Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOSIAALITYÖ pääaineenaan valmistuneet, HOI!

Vierailija
27.11.2008 |

Elikä millaisissa hommissa olet? Paljonko tienaat? Millainen työtilanne alalla nykyään on?



Terv. alalle aikova

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään alasta tietävää edes paikalla?

Vierailija
2/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikeuksia saada päteviä työntekijöitä. Työ haastavaa ja raskastakin. Palkkaus huonohko, .2300-2500 alkupalkka ja eihän se siitä paljon nouse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kunnissa. Työ on vastuullista ja haasteellista, välillä aika rankkaa. Palkkaus ei vastaa työn vaativuutta, noin 2300 €.

Vierailija
4/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuksistanne:)



Arvelinkin, ettei palkka huim ole, mutta ihan riittävä mulle. Epäilen vähän vaan, onko työ minulle liian raskasta..

Vierailija
5/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallinen sosiaalityö ja erityisesti lastensuojelutyö on aika rankkaa työtä, mutta sitten sosiaalityötä voi tehdä myös yksityisellä sektorilla ja esim. sairaaloissa, poliisissa yms. Se työ on "kevyempää" koska siinä ei tule vaikeita virkavastuupäätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi