Kulmakarvapositiivinen huippumalli Sophia Hadjipanteli ei suostu sheivaamaan brezhnevejään pois
Ei ole kauneutta karvoihin katsominen, ainakaan jos katselee huippumalli Sophian tuuheaa kulmakarvapehkoa. Karvat ovat nyt pop ja mitä enemmän, sen parempi.
Kommentit (19)
Leonit Brehznevillä oli pienemmät...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aidot?
Jotkut väittää, että on implantit, eli vissiin istuttanut karvatuppia otsaansa.
Vähän kuin Frida Kahlo aikoinaan. Kaunis on ja kulmakarvat korostavat silmiään ja intensiivistä katsettaan.
Jos on tuollaiset kulmakarvat, niin mites muualla vartalossa? Ilmeisesti kaikkialta muualta on sitten ajellutkin pois.
Miksei olisi aidot? Aina löytyy joku joka väittää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvoja ei sheivata.
Voi sheivata tai voi nyppiä, kumpikin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aidot?
Tosiaan! Harvalla miehelläkään on tuommoiset pöheiköt.
Minä värjäsin kestovärillä kulmat viinipöhnässä ja ne näyttivät tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvoja ei sheivata.
Niinpä. Ne nypitään, jos nyt niin haluaa tehdä.
Minulla on melkein yhtä tuuheat vaikka en olekaan huippumalli. En ole koskaan yrittänyt nyppiä niitä. Välillä nämä fridakahlot ovat muotia, välillä eivät.
Tuolta pitäisi poistaa ihmisoikeudet! Oksettava elukka!
Minä kokeilin uutta kestoväriä, enkä muistanut pestä sitä ajoissa pois. Kulmakarvat näyttivät liian tummilta paksuilta madoilta. Kuorintavoide pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aidot?
Mallibisnes on tosi tosi kovaa, täytyy olla joku juttu että pääsee pinnalle- enää ei riitä että on nätti niinkuin aiemmin. Eli ei mahdotonta tosiaan, jos haluaa erottua joukosta. Varmaan ollut aiemmin oikeastikin vähän tuuheammat ja nyt sitten korostaa vielä, kirurgian avulla ja meikillä tai luultavammin molemmilla. Mikäs siinä, oma keho. Ja on nätti nainen.
Kamalat. Miksi arabit luulevat, että yhteen kasvaneet kulmakarvat ovat kauniita? Heillä on aina liian vahva silmämeikki ja kulmat liian korostetut.
Olisiko ihan kauhea ajatus, jos piirtäisin ohuella kulmatussilla itselleni tuommoiset?