Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi vihdoin syyn seksittömyyteen

Vierailija
04.09.2014 |

Ongelmamme siis tämä: seksielämämme loppui kun olin puolivälissä raskautta, nyt vauva on 5kk ja seksiä ei ole vieläkään, ennen seksiä oli lähes päivittäin. Mies on siis se kuka ei halua. No, eilen illalla hän vihdoin sen suostui sanomaan, kun otin asian puheeksi pitkästä aikaa. Olen kuulemma tullut tylsäksi. Jep. Ennen olin se tyttö, joka rakasti juhlia ja piti spontaanista elämästä, mutta nykyään viihdyn enemmän kotona vauvamme kanssa. Raskaana ollessani kävin muutaman kerran juhlimassa selvinpäin, mutta olin niin väsynyt että halusin vain ajoissa nukkumaan. Joten olin siis jo silloin tylsä. Mies sanoi, että ennen meillä oli hauskaa, nykyään vaan tylsää. Lapsi oli molempien yhteinen päätös. Arvatkaa kuinka vihainen ja pettynyt olen. Pitäisi kai laittaa vauva yökylään että äippä voisi vetää kännit jotta saisi edes joskus seksiä. Tai sit ei. Kuiva kausi jatkukoon :(

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:56"]

Kiitos vastauksista! Olenhan mä alkanut enemmän nalkuttamaan, ja verskat ovat nykyään lempihousuni, myönnetään. Mutta mies käy töissä ja harrastaa, joten aika pitkälti vauvanhoito on mun vastuulla. Kaverit ovat kaikki lapsettomia, joten olen jäänyt heidänkin piireistä vähän etäiseksi. Mä rakastan tätä elämää näin, kotimme on siisti ja viihtyisä, nautin siellä olemisesta todella! Mutta tuntuu ettei miehelle mikään riitä. Joka päivä päätän että tänään olen rento ja spontaani, niinkuin ennenkin, mutta kun mies töiden jälkeen sanoo vauvalle suunnilleen moi ja menee sohvalle röhnöttämään, niin mua alkaa ärsyttämään. Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

[/quote]

Niin, sinä rakastat elämäänne noin ja kivaa kotia. Miestä ei varmaan hirveästi kiinnosta joku sisustus ja jukkapalmun kasvun seuraaminen.

Vierailija
62/86 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehen malli kuin naisenkin juontaa ihan kasvatuksesta minkä kukin on omassa kodissaan saanut. Vähin mitä kodeissa voitaisiin opettaa, se että kaikista asioista keskustellaan eikä nökötetä tuppisuina tai huudeta. Niin moni asia selviää puhumalla niin myös ihmisten näkemys siitä mikä on perhe jossa kaikki katsovat samaan suuntaan ja tekevät hommia sen eteen yhdessä. Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun ei voida jutella perheestä, lapsista, seksistä, rahankäytöstä ym ennen sen perheen perustamista, ei kun ollaan vaan tuppisuita ja kaikki tulee niin puskista. Omalla kohdallani kävi tuuri kun sain puolison joka puhuu ja pussaa, ei ole mitään epäselviä eikä käsittelemättömiä asioita. Siinäkö se, pitkän onnellisen avioliiton salaisuus, puhutaan kaikesta, myös seksistä ja sekin vaan paranee! Opetelkaa puhumaan toisillenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä äidin "tylsyys" johtuu siitä että joutuu yksin pyörittämään arkea. Jos mies huolehtii vain työstään ja siitä, että on kotona ruoka-aikaan, niin ei tasan mene arjen kuormitus. Siinä uupuu väkisinkin, kun valvot yöt, hormonit vielä heittää, käyt suihkussa vain pika pikaa, kun lapsi jo parkuu jne. Se on sääli, että osa miehistä ei osaa olla isä jo vauva-aikana.

Meilläkin oli näin, helpotti vasta, kun lapset oli reilun vuoden, sillloin isä osasi vasta olla lapsien kanssa. Onneksi mies ei jättänyt minua huomioimatta, se on varmaan pahimpia virheitä, mitä mies voi vaimolleen tehdä, kun nainen on tullut äidiksi.

Vierailija
64/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:02"]Kun mies menee töistä, niin sinä lähdet vaikka lenkille. Kyllä parisuhteessa molempien tulee hoitaa niitä yhteisiä jälkeläisiä', ja miehen myös huomioitava tämä ajankäytössään. Jo ennen lapsen syntymää (tai hankintaa) olisi hyvä miettiä sitä ajankäyttöä. Harrastuksista ei tarvitse luopua, mutta kaikkea ei ehkä voi tehdä tai ainakaan yhtä usein (tai kauan). Mieheni karsi osan menoistaan, koska halusi olla läsnä myös lapsen elämässä. Hän oli jo yli 40 v, ja lapsi oli toivottu, ja mies valmis raivaamaan tilaa kalenterissaan myös lapselle. 
[/quote]

Näinhän sen kuuluu olla.

Vierailija
65/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:10"]

Mies on selvästi kuvitellut, että kaikki jatkuu ihan samalla lailla lapsen syntymän jälkeenkin. Itse käy töissä ja harrastuksissa entiseen tapaan. Naisen harteille jää sitten kodin ja vauvan hoito kokonaisuudessaan. Sitten mies ihmettelee, kun nainen onkin jotenkin erilainen... DAA.

Mies hoitamaan vauvaa ja naiselle omaa aikaa ja harrastuksia myös. Voi olla taas pirtsakampi mamma, ja ehkä mieskin oppii tajuamaan, mitä se lapsen tulo oikeasti tarkoittaa, ja millaista on pienen vauvan hoito.

[/quote]

miksi miehen pitäisi luopu normaalista elämästään?

sekään ei poissulje sitä , että naisenkaan tarvitisi muuttua nalkuttaja-hirviö-äidiksi?

moni äidiksi tullut nainen muttuu aivan sekopääksi lapsensaannin jälkeen, se on totuus.

mies37
[/quote]

Niin varmasti. Aivan samoin kuin mies ei muutu ollenkaan vaan kuvittelee elämän jatkuvan juuri kuin ennenkin. Mitä haittaa siitä voisi muka olla, että mies on vain yksi huutava suu lapsien rinnalla.

Vierailija
66/86 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:49"]

Kun mies tulee suihkusta, odotat mahallaan sängyllä ja selkärangalla pieniä mansikkahillotippoja rivissä aina peffavakoon saakka.

[/quote]

Tämä oli hyvä !

Vierailija
67/86 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:22"]

Ohitat kokonaan naisen suttuisuuden, nalkuttamisen ja sen että nainen on muuttunut täysin.

[/quote] Mistä se nalkuttaminen lähti? Vanhemmuuden kuuluukin muuttaa ihmistä, tässä tapauksessa nainen kasvoi aikuiseksi, vanhemmaksi, mies jäi edelleen teiniasteelle.

[/quote]

Aikuisuutta on suttuisuus nalkuttaminen ja muutos? Bull Shit! Se ettei ole enää ulkonäkökeskeinen ja että valittaa ei tarkoita sitä, että on jatkuvasti homssuinen ja jatkuvasti valittaa. Pitääkö miehenkin ruveta hakkaamaan vaimoaan ja ryyppäämään läskimahaa kaljalla, jotta on aikuinen? Nyt äly käteen!

Vierailija
68/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ettei aloittaja miehesi ole ollenkaan valmis perhe-elämään, kurjaa. Mutta kaikkea ei voi saada, joko on poikamies ja hilluu kapakoissa ja missä milloinkin huvittaa, perhettään arvostava mies ei niin tee. Selkeästi miestäsi ei kiinnosta "tylsä" perhe-elämä eikä se ole sinun syysi.
Ehkä sinun kannaattaakin miettiä haluatko ylipäätään tuollaista miestä vai toisenlaista elämää. En kannusta ketään eroon, eihän se ole koskaan helppo ainakaan jos olette naimisissa. Minä heivaisin moisen kuvatuksen muualle aikaansa viettämään ja hankkisin jossain vaiheessa uuden joka on minusta kiinnostunut, niitäkin kyllä on! Ei ole kaukana se hetki että alkaa hakea seksiä muualta, niinhän se usein käy.

Vierailija
69/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:23"]

Oletko miettinyt että voisiko miehelläsi mahdollisesti olla salasuhde?

[/quote]

Jos ei ole, niin kohta on. Miten mies muka kestää noin kauan ilman seksiä? Ei todellakaan :-D Nyt kun on vakivaimon kanssa saatu jälkikasvua turvallisesti, niin voi rauhassa hakea oikeat hupinsa suhteen ulkopuolelta.
[/quote]

Niimpä. Miehet ovat juuri näin itsekkäitä.

Vierailija
70/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:56"]

Kiitos vastauksista! Olenhan mä alkanut enemmän nalkuttamaan, ja verskat ovat nykyään lempihousuni, myönnetään. Mutta mies käy töissä ja harrastaa, joten aika pitkälti vauvanhoito on mun vastuulla. Kaverit ovat kaikki lapsettomia, joten olen jäänyt heidänkin piireistä vähän etäiseksi. Mä rakastan tätä elämää näin, kotimme on siisti ja viihtyisä, nautin siellä olemisesta todella! Mutta tuntuu ettei miehelle mikään riitä. Joka päivä päätän että tänään olen rento ja spontaani, niinkuin ennenkin, mutta kun mies töiden jälkeen sanoo vauvalle suunnilleen moi ja menee sohvalle röhnöttämään, niin mua alkaa ärsyttämään. Mitä se tekee mun hyväkseni? Miksi mun tarvii muuttua? Tottakai elämä muuttuu vauvan jälkeen? Räjähdän ja kierre on taas valmis. Ap

[/quote]

olet eri ihminen mihin miehesi rakastui. Muista kuka olet (olit ennen) , niin miehesi ei sinua jätä ja saat seksiä. Miksi naiset tekee tämmöistä lapsen saatua? Niin monet kaverit olen menettänyt äitiydellä :(  eivät osaa tehdä muuta kuin tuijottaa lastaan ja puhua siitä.

Vierailija
71/86 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee suhteenne spontaanisuuden, hauskuuden yms eteen. Ottaa päähän, kun naisen pitäsi nähtävästi yksin vastata myös miehen viihdyttämisestä. Kodin- ja lapsenhoidon lisäksi. 

Olsi kiva kuulla, millä tavoin mies ylläättä, ilahduttaa ja pitää seksikkyyttään yllä parisuuhteessa. Kaljaa kittaava, sohvalla rönöttävä mies, joka toisella silmällä katsoo televisoita ja toisella kvilkuilee tietokonetta, ei kauheasti sytytä naistakaan. 

Vierailija
72/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:10"] Mies on selvästi kuvitellut, että kaikki jatkuu ihan samalla lailla lapsen syntymän jälkeenkin. Itse käy töissä ja harrastuksissa entiseen tapaan. Naisen harteille jää sitten kodin ja vauvan hoito kokonaisuudessaan. Sitten mies ihmettelee, kun nainen onkin jotenkin erilainen... DAA. Mies hoitamaan vauvaa ja naiselle omaa aikaa ja harrastuksia myös. Voi olla taas pirtsakampi mamma, ja ehkä mieskin oppii tajuamaan, mitä se lapsen tulo oikeasti tarkoittaa, ja millaista on pienen vauvan hoito. [/quote]   miksi miehen pitäisi luopu normaalista elämästään? sekään ei poissulje sitä , että naisenkaan tarvitisi muuttua nalkuttaja-hirviö-äidiksi? moni äidiksi tullut nainen muttuu aivan sekopääksi lapsensaannin jälkeen, se on totuus.   mies37 [/quote] Niin varmasti. Aivan samoin kuin mies ei muutu ollenkaan vaan kuvittelee elämän jatkuvan juuri kuin ennenkin. Mitä haittaa siitä voisi muka olla, että mies on vain yksi huutava suu lapsien rinnalla.

[/quote]

Pitäisi tehdä jo ennen lasten suunnittelemista selväksi molemmille, etta elämä muuttuu sen kersan johdosta, eikä todellakaan aina parempaan suuntaan. Että pahimmillaan elämä on lapsentulon jälkeen yhtä helvettiä, eikä päätostä voi perua. Ennemmin realistinen näkokulma kuin hormoonihuuruista ihkuttelua.

Vierailija
73/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehesi käy läpi ihan normaalia vanhemmuuteen ja vastuuseen kasvua. Toivottavasti ette edes mieti eroaikeita vauvavuotena, ihan oikeasti sen jälkeen alkaa aivan uusi elämä jos vain jaksatte yrittää, molemmat. Vauva-aika menee niin nopeasti ohi kuitenkin. Vaikka niitä asioita olisi ennen raskautta miettinyt niin koskaan ei voi tietää miltä ne oikeasti tuntuu kun vauva on syntynyt ja elämä täysin muuttunut. Minä ainakin ymmärrän miestäsi.

meillä minä, äiti ja nainen koin vauvan synnyttyä koko elämän hemmetin tylsäksi ja sitähän se oli. Kaikki pyöri vauvan ja sen rutiinien ympärillä, niinkuin sen kuuluu ollakin. Elämä oli ennen muka "parempaa" = spontaanimpaa ja iloisempaa. Vasta lapsen kasvettua kasvoin minäkin, löysin taas oman itsenikin vauvan ympäriltä. Enkä tarkoita tällä mitään biletystä ja ryyppäämistä. Mies sen sijaan rakasti vauva-aikaa, ei kaivannut muuta sisältöä. Ja itse ahdistuin elämän tylsyydestä, kaikki ne tunteet tuli yllätyksenä sillä olin aina ajatellut olevani pullantuoksuinen kotiäiti. Oli lähellä etten itse lähtenyt, kun pää ei meinannut kestää normaalia vauva-arkea. Tabuhan tämä tietty on näin naisen puolelta. Ei todellakaan kiinnostanut minkäänlainen naiseus, seksi, mies ylipäätään. Kävimme suhteessa läpi rankkoja asioita mutta oli itsestään selvää että lähes vuoden se parisuhde oli ikäänkuin tauolla, alkaakseen taas uudelleen. Ja alkoihan se. Ja minäkin koen elämän ihanaksi, täydeksi ja onnelliseksi, en tajua miten muka lapseton elämä tuntuikaan paremmalta.

Kehottaisin teitä todella juttelemaan missä mennään, mies tulisi saada ymmärtämään että sinäkin olet siellä jossain, vauva-arjen keskellä.

Vierailija
74/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitat kokonaan naisen suttuisuuden, nalkuttamisen ja sen että nainen on muuttunut täysin.

[/quote] Mistä se nalkuttaminen lähti? Vanhemmuuden kuuluukin muuttaa ihmistä, tässä tapauksessa nainen kasvoi aikuiseksi, vanhemmaksi, mies jäi edelleen teiniasteelle.

Vierailija
75/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

nalkuttaminen? Mies ei anna seksiä. Ja töistä tullessa menee sohvalle makoilemaan. Jos kuvio olisi toisinpäin, niin harva mies olisi siinä pikkutangoissa tarjoamassa gintonicia iloisesti hymyillen vaimolleen.

Vierailija
76/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää jos vain kännissä on hauskaa ja selvinpäin on tylsää.

Vierailija
77/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmanne ovat:

-Sinä olet tylsä. 

-Miehesi on kakara.

Ratkaisu:

-Hanki elämä ja pistä mies hoitamaan vauvaa ja kotia (eli olemaan tylsä)

-Kokeile revitellä uusilla tavoilla. Myös lapset rakastavat tanssivaa, laulavaa ja hassuttelevaa äitiä paljon enemmän kuin läskiä myrtsinaamaa, joka seisoo leikkipuistossa kuin maahan pultattuna. Viinaa ei hauskanpitoon aina tarvita.

-Heitä ne pieruverkkarit menemään. Ei kotona tarvitse korkkareissa olla, mutta ainakin itse suosin lötköhousuissakin niitä, joissa takamus näyttää hyvältä. 

Vierailija
78/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap Muru?

Vierailija
79/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:21"]

[/quote]

nalkuttaminen? Mies ei anna seksiä. Ja töistä tullessa menee sohvalle makoilemaan. Jos kuvio olisi toisinpäin, niin harva mies olisi siinä pikkutangoissa tarjoamassa gintonicia iloisesti hymyillen vaimolleen.

[/quote] Nimenomaan, tarkoitinkin että miehen syy jos nainen nalkuttaa.

Vierailija
80/86 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi sentään miksi. Meillä kävi samalla tavalla odottaessani esikoista, siitä on nyt kolmetoista vuotta ja samalla tiellä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi