsakka, spontaani.

"Lähdenkin tyttökavereiden kanssa kylpylään, nähdään sunnuntai-ilatan. Pusi-pusi Minulla on tänään illalla kahvakuulaa ja sit maanantaina tuun myöhään, koska meillä on tiimin illalnvietto. Torsatina mennään sit elokuviin siskon kanssa. Nähdään! Voisit muuten siivota kylppärin suihkukopin hiukan paremmin, ei vedä kunnolla. Ja mun shampoo on loppu, käy ostaa sieltä mun kampaamosta vaunulenkin yhteydessä. Moi

Vierailija
38/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:12"]

En tajua, miten näin  moni tosissaan pohtii, miten tylsäksi se nainen voikaan vauvan myötä muuttua. Kyllä on oikeasti vialla ja paljon miehen korvien välissä, jos hän odottaa viihdytystä ja jännitystä naisen taholta mutta ei itse viitsi järjestää yhtään mitään. Siis odottaa vain, että vaimo hoitaa kaiken vauvasta biletykseen ja hän vain arvostelee vieressä eikä tee itse yhtään mitään.

Kukaan ei lopeta seksiä vain siksi, että puoliso tuntuu tylsältä. Silloin päinvastoin yritetään sitä seksielämää piristää, järjestetään romanttisia illallisia, laitetaan vaimolle lahjakorttia kasvohoitoon ja kampaajalle ja hoidetaan vauvaa sinä aikana, että vaimo voi käydä jumpassa ja ostamassa uusia vaatteita.

Mies on nyt tajunnut, että naisesta on tullut äiti ja se on tappanut seksihalut. Helpompaa kuin miettiä omaa korvienväliä on pistää koko juttu naisen syyksi. Tylsä, ei kiinnosta, ei seksiä. On lähes sääntö, että ongelma on siinä ihmisessä, joka itse kokee parisuhteen riittämättömänä. Jotain pitäisi tehdä toisin mutta ei viitsi, kun on helpompi pistää kaikki toisen syyksi. VAsta silloin voi aidosti syyttää toista, kun on tehnyt kaikkea mahdollista parisuhteen piristämiseksi mutta saanut aina vain negatiivista palautetta.

[/quote]

Koko ketjuhan syyllistää miestä, ei pieruverkkareihin pukeutuvaa nalkuttavaa naista.

Hänkö tekee parhaansa? Oletko todella sitä mieltä?

Vierailija
39/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:44"]Miehelläsi on pitkä tie kasvaa perheenisäksi. Sinä voit joko tukea häntä tai ola tukematta. Lapsenne ja suhteenne vuoksi yritä tukea. Ole myös rehellinen. Kerro, mitä ajattelet. Miehesi on tässä vanhemmaksi kasvamisessa ja kypsän avioliiton rakentamisessa nyt epäonnistunut, mutta hän voi korjata tilanteen. Sinun kannattaa yrittää olla katkeroitumatta. Jos mies ei kuitenkaan ole halukas eikä kykenevä perheenisän rooliin, hän saakoon mennä - se on kaikkien etu.

[/quote]

Ai mies on epäonnistunut? Ai mies voi korjata tilanteen? Mikä on perheenisän rooli, vai onkohan sekin ihan tapauskohtainen?

[/quote]

Etkö tiennyt että isän (kuten äidinkin) kuuluu olla aina vakava ja huolissaan perheensä hyvinvoinnista? Hymyillä voi, mutta vain perhepotrettia otettaessa. Hauskan pito ja nauru sen sijaan osoittavat, ettei välitä perheestään. Sen vuoksi kunnon mies hylkää harrastukset ja sinkkuystävät heti, kun vaimo ilmoittaa raskaudesta.

Vierailija
40/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että voisiko miehelläsi mahdollisesti olla salasuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi