Onko teistä oikein?: Nainen suostuu seksiin vain pitääkseen perherauhaa yllä
Mä olin nuorempana ehdoton, että seksiä pitää molempien haluta. Nyt vuosien yhdessäolon jälkeen seksi on viimeisenä mielessä kun sänkyyn mennään. Jos mies joutuu olemaan " ilman" parikin viikkoa, on äreä kuin mikä! Joskus sitten suostun ihan vaan perhesovun ylläpitämiseksi ja taas on kaikki hyvin.
Masentaa jotenkin tuo miehinen käytös. Miten mies voi olla niin riippuvainen tietyin väliajoin purkautumisesta?!
Muuten mieheni on aivan ihana. Täydellinen isä ja aviomies, ongelma on minussa ja mun halujen vähenemisessä ja väsymisessä
Kommentit (127)
ja todellakaan noilla miehillä mitä minulla on ollut ei ole ollut mitään ongelmia seisokkien kanssa. Ne kerrat, kun mies on kieltäytynyt seksistä on hän vain sanonut ettei nappaa.
Minulla on sama oikeus.
Vierailija:
Ei tarvitse kuin ikääntyä vähän niin sen oppii, sillä jos ei pieniä sinisiä pillereitä ota jatkuvasti niin useimmilla miehillä on tuota ongelmaa ennen pitkää. Ja se ei todellakaan estä tyydyttävää seksiä.
menen miehen lähelle ja koskettelen häntä, katselen ja nuuhkin. Sillä se halu herää pikku hiljaa. Joskus vaatii iltaa, että istutaan vain sylikkäin ja jutellaan.
Niin ja minä en ole vuosiin todellakaan halunnut seksiä ja silloin ei voisi vähempää kiinnostaa munan imeminen tai muu. Silloin, kun ei halua niin ällöttää seksi ja " lääppiminen" .
21
Vierailija:
Niin ja minä en ole vuosiin todellakaan halunnut seksiä ja silloin ei voisi vähempää kiinnostaa munan imeminen tai muu. Silloin, kun ei halua niin ällöttää seksi ja " lääppiminen" .21
Kaikki sympatiat miehellesi.
On tuollaisessa suhteessa elämisessä kestämistä.
Tosin omapa on valintansa...
23
Onko oikein että nainen ottaa seksin " antamisen" velvollisuutena tietäen että jos ei anna, ei sitten mikään suju ja mies osoittaa mieltään eikä osallistu mihinkään? Eikö nainen ole silloin vastuussa perheen arjen sujumisesta, kun mies käyttää valtapelissä mitään tekemättömyyttä kiristyskeinona. Kuka voi silloin nauttia seksistä kun tietää että vaihtoehtona on murjotus? Ja kuka silloin on tehnyt " yhteisestä parisuhteen kulmakivestä ja ilonaiheesta" " pakkopullaa" ? Ja sitten onkin hyvä vielä syyllistää päälle läheisyyskammoiseksi, kylmäksi ja estyneeksi ihmiseksi, joopa joo.
Nythän oli kysymys seksistä tilanteessa, jossa nainen ei halua, understand?
Vierailija:
menen miehen lähelle ja koskettelen häntä, katselen ja nuuhkin. Sillä se halu herää pikku hiljaa. Joskus vaatii iltaa, että istutaan vain sylikkäin ja jutellaan.
miten saatte itsenne " valmiiksi" jos ei huvita?? Liukkaria?