Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä oikein?: Nainen suostuu seksiin vain pitääkseen perherauhaa yllä

Vierailija
13.03.2008 |

Mä olin nuorempana ehdoton, että seksiä pitää molempien haluta. Nyt vuosien yhdessäolon jälkeen seksi on viimeisenä mielessä kun sänkyyn mennään. Jos mies joutuu olemaan " ilman" parikin viikkoa, on äreä kuin mikä! Joskus sitten suostun ihan vaan perhesovun ylläpitämiseksi ja taas on kaikki hyvin.

Masentaa jotenkin tuo miehinen käytös. Miten mies voi olla niin riippuvainen tietyin väliajoin purkautumisesta?!

Muuten mieheni on aivan ihana. Täydellinen isä ja aviomies, ongelma on minussa ja mun halujen vähenemisessä ja väsymisessä

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ilmeisesti on tärkeämpää antaa sitä seksiä toiselle ja ottaa siten toinen huomioon. ei tule mieleen, että sekin on ihan yhtä lailla toisen huomioon ottamista, että joustaa siitä seksintarpeestaan.

Mä kyllä usein ihmettelen, että miten saakelin tyhmiä ihmisiä tälläkin mammapalstalla liikkuu. Näillä teidän jutuilla ei useinkaan ole mitään tekemistä tosielämän kanssa.

Vierailija
82/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä huomioonottaminen on opittu kyllä kantapään kautta 14 vuoden avioliiton aikana. Ja muiltakin kokeneemmilta vaimoilta olen samaa ajattelua kuullut. Ehkä ne liitot, jotka päättyvät aiemmin, ovat niitä liittoja, joissa huomioidaan toista pärjäämällä ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TIETENKÄÄN niin, että vain toinen joustaa. Mutta jos mies haluaa kolmesti viikossa ja nainen kerran kuussa, niin miten olis joku kompromissi, häh? että vaikka kerta viikkoon?

Vierailija:

mielestä ilmeisesti on tärkeämpää antaa sitä seksiä toiselle ja ottaa siten toinen huomioon. ei tule mieleen, että sekin on ihan yhtä lailla toisen huomioon ottamista, että joustaa siitä seksintarpeestaan.

Mä kyllä usein ihmettelen, että miten saakelin tyhmiä ihmisiä tälläkin mammapalstalla liikkuu. Näillä teidän jutuilla ei useinkaan ole mitään tekemistä tosielämän kanssa.

Vierailija
84/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin älkää pakottako heitä elämään puutteessa vaan päästäkää heidät vapauteen.

Kyllä niille ottajia löytyy ;)

Yksi ainoa yhdyntä tämän vuoden puolella, ei vaan jostain syystä tee yhtään mieli, en edes jaksa masturboida. Ja minun puolestani mies saisi käydä panemassa jotakuta muuta, mutta kun ei kuulemma halua. En sitten tiedä valehteleeko mahdollisesti, mutta tuossa vieressä se pysyy. Kiukuttelematta, jaksaa myös helliä ja halailla tuntikausia.

Vierailija
85/127 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on nostettu johonkin ihme kultti-asemaan. Ei se nyt sen ihmeellisempää ole kuin mikään muukaan asia parisuhteessa. Joskus mukavaa, joskus pakkopullaa, niinkuin moni muukin asia.

Minusta voi aivan hyvällä omallatunnolla " suostua" seksiin silloin tällöin, jos se kerran on miehellesi tärkeä asia. Ei se mielestäni ole mitään alistumista, kysehän on kuitenkin rakkaudellisesta teosta.

Vihkikaavassakin kehotetaan kilpailemaan toisen kunnioittamisesta. Minusta tässä kunnioitetaan toisen tarpeita.

Erikseen on tietysti esim. hyväksikäytön ja raiskauksen uhrit tai esim. masennuksen kourissa painiskelevat. Mutta ilmeisesti sinulla oli kysymys haluttomuudesta ja jaksamattomuudesta noin muuten?

Vierailija
86/127 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nythän oli kysymys seksistä tilanteessa, jossa nainen ei halua, understand?

Vierailija:

menen miehen lähelle ja koskettelen häntä, katselen ja nuuhkin. Sillä se halu herää pikku hiljaa. Joskus vaatii iltaa, että istutaan vain sylikkäin ja jutellaan.

Liukkari ei kyllä mulla auta pätkääkään. En sen kanssa ala haluta yhtään sen enempää.

Vierailija
87/127 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette menneet naimisiin, niin eikö seksi täten kuulu parisuhteeseen siinä missä muutkin velvoitteet.

Vierailija
88/127 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kerran olette menneet naimisiin, niin eikö seksi täten kuulu parisuhteeseen siinä missä muutkin velvoitteet.

ja seksiin on suostuttava vaikka vasten omaa tahtoa? Mikseiyhtä hyvin voisi ajatella, että rakastava puoliso ymmärtää, että toinen ei nyt halua seksiä, ja että seksittömyyteen olisi suostuttava toisen mieliksi vaikka itse haluaisikin.

Niille, jotka vertaavat seksiä shoppailuun, seksi taitaa olla melkoisen yhdentekevä asia, ts. ei tunnu miltään reväyttää reisiä auki ja antaa toisen tulla sisään, seksi on täysin pinnallinen juttu. Minulle seksi on erittäin tärkeä ja kokonaisvaltainen asia, ja jos harrastan seksiä vasten tahtoani, se tuntuu nöyryyttävältä ja inhottavalta ja kaiken muun lisäksi vielä sattuu, mikä tietenkin vain vähentää seksihaluja entisestään. Eri asia tietenkin, jos mies saa minutkin innostumaan, vaikka aluksi en olisi ollut halukkaalla päällä. Eihän sellainen ole vasten tahtoa seksin harrastamista.

Mutta jos todella ei halua, on vaikka kuoleman väsynyt tai joku asia painaa mieltä, niin en seksiä harrasta. En ole mieheni masturbaatioväline, eikä hän minun. Molemmilla on lupa kieltäytyä seksistä. Enkä voisi ikinä olla suhteessa miehen kanssa, joka vähät välittäisi minusta, vaan ajattelisi itsekkäästi omaa tyydytystään ja olisi valmis panemaan puoliväkisin halutonta ja innotonta naista, joka seksin aikana voihkisi kivusta eikä nautinnosta, inhottaa ajatuskin tuollaisesta.

Vierailija
89/127 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiinkin mielestäni voi suostua, vaikka itse ei niin haluaisikaan. Ehkä kumppani sitten puolestaan tekee jotain sinulle vaikka ei niin olisi kiinnostunutkaan. Mielestäni avioliitto on kompromissejä ja myös velvollisuuksia.

Vierailija
90/127 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta annatte huomaavaisuudesta seksiä miehellenne vaikkette itse sitä haluaisikaan, niin mitä mies sitten antaa teille ns vastalahjaksi? Mun järkeen ei käy se, että vain toinen yrittää olla mieliksi! Mies saadessaan seksiä on " korvausvelvollinen" naiselle, eli tekemään jotain naisen mieliksi, naiselle tärkeää asiaa. Oli se sitten shoppailua, ihan mitä vaan, kunhan on vaan naisen mieleen.

Vierailija
91/127 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö sit olisi parempi olla yksin?

Minä pidän mieheni seurasta, tykkään olla hänen lähellään ja jutella hänen kanssaan. Meillä on hauskaa kahdestaan, voimme keskustella tuntikausia tai vain makoilla sohvalla ja halailla. Silti minä en aina halua seksiä hänen kanssaan, eikä hän minun. Jos toinen on vaikka todella väsynyt niin en näe mitään ongelmaa siinä, että käpertyy toisen kainaloon ja nukahtaa siihen.

Mutta ilmeisesti sinun suhteesi menisi tuollaisesta poikki?

Vierailija
92/127 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka keskustelisitte ja kokeilisitte, mies ei kerta kaikkiaan ole lainkaan läsnä koko touhussa, nylkyttää vain menemään silmät suljettuina. Painelee ja puristelee ohjattuja paikkoja kuin tietokonetta ja kyttää, että tuliko toivottu tulos. Haluaa kuitenkin seksiä vähintään kerran päivässä ja jos ei saa, on ärtynyt sekä vaimolleen että lapsilleen.

Miten teet kompromisseja tällaisessa tilanteessa? Kuinka otat toisen tarpeet huomioon? Haluaisin todella tietää, miten tällainen tilanne korjataan?

Vierailija
93/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. aviollisten suorittaminen, eli mun mielestä ei oo oikein pakottaa toista selibaattiin ilman pakottavaa syytä (esim sairaus).

Joten kyllä, on ok suostua seksiin perhesovun säilyttämiseksi.

94/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvopa häntä vähän naisen viettelemisessä ja kerro miten

sinut

saa kiinnostumaan läheisyydestä.

Vierailija
95/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syy pelkkä väsymys, nin ehdota miehelles vaikka yötä kahdestaan, saat levätä ja miehesi myös mitä haluaa? Panostaako miehesi himojesi herättelyyn vai vonkaako väsymykseen asti?

Vierailija
96/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuota saanut harrastaa jo vuosikaudet, kunnes stoppi tuli, ihan masennuksen kera. Ei ole oikein että joutuu toimimaan perheen paineventtiilinä. Omat halut ja ilo seksistä katoaa itseltä kokonaan, jos toinen ei kohtele sinua tuntevana ihmisenä vaan paineidenpurkuautomaattina. Ei todellakaan toimi, pidemmän päälle.

Vierailija
97/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN minä ainakaan halua piinata miestäni pakkoselibaatilla vaikka itselläni olisikin haluttomuuskausi menossa. Toki voin myös sanoa ei, eli en ole mikään paineidenpurkuautomaatti.

Vierailija
98/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä minä harrastan seksiäkin vaikka ei oikein huvittaisi aina. Ja mies tekee minun mielikseni jotain muuta.

Tietysti jos pidemmän päälle on sellainen tilanne että naista ei huvita seksi pätkääkään ja mies karjahtelee niin pitäisi miettiä mitä sille voisi tehdä

99/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #8:

Mitä Borgoo tekee seksin ansaitsemiseksi?

Vierailija
100/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilman seksiähän sitä oltaisiin vain kämppiksiä.

Seksi nyt vain kuuluu parisuhteeseen. Ainakin yleensä.

Mikäs siinä on niin kauheaa, ettei sitä voisi sillointällöin harrastaa vaikka sitten ihan perherauhan ylläpitämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi