Onko teistä oikein?: Nainen suostuu seksiin vain pitääkseen perherauhaa yllä
Mä olin nuorempana ehdoton, että seksiä pitää molempien haluta. Nyt vuosien yhdessäolon jälkeen seksi on viimeisenä mielessä kun sänkyyn mennään. Jos mies joutuu olemaan " ilman" parikin viikkoa, on äreä kuin mikä! Joskus sitten suostun ihan vaan perhesovun ylläpitämiseksi ja taas on kaikki hyvin.
Masentaa jotenkin tuo miehinen käytös. Miten mies voi olla niin riippuvainen tietyin väliajoin purkautumisesta?!
Muuten mieheni on aivan ihana. Täydellinen isä ja aviomies, ongelma on minussa ja mun halujen vähenemisessä ja väsymisessä
Kommentit (127)
minusta vain oli hassu ajatus että seksi pitää ansaita. Parisuhteessa ainakin.
Joten kiinnosti miten sinä käytännössä sitä seksiä ansaitset. Vai koskiko tämä ansaitseminen vain miehiä?
Perherauhan eteen on molempien oltava valmiita joustamaan. Meillä ei kumpikaan sano koskaan ei. Aina on jotain annettavaa, jos ei juuri sitä, mitä toinen juuri silloin haluaisi.
Alkuhuuman kadottua odotin mieheltä aina jotain ihmeellistä, että olisin innostunut itsekin. Noh, pari vuotta meni noin kerran kuussa sekstailutahdilla ja nyt mieskin on aika lailla haluton, joten se ei enää ole ongelma. Mutta se sen sijaan on, että nyt kaikki tuntuu aika lailla paskalta, kun intohimo on kadonnut suhteesta. Välillä yritetään kehitellä jotain " yhteisiä juttuja" , mutta ei ne kovin pitkälle kanna.
tuntuu nussia naista jota ei koko homma kiinnosta?
Entäs jos se perhe rauha meneekin siinä sitten kun nainen on antautunut vastentahtoaan miehen nylkytettäväksi ja sit tuntuu paskalle? saako nainen olla miehelle äkäinen " hyväksikäytöstä" ?
Eikö mies voi kelata hanskaan jos on niin painetta palleissa?
Vai onko sinun miehelläsi jokin sisäänrakennettu tarve miellyttää sinua ja tanssia ruusu hampaissa jos hän tietäisi että joka ilta klo 21 - tai sanotaan 22 Greyn Anatomian jälkeen - taivaan portit aukeaa joka tapauksessa?
Vierailija #14:
minusta vain oli hassu ajatus että seksi pitää ansaita.
Mulla oli todella pitkään kaikki halut hukassa. Silloinkin koetin pitää seksiä yllä, koska myös minun mielestä se " kuuluu" parisuhteeseen.
Ja uskon sekä toivon, että mieheni toimisi samoin, jos tilanne olisi ollut toisinpäin.
Vähän aikaa sitten vaan päätin, etten tee seksistä liian isoa numeroa itselleni. En ajattele sitä pakkona, vaan koetan miettiä sitä, että kyllähän se itsellekin hyvää tekee.. =)
Vierailija:
Mutta miltä miehestä
tuntuu nussia naista jota ei koko homma kiinnosta?Entäs jos se perhe rauha meneekin siinä sitten kun nainen on antautunut vastentahtoaan miehen nylkytettäväksi ja sit tuntuu paskalle? saako nainen olla miehelle äkäinen " hyväksikäytöstä" ?
Eikö mies voi kelata hanskaan jos on niin painetta palleissa?
Mihin ihmeeseen sitä parisuhdetta tarvitsee, jos ei seksi kiinnosta? Tiesitkö, että jos sinua ei huvita harrastaa seksiä puolisosi kanssa, vika on _todennäköisesti_ ennemminkin sinussa. Voihan mies toki olla niin laiska, tyhmä, ilkeä, likainen, läski tms., että ei nappaa, mutta silloin pitää erota, eikä roikottaa toista huonossa suhteessa.
Vierailija:
Entäs jos se perhe rauha meneekin siinä sitten kun nainen on antautunut vastentahtoaan miehen nylkytettäväksi ja sit tuntuu paskalle? saako nainen olla miehelle äkäinen " hyväksikäytöstä" ?Eikö mies voi kelata hanskaan jos on niin painetta palleissa?
Näitä vastauksia kun lukee, niin tunnen itseni todelliseksi unelmavaimoksi.
Miten tästä parisuhteen yksistä peruspilareista on tullut teille näin vastenmielistä pakkopullaa?
Kunnioitukseni teidän miehillenne, jos jaksavat aina vaan hakata handuun paremman puutteessa, eikä lähde sillan toisellepuolelle.
Mitenkäs mies antaa jos ei seiso eli ei haluta? pitääkö miehen nuolla pillua jos ei haluta?
Tietääkö täällä vastaavat naiset mitä on se, kun ei halua?
Yksikään tuntemani mies ei nuole pillua jos ei ole oma lehmä ojassa eli haluaa pillua sen jälkeen tai muuten kiihottunut ja hakkaa sen jälkeen handuun.
21
ei halua seksiä siten, ettei mua kauheasti huvita. Haluaa sitten vaikka vetää käteen minun vieressäni, mutta ei todellakaan tahdo sänkyyn naisen kanssa, jota ei haluta. Ei se mikään raiskaaja sentään ole. Ei kai muut voi olla välittämättä siitä, tahtooko toinen vai ei?
Vierailija:
kummallisia käsityksiä naisilla seksistä ja parisuhteesta. Siinä nimenomaan kuuluu ottaa toinen huomioon.
Mitenkäs mies antaa jos ei seiso eli ei haluta? pitääkö miehen nuolla pillua jos ei haluta?Tietääkö täällä vastaavat naiset mitä on se, kun ei halua?
Yksikään tuntemani mies ei nuole pillua jos ei ole oma lehmä ojassa eli haluaa pillua sen jälkeen tai muuten kiihottunut ja hakkaa sen jälkeen handuun.
21
että tästä oli ihan mahdoton saada irti pienintäkään järjen hiventä.
Vierailija:
Niin ja todellakin miehet ovat ihan samanlaisia, kuin me naiset ajtuksiltaan.21
Et oo tosissas?!?!
askarruttaa; käytättekö liukkaria vai miten onnistuu, jos ei itse ole kiinnostunut/kiihottunut?
Vierailija:
Mulla oli todella pitkään kaikki halut hukassa. Silloinkin koetin pitää seksiä yllä, koska myös minun mielestä se " kuuluu" parisuhteeseen.
Ja uskon sekä toivon, että mieheni toimisi samoin, jos tilanne olisi ollut toisinpäin.Vähän aikaa sitten vaan päätin, etten tee seksistä liian isoa numeroa itselleni. En ajattele sitä pakkona, vaan koetan miettiä sitä, että kyllähän se itsellekin hyvää tekee.. =)
että mies tekee useammin aloitteen seksiin. Joskus itsellä ei kauheasti juuri silloin huvittaisi mutta mies on hyvä lämmittelijä. Ja joka kerran olen pian itsekin hommassa mukana. Eli tavallaan suostun seksiin miehen mieliksi mutta loppujen lopuksi olen aina yhtä innoissani kuin hänkin...
Jos miestä ei haluta niin hänen peniksensä ei jäykisty. Yhdyntä veltolla peniksellä on aika vaikeaa.
Sitten ajattelette, että voihan mies nuolla naisen pillua ja täten tuottaa nautintoa vaikka ei itse haluaisikaan.
Yksikään tuntemani mies ei nuole pillua jos ei itse ole halukkaalla päällä.
Vaikka mies nuolisi vain naiselle orgasmeja ja ei olisi yhdynnässä hän mitä todennäköisimmin on valmiiksi jo niin kiihottunut, että session jälkeen menee masturboimaan.
21
Ja tiedän yllä, mitä haluttomuus on, koska olen ollut vakavasti masentunut. Silloin ei haluta, ja jos haluttaisikin niin lääkkeet vievät kyvyn päästä huipulle. Tämä ei ole estänyt miestäni nauttimasta seksistä kanssani sekä ottaen että antaen.
Vierailija:
Vierailija:Niin ja todellakin miehet ovat ihan samanlaisia, kuin me naiset ajtuksiltaan.21
Et oo tosissas?!?!
Ei tarvitse kuin ikääntyä vähän niin sen oppii, sillä jos ei pieniä sinisiä pillereitä ota jatkuvasti niin useimmilla miehillä on tuota ongelmaa ennen pitkää. Ja se ei todellakaan estä tyydyttävää seksiä.
Voi seksiin suostua, vaikka ei aina olisi itse niin innokas - ellei ole erityistä syytä kieltäytyä. Omaa väsymystäsi sinun olisi kyllä syytä ryhtyä jollain keinolla vähentämään, mieti mikä keino sopii elämäntilanteeseesi ja puhu asiasta miehesikin kanssa.