Jos voisit lähettää itsellesi viestin menneisyyteen, niin miten se kuuluisi?
Kommentit (69)
enemman ennen perheen perustamista.
sun ei tarvitse mennä amiskaan ihan sen takia, että pääset kotoa pois.
Voit myös mennä lukioon, ja saada joskus ehkä hyvänkin ammatin.
Kotiolot eivät ole niin huonot kuin kuvittelet ( eikä äiti ja isä niin paskoja).
26v- minälle viesti, että voit uskaltaa tehdä niitä lapsia jo nyt, etkä viiden vuoden päästä, et todellakaan ole liian nuori.
34- vuotiaalle minälle: olisiko kannattanut mennä lukioon, hankkia ammatti ja tehdä lapset mahd. nuorena?
Ala yrita kiilata auton edelle, se ajaa pyorasi solmuun.
Jos kuitenkin yritat, pista edes kypara paahan.
Ensi viikon lottonumerot ovat...
Ja lue laakariksi (haluat kuitenkin).
Edellä mainitut asiat eivät mitenkään liity toisiinsa. :P
Jätä ko. ystävä ja ota hyvä ihminen se poika minkä aina olet halunnut!
- ÄLÄ MENE KOSKAAN NAIMISIIN
- Käy se lukio loppuun
- Älä opiskele hoitajaksi
- Älä ota velkaa ikinä
En nyt paljasta, mitä se on, mutta seurauksena meni polvi hajalle, ja siitä seurasi välillisesti, että eräs tuntematon kävi kimppuuni, ja siitä seurasi melkein mahahaava, josta taas seurasi ongelma, joka ei ole vieläkään ohi. Ja joka haittaa elämää aika paljon.
Muuta en oikeastaan haluaisi muuttaa.
Älä sure. Sinä löydät onnen vielä, vaikka siltä ei nyt tuntuisikaan. Sinä löydät enemmän kuin osaat unelmoidakaan. Älä anna niiden masentaa sinua. Sinä olet hyvä sellaisena kuin olet.
-Ei ole pakko suostua.
-Se Oikea oikeasti on olemassa ja tapaat sen myöhemmin
-Keskity koulussa kielten opintoihin matemaattisten aineiden sijaan
- roikuin 2 vuotta puuduttavassa suhteessa, vaikka olisi ollut sauma lopettaa =)
Vaikka oletkin nyt kaveriton, perhettään vihaava (isä alkkis, äiti tahdoton sätkynukke) ylipainoinen nynny, tulet muutaman vuoden sisällä muuttumaan kaunottareksi. Muutat ulkomaille, saat ihanan miehen, unelma-ammatin sekä kaksi tervettä lasta. Tulet olemaan yli-onnellinen ja etkä muistele näitä aikoja enää pahalla.
kunnon tutkimus mutsille! Kuoli lääkärien piittaamattomuuden takia 14v sitten. Ei köyhä duunarieläkeläinen kiinnostanut:(
joka kuuluisi näin: ÄLÄ ikinä milloinkaan juokse pimeässä rappusia.
Rakasta itseäsi enemmän, saisit varmuutta jättää sen juipin ja elämäsi paranisi huomattavasti.
Tosin niin teinkin, myöhemmin, mutta menipä monta vuotta hukkaan elämästäni.
Hmmm, en keksi mitä minä itse viestittäisin itselleni...
Älä mene sen ihan ok tyypin kans naimisiin. Ansaitset parempaa, sinulla ei ole mihinkään kiire..
Kunnioita itseäsi ja vaadi kunnioitusta lähimmäisiltäsikin, varsinkin mieheltä jonka kanssa aiot elää elämääsi.
Tulet olemaan äiti ja saamaan kaksi ihanaa lasta. Kaikki sujuu hyvin, nauti elämästä. Kunnioita vanhempiasi, ne olivat ihan oikeessa.
Älä tuomitse ihmisiä niin helposti.
Opiskele itsellesi toinen ammatti, joku hyväpalkkainen. Ei sh.
Älä nosta opintolainaa, tee vaikka töitä, onhan sulla aikaa.
Älä huolehdi äidistä, se selviää kyllä..
Terv. Minä vuonna 2008
mun mielestä mun elämä mennyt just niin kuin on pitänytkin. Ei välttämättä tosiaan joka hetki niinkuin suunnitellut, mutta kun jokaisesta virheestä on oppinut jotain!.. toivon ainakin niin.
ehkä voisin lähettää sellaisen, että osta se tontti nyt!!!! koska hinnat tosiaan nousseet jne.. mutta sitten olisin jäänyt paitsi jostain muusta...
Ota särkylääkkeet mukaan juhliin, ettei sinun tarvitse jättää miestäsi ´yksin' jatkoille.
Jos kuitenkin jätät, niin selviät siitäkin =) ja kaikkein pahin menee ohi nopeammin kuin uskotkaan.