Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä oikein?: Nainen suostuu seksiin vain pitääkseen perherauhaa yllä

Vierailija
13.03.2008 |

Mä olin nuorempana ehdoton, että seksiä pitää molempien haluta. Nyt vuosien yhdessäolon jälkeen seksi on viimeisenä mielessä kun sänkyyn mennään. Jos mies joutuu olemaan " ilman" parikin viikkoa, on äreä kuin mikä! Joskus sitten suostun ihan vaan perhesovun ylläpitämiseksi ja taas on kaikki hyvin.

Masentaa jotenkin tuo miehinen käytös. Miten mies voi olla niin riippuvainen tietyin väliajoin purkautumisesta?!

Muuten mieheni on aivan ihana. Täydellinen isä ja aviomies, ongelma on minussa ja mun halujen vähenemisessä ja väsymisessä

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en aamulla anna niin ehtii runkata iltaan mennessä ties kuinka monesti. Joo ja mua ei haluta kuin kerran vuodessa :D

Vierailija:

Mies haluaa pari kolme kertaa viikossa ja nainen haluaa pari kolme kertaa vuodessa.

Onnea vaan teidän onnettomiin parisuhteisiinne!

Vierailija
42/127 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onkos tullut perherauhaa vaalittua?

Vierailija
44/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin ja minä en ole vuosiin todellakaan halunnut seksiä ja silloin ei voisi vähempää kiinnostaa munan imeminen tai muu. Silloin, kun ei halua niin ällöttää seksi ja " lääppiminen" .

21

Oletko kuitenkin parisuhteessa? Jos olet, niin miksi? Toivon, että et ole, sillä jos mies joutuu VUOSIA kokemaan olevansa " ällöttävä" , on se taatusti tuhoisaa myös hänen itsetunnolleen. Se että sinä olet frigidi ei poista sitä tosiasiaa, että SEKSI KUULUU PARISUHTEESEEN. On tietenkin tyhmää puhua asiasta sukupuolispesifisti, koska ongelma voi olla kummin päin tahansa, esim. " seksi" -puolella on juuri jonkinlainen " haluttomat miehet" säie. Luultavasti yleisempi versio on kuitenkin naisen haluttomuus. En minä mistään mitään tiedä, mutta sanonpahan kuitenkin, että seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus on vakava asia parisuhteessa, eikä siihen kannata suhtautua tuollaisella " ällöttävyys" -asenteella, jos haluaa pitää suhteen kasassa.

Vierailija
45/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko oikein että nainen ottaa seksin " antamisen" velvollisuutena tietäen että jos ei anna, ei sitten mikään suju ja mies osoittaa mieltään eikä osallistu mihinkään? Eikö nainen ole silloin vastuussa perheen arjen sujumisesta, kun mies käyttää valtapelissä mitään tekemättömyyttä kiristyskeinona. Kuka voi silloin nauttia seksistä kun tietää että vaihtoehtona on murjotus? Ja kuka silloin on tehnyt " yhteisestä parisuhteen kulmakivestä ja ilonaiheesta" " pakkopullaa" ? Ja sitten onkin hyvä vielä syyllistää päälle läheisyyskammoiseksi, kylmäksi ja estyneeksi ihmiseksi, joopa joo.

Vierailija
46/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelen, että pitäis vaan yrittää, koska seksi kuuluu avioliittoon. Ja joskus käykin niin, että kun hommaan alkaa, myös itseäkin sitten lopulta alkaa haluttamaan.

Mun mies on ihan oikeesti kaikin puolin ihana, eikä mikään macho-mörkö, mutta toi " saamattomuus" tekee sille ihme kepposia. Ja kun saa, niin johan on hyväntuulinen= )

Vierailija
47/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin parisuhteessa? Jos olet, niin miksi? Toivon, että et ole, sillä jos mies joutuu VUOSIA kokemaan olevansa " ällöttävä" , on se taatusti tuhoisaa myös hänen itsetunnolleen. Se että sinä olet frigidi ei poista sitä tosiasiaa, että SEKSI KUULUU PARISUHTEESEEN. On tietenkin tyhmää puhua asiasta sukupuolispesifisti, koska ongelma voi olla kummin päin tahansa, esim. " seksi" -puolella on juuri jonkinlainen " haluttomat miehet" säie. Luultavasti yleisempi versio on kuitenkin naisen haluttomuus. En minä mistään mitään tiedä, mutta sanonpahan kuitenkin, että seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus on vakava asia parisuhteessa, eikä siihen kannata suhtautua tuollaisella " ällöttävyys" -asenteella, jos haluaa pitää suhteen kasassa.

[/quote]

Vierailija
48/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä ei huvita mutta minä olen kiimainen, niin näinkin päin on menty. Ja välillä sitten toisinpäin.

Vierailija
49/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä meillä nyt seksi luitaa paremmin kuin koskaan. 21.

Vaikka et ole vuosiin halunnut sitä ja se on ällöttävää? Sulla on joku ongelma ainakin itseilmaisussa.

Vierailija
50/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että suhteessa on seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
51/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eikös se nyt ole aivan sama minkä syyn vuoks sitä seksiä harrastaa.

Pääasia, että suhteessa on seksiä ja läheisyyttä."

Kyse ei varmaan ollutkaan siitä minkä syyn vuoksi harrastaa, vaan ap mietti sitä _pitääkö_ seksiä harrastaa vain toisen sitä halutessa. Pääasia EI ole että suhteessa on " seksiä ja läheisyyttä" hinnalla millä hyvänsä. Ihme seksipakko-ajattelua!

Vierailija
52/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kyllä meillä nyt seksi luitaa paremmin kuin koskaan. 21.

Vaikka et ole vuosiin halunnut sitä ja se on ällöttävää? Sulla on joku ongelma ainakin itseilmaisussa.

Vierailija
53/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mies lastinsa purkaa?

Onnea vaan parisuhteelle

Vierailija
54/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silloin jotain muuta. Toveruutta ehkä.

Vierailija
55/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhteemme kantava voima on puhdas rakkaus. Toisen kunnioittaminen ja rakastamien sairaudesta tai muusta huolimatta.

21

Vierailija
56/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko oikein että nainen on se reikä

mihin mies lastinsa purkaa?

Onnea vaan parisuhteelle

Enkä ihmettele, jos tällaisten pihtaajien kanssa joutuu elämään " parisuhteessa" .

Minusta on mukavaa harrastaa seksiä mieheni kanssa ja ihmettelen miksi se joillekin voikin olla näin vastenmielistä.

Ja jos tarkkoja ollaan, niin usein minä mieheni lastin puran.

Mitä siihen miesten ja naisten samallatavalla ajattelemiseen tulee, niin enpä ole eläessäni pihtaavaa miestä nähnyt.

Kieltäytyykö joku mies seksistä?

Vierailija
57/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko teistä oikein: Naisen pitää pitää perherauhaa yllä?

Ihan niin kuin miehenkin pitää pyrkiä tekemään.

Minun mielestäni:

A) Parisuhteessa pitää olla seksiä

B) Kenenkään ei pidä harrastaa seksiä vasten tahtoaan

Aina ei voi haluta ja eikä järkevän miehen/naisen tarvitse alkaa whinettämään satunnaisesta parin viikon " selibaatista" , mutta jopa vuosien kuivat kaudet eivät kuulu asiaan.

Vierailija
58/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pari kolme kertaa viikossa ja nainen haluaa pari kolme kertaa vuodessa.

Onnea vaan teidän onnettomiin parisuhteisiinne!

Vierailija
59/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnastatko seksin ja shoppaamisen?

Kuuluisiko miehesi mielestäsi nauttia shoppaamisesta? Minun kuulemma kuuluisi nauttia seksistä ja olen _ihan epänormaali_ kun en nauti siitä näillä vaihtoehdoilla: seksiä nyt tai viikon murjotus.

Vierailija
60/127 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

60 ja 62 ajattelee samoin kuin minä

Minusta noissa asioissa ei ole mitää " simple as that" -rinnasteista. Kuten minäkään en aina halua seksiä, ei miehenkään tarvii lähtee kanssani shoppailemaan, jos ei siltä tunnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän