Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te teette " energiansyöppöihmisille" ?

Vierailija
15.03.2008 |

Oletteko huomanneet, että jotkut ihmiset vievät kaiken energian? Mitä tulisi tehdä, kun pitkäaikainen ystävä on tällainen. Voiko tapaamiset vain hiivuttaa olemattomiin? Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on kaikki hyvin elämässä, ei taloudellisia tai terveyteen liittyviä huolia, hieno, uusi koti, terveet lapset, mukava ja osallistuva mies, uudet autot, läheinen perhe ja kadehdittavan hyvä tukiverkko. Silti valittaa kaikesta, lapsista on vaivaa ja niistä ei ole koskaan mitään mukavaa sanottavaa, ei ole koskaan vapaa-aikaa (vaikka tosiasiassa on paljon enemmän kuin monella muulla), kenestäkään ei ole mitään positiivista kerrottavaa ym.

En usko, että osaa iloita pikkuasioista, vielä vähemmän kenenkään muun puolesta. Jostain luin, että masennus voisi oireilla noin, mutta niin kauan kuin on tunnettu, on ollut ihan samanlainen.

Vierailija
22/25 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kerro omista huonoista asioista tälle ystävälle enää mitään. Aiemmin kerroin. Vastaanotto on joka kerta " meilläpä on asiat ihan toisin" . Itse en ilkeäisi hehkuttaa omalla hyvällä olollani välittömästi _silloin_, kun joku kertoo huonoja ja ikäviä asioita. Minusta se jos joku on tunnevammaisuutta ja sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennenkuin tämä energiasyöppö saapuu seuraasi, maadoita itsesi huolellisesti (esim kävelemällä luonnossa, syömällä hyvin, tai sitten ihan tekemällä harjoituksia jossa kuvittelet että jaloistasi kasvaa juuret maahan).

Kun energiasyöppö saapuu paikalle, kuvittele ympärillesi kullanhohtoinen " kupla" , joka estää syöppöä viemästä energioitasi.

Lisäksi voit ajatelle positiivisiä ajatuksia energiasyöpöstä ja lähettää niitä hänelle. Tämä tasapainottaa energiasyöppöä.

Nämä " toimenpiteet" suojaavat sinua siten, että et anna omaa energiaasi, vaan universaalia energiaa.

Vierailija
24/25 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sille voi oikein sanoa suoraankaan että masentaa ympäristönsä, koska siitähän se vasta innostuisi valittamaan.

Vierailija
25/25 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on kyllä joskus keskusteltu, ja perimmäinen syy on se, että minä en osaa tehdä mitään oikein ja se masentaa häntä. Itse on eronnut eläkeläinen, jolla ei varmaan yhtään oikeaa ystävää - minulla on kiva mies ja suht kivat lapset, töitä ja kiva asunto, mutta olen silti ihan luuseri, koska en ole saanut tutkintoani valmiiksi. Lisäksi en osaa siivota riittävän hyvin :-) Itseasiassa äitini on aika huvittava, jos ei olisi niin ärsyttävä.