Akateemiset miehet ovat kauheita nössyköitä, en voisi ikinä seurustella sellaisen kanssa
Maripaita, silmälasit, kuivakannäköinen, perushiustyyli. Kyllä kunnon duunarirentti akateemisen maripaitamiehen voittaa!
Kommentit (30)
Ulkonäköä ja älyä on, hiukset normaalit siistit ja lyhyet. Osaa ylläpitää tasa-arvoista ja rakastavaa parisuhdetta.
Vierailija:
en ehkä hänen kanssaan viihtyisi, koska haluan keskustella taidehistoriasta, politiikasta, journalismista, kirjallisuudesta...Mutta eipä hänkään varmaan viihtyisi minun kanssani. Niin että ollaan tyytyväisiä siihen, mitä on.:)
akateemisista miehistä kukaan ei käytä Marimekkoa. Pitkät, kerubimaisen aaltoilevat vaaleat hiukset, risat farkut ja jokin vanha bändipaita, sellainenkin ilmestys näihin kuuluu.
Minun upseerinikin on maisteri, mutta ei siitä maripaitaista hiirulaista saa, vaikka voissa paistaisi :-)
Niin ne vaan hormoonit hyrrää eri asioista eri ihmisillä. Onneksi pääsin naimisiinkin nörtin kanssa :) :)
niin siis öh, tosiaan nörttihän ei ole akateeminen (paitsi tämä minun nörtti nyt sattuu olemaan, mutta hän on poikkeus) vaan polilta tai vastaavasta. Enkä kyllä tiedä ketään marimekon tuotteita käyttävää nörttiä. Akateemisia kyllä, koska tunnen lähinnä hassuja humanistiakateemisia miehiä jotka ovat naimisissa humanistiakateemisien naisten kanssa :D
hahaa, mulla on fil. tri. ja sillä on marimekon tasaraitapaita! Mutta muuten se on renttuduunarin näköinen! Tukka niinku juuriharja tai heinäsuopa. Ei ole nössykkä, on mussukka.
Kypsykää aikuisiksi ja nielkää ylpeytenne/katkeruutenne. Ihmisiä tässä kaikki kuitenkin ollaan.