Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset miehet ovat kauheita nössyköitä, en voisi ikinä seurustella sellaisen kanssa

Vierailija
10.03.2008 |

Maripaita, silmälasit, kuivakannäköinen, perushiustyyli. Kyllä kunnon duunarirentti akateemisen maripaitamiehen voittaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsykää aikuisiksi ja nielkää ylpeytenne/katkeruutenne. Ihmisiä tässä kaikki kuitenkin ollaan.

Vierailija
22/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä ja älyä on, hiukset normaalit siistit ja lyhyet. Osaa ylläpitää tasa-arvoista ja rakastavaa parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ehkä hänen kanssaan viihtyisi, koska haluan keskustella taidehistoriasta, politiikasta, journalismista, kirjallisuudesta...Mutta eipä hänkään varmaan viihtyisi minun kanssani. Niin että ollaan tyytyväisiä siihen, mitä on.:)

Vierailija
24/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisista miehistä kukaan ei käytä Marimekkoa. Pitkät, kerubimaisen aaltoilevat vaaleat hiukset, risat farkut ja jokin vanha bändipaita, sellainenkin ilmestys näihin kuuluu.

Vierailija
25/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun upseerinikin on maisteri, mutta ei siitä maripaitaista hiirulaista saa, vaikka voissa paistaisi :-)

Vierailija
26/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne vaan hormoonit hyrrää eri asioista eri ihmisillä. Onneksi pääsin naimisiinkin nörtin kanssa :) :)

Vierailija
27/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä yliopistolla, jossa kaikki!!! ovat akateemisia.

Vierailija
28/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokikolari taisi olla paras sängyssä ;)

Ottakaa huumorilla ;)

Vierailija
29/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis öh, tosiaan nörttihän ei ole akateeminen (paitsi tämä minun nörtti nyt sattuu olemaan, mutta hän on poikkeus) vaan polilta tai vastaavasta. Enkä kyllä tiedä ketään marimekon tuotteita käyttävää nörttiä. Akateemisia kyllä, koska tunnen lähinnä hassuja humanistiakateemisia miehiä jotka ovat naimisissa humanistiakateemisien naisten kanssa :D

Vierailija
30/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa, mulla on fil. tri. ja sillä on marimekon tasaraitapaita! Mutta muuten se on renttuduunarin näköinen! Tukka niinku juuriharja tai heinäsuopa. Ei ole nössykkä, on mussukka.