Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska voi muka seksiä harrastaa jos vauva tai lapsi nukkuu samassa makuuhuoneessa?

Vierailija
16.03.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. perhepetiperheen äiti, joka sanoo ei kiitos koville alustoille.

Vierailija:

lattia, keittiön pöytä tai tuolit, saunan lauteet tai pesuhuoneen (kylmä) lattia, kodinhoitohuoneen pöytätaso jne. .

Vierailija
2/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan kyllä tasan tarkkaan harrastettu seksiä joka jumalan päivä siitä saakka kun tyttö oli 6 viikkoa vanha. Ja siis samassa makkarissa kaikki nukutaan, joskus jopa samassa sängyssä. Ei seksiä tarvi harrastaa makkarissa, mutta hyvin se sujuu sielläkin, lapsi nukkuu kuin tukki, ei haittaa vaikka sängynpäätykin vähän ryskää. Peitto on kyllä päällä, jottei säikähdä jos herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut perhepeti jo 5 vuotta ja siellä nukkuu 2 lasta meidän kanssa. Emme ole seksiä harrastaneet juuri ollenkaan tässä 5 vuoden aikana... Olohuoneessa, keittiössä, kylpyhuoneessa... milloin missäkin. Lapset nukutetaan illalla perhepetiin ja sen jälkeen kun meillä vanhemmilla on omaa aikaa me voimme touhuta muualla asunnossa. Meillä on nyt sitten kolmas muksu tulossa.

Vierailija
4/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sekstaillaan pitkin taloa ja plaattioita kun ei sängyssä pystytä. :D Onko järkee vai ei.

Vierailija
5/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 6-, 4- ja 2-vuotiaat ja eivät tosiaankaan ole haitanneet tai vähentäneet meidän seksielämäämme. Välillä rakastellaan olohuoneessa, mutta myös omassa sängyssä makuuhuoneessa. Lapset nukkuvat varsin sikeästi, kun ovat yöunilla.

Vierailija
6/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäret on nukkuneet omissa huoneissaan laitokselta saakka, mutta silti harrastetaan seksiä miehen kanssa olkkarissa, makkarissa ja saunatiloissa ;). Ihaninta on tietenkin omassa sängyssä.

Vierailija
7/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon rajoittunutta että vain sängyssä voidaan...

Vierailija
8/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän outoa on myös kuvitella, ettei esim. joku 6-vuotias voi missään vaiheessa untaan herätä ja ihmiä mitä hemmettiä ne vanhemmat ähisee. Noh, jos haluaa tehdä vaikutuksen lapseensa sillä tasolla, niin sitten kai niin. Voihan olla, että sillä EI ole mitään vaikutusta tulevaan seksuaaliseen kehitykseen saatikka preferensseihin ja fantasioihin.

Tuli ihan mieleen kun näin postsecretissä jonkun aikuisen äijän lähettämän kortin, jossa luki, että häntä imetettiin 6-vuotiaaksi ja salaisuus on se, että hän fantasioi siitä joskus yhä edelleen. Yöh?

Vierailija
9/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mun vanhemmat aikoinan harrasti seksiä kun nukuin heidän vieressään ja olin varmaan just jotain kolme-neljä vuotias. Ja enkös mä kuulkaas herännyt siihen ja mua pelotti ja itketti ja hävetti ihan kauheesti, mut esitin vaan nukkuvaa.

Ja aika usein ne muutenkin harrasti seksiä, luullen että mä en oo hereillä tms. MUTTA ihan liian usein kuulin ja olin tosi hämilläni asiasta, kun en kehdannut koskaan kysyä mitä ne tekee...

Ja palkkioksi tästä mulla on vieläkin kauheita ongelmia seksuaalisuuden kanssa ja pidän sitä jotenkin likaisena, vaikka järki sanookin muuta. Ja tästä en oikeestaan osaa syyttää muuta, kun lapsuudentraumoja.

Että pidättekä oikeesti tein lapsia niin tyhminä, et ne ei muka osaa esittää nukkuvaa?!?

Oon jutellut äitini kanssa asiasta ja häntä hävettää kauheesti, että on aliarvioinut lastaan ja sanoi, ettei tullut mieleenkään että lapset heräis.

Arvatkaa, miltä tuntuu pienenä lapsena kuunnella äidin voihkintaa, sängyn pauketta, tietämättä sattuuko sitä, mutta jotenkin tuntee, ettei asiasta voi kysyä, kun sitä tehdään aina " salaa" ...?

ETTÄ MIETTIKÄÄPÄ " VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ JA HUOH JA MUUT" TÄTÄ?!?

Vierailija
10/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät siis voi herätä yöllä/illalla ja kulkea vanhempien makuuhuoneeseen?

Ihan sama missä kukin nukkuu, se on aina olemassa se mahdollisuus että lapsi saattaa keskeyttää vanhemmat.

Jokainen tekee niin kuin omassa arjessaan ja kodissaan parhaakseen kokee. Meillä nukutaan perhepedissä kaikki hyvin ja me vanhemmat nautitaan toisistamme muualla kodissa. Kyllä me vielä sängyssämme ehditään...

Vierailija
11/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuvatkin samassa sängyssä, kuin pistää ne lapset nukkumaan omiin sänkyihinsä ja huoneisiinsa.

Jesus mitä yksinkertaisuuksia täällä on. Ei tietenkään voi suojella kaikelta, eikä se ole edes tarkoitus. Kyllä ne lapsetkin jossain vaiheessa alkavat rakentaa seksuaalisuuttaan jne. Mutta pakkoko tuollaista perhepetipelleilyä on harrastaa, en tajua. :D

Vierailija
12/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo hysterioiminen on ihan hullua. Haloo haloo teille vaan jotka pelkäätte joka risahdusta - teillä se seksielämä taitaa kyllä kuolla hyvin äkkiä! T. neljättä odottava

Vierailija
13/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hyvinkin eri-ikäisiä. Arkisin 04.00 jos laittaisi kellon soimaan niin voisi onnistua. Viikonloppuisin ei tuollonkaan.

Vierailija
14/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me harrastamme seksiä sängyssä vain joka sadas kerta. vaikka lapset EIVÄT nuku samassa makuuhuoneessa.

Vierailija
15/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepedissä nukutaan 2½v. ja 1v. lapsien kanssa, ja hyvin on harrastettu kun lapset nukkuu..

Vierailija
16/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut takertuu tuohon sänky -asiaan ja viisastelee, että mepäs harrastetaan ihan muualla kuin sängyssä. Ja sitten viisastelee vielä päälle, että ihanko totta muut eivät tienneet, että voi harrastaa muuallakin. No joo ihan varmaan eivät tienneet, tai sitten puhuivat jo ihan eri asiasta eli sekstaamisesta samalla kun lapset ovat samassa huoneessa tai jopa samassa pedissä.

Mutta joo, eipä tunnu joitakin häiritsevän ne lapset siinä kyljessä kiinni. Ja tosi sinisilmäisesti uskotaan, että ne kaiken ikäiset lapset nukkuvat ihan varmasti koko ajan. Joopajoo.

Vierailija
17/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sinun viestistäsi ei oikein auennut että mikä on kantasi näihin jotka nukkuvat perhepedissä ja rakastelevat muualla kotona? Onko se jotenkin pahasta?

Vierailija
18/30 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä hyrrää hormonit silloin miehelläkään!

Musta siinä vaan on jotain vähän sairasta...

Vierailija
19/30 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin niiden vanhemmat ihan seksittä elivät.

Vierailija
20/30 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemusta on