Onko Tutta "suomalaista laatua"?
Kommentit (6)
Minunkin äitini ostaa muuten aina tuttaa :-)
Mutta enää ei ole laatu sitä mitä 10 vuotta sitten.
Minulla on 10 vuotta vanhoja tuttavaatteita vauvalla, jokta ovat kiertäneet monella serkulla ja niiden voi sanoa olevan laadukkaita, mutta nämä uudet kiinalaiset eivät...
sen enempää suomalaista kuin laatuakaan.
Minunkin äitini aina muistelee, kun ollessani pieni osti Tutan vaatteita ja niitä sitten käytti veljeni + liuta serkkuja (taisi olla enemmän unisex-tyyliä tuolloin).
Esikoiselleni sitten osti niitä ja hajosivat järestään ekoissa pesuissa, pikkuveljelle ei jäänyt mitään...
Värit haalistuu, saumat ratkeilee ja kohta on polvet puhki. Samaa kakkaa kuin puolta halvemmatkin. Laatu on enää muisto.
laatu on muisto vain. Vaatteet nyppyyntyy ja haalistuu pesussa heti, jopa uusien vaatteiden saumojen ompeleet ratkeilee itsestään.
niin entas FinnWear? Ihan mielenkiinnosta, kun sita aina mulle Suomessa tyrkytetaan suomalaisena... Toki nimessa on tuo Finn, mutta takaako se suomalaisuuden? Lapussa lukee vain valmistuttaja FinnWear Oy, mutta ei valmistusmaata. Seka olen mielestani nahnyt ihan samanlaista kamaa eri nimilla muualla pain maailmaa... hmm
mutta ei suomalaista laatua. Tutta- ja Reima-tuotteet valmistetaan mm. Kiinassa, Baltiassa ja Venäjällä ja kankaatkin tulevat ulkomailta.