~~~MAALISMAMMAT vko 11~~~
uusi pino paljon uusia vauvoja eikö? :o)
Niiloakseli rv 40+0
Kommentit (127)
Piipaalle, Soikkelille, Merihepalle ja kaikille muillekin nyytin hakeneille! Yritin bongailla ilmoituksia tämän viikon pinosta, mutta voi olla, että joku jäi huomaamatta.
Ja tulin myös kertomaan tämän uuden nimimerkkini, entinen Mama030308 siis olen. Meillä onkin jo kaksi viikkoa opeteltu tätä vauva-arkea, äkkiä kyllä menee aika poikaa hoidellessa.
Suppareita toivotellen Mama & Justus (joka ei kyllä ole se lopullinen nimi...)
Tässä rupee jo vissiin sekoilemaan:D
Nyt taas jääkaapille...mitähän sitä nyt söisi..hmm.
Koko ajan voisi vain syödä jotain..argh:/
Mut minkäs teet.
Aleida 39+2
[color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color]
Sydämelliset vauvaonnittelut!!![color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color]
Nippara (yk19)
Mulla on liitoskivut äityneet ihan hirveiksi. Perjantaina en kävellyt oikeastaan yhtään ilman tukea, lauantain aikana onneksi vähän helpotti. Jospa se olisi siitä merkki, että lapsi on nyt laskeutunut.
Eilen oltiin äitini kanssa kaupungissa tuntikausia. Mitään ei ehditty kyllä oikeasti tekemään, kun vaan haahuiltiin ympäriinsä. Teki kyllä päälle hyvää, kun niin on neljänseinän sisällä oltu.
Mitään merkkejä ei taas synnytyksestä ole. Aamulla oli menkka juilintaa kohdun puolellakin ja supisti herkästi, mutta siihen aamuun ne sitten jäikin. Mihinkään liikuntaan ym. ei kyllä näillä kivuilla ryhdytä, että meni hukkaan se minun päätös liikunnasta.
Niiloakseli ja Henna taitavat olla vauvojaan hakemassa. Itsekin olen miettinyt noita Niiloakselin supisteluita, että se vauva varmaan vaan " putoaa lattialle" kun on paikat varmasti jo ihan kypsät. Itse olen jotenkin varma, että käynnistykseksi tämäkin menee ja sinne pääsiäisen jälkeen. Ja se on alkanut tosissaan pelottamaan tuon haavan kannalta ja kivun. Tänään ajattelin kyllä tuon miehen suostutella s-hommiin, jospa se vaikka auttaisi. Vauva on onneksi taas vilkastunut masussa, niin sitä ei ole tarvinnut murehtia.
Eilen vitsailin, kun oltiin syömässä, että rupean vain syömään niin hirveästi, että pakko on sen lapsen puristua pihalle. Niin ähkyksi itseni söin. Jollainhan tämän on täältä tultava!
Jotain piti kommentoidakin, mutta unohtui... Piipaalle kestämistä miehen reissun ajaksi, onneksi kuitenkin ehdit synnyttämään ennen miehen töihin lähtöä.
Vallataan kaikki sairaalat ensi yönä ja mennään synnyttämään!
Aatuska 40+2
huomenna soittelen synnärille josko näytille menen kun olo on tosiaan jo melkolailla epätodellinen.... ja olen alkanut oikeasti pelätä että vauva syntyy lattialle kun vedet menee. Ehkä huomenna olisi paremmat mahikset saada vauhtia touhuun kun on kuitenkin maanantai.
Supistuksia ollut ihan koko päivän taas mutta välit liian pitkiä 15-20min mutta pitkiä on supistukset n.1min kestää aina yksi. Tänään on taas vihlonut enempi ja vähempi joka paikkaan ja vuosisadan migreenikin yllätti ja itkin aamulla monta tuntia sängyssä pääkivun takia... :o(
Henna taisi todella lähteä vauvan hakuun! minäki ensi viikolla :o)
Niiloakseli rv 40+6 (kolmonen syntyi rv 41+0 eli toivoa on)
Käsittääkseni myös isän isyyslomarahan voi hakea 6kk tulojen perusteella, näin myös hain omani.
Oma olo on ollut nyt erittäin hyvä, illalla käytiin pelaamassa biljardia ja tänään oltiin monta tuntia pilkillä! Eli ei oikein merkkejä ilmassa ole, että tämä ainakaan ennen aikojaan olisi tulossa ulos.. Mutta kerkeispähän olla sitten pääsiäisen ihan kahdestaan vielä avon kanssa :)
Pirpana 38+5
Ei ole täälläkään virpojia näkynyt, asutaan kyllä niin syrjässä ettei tänne koskaan muut eksy kuin omat.
Henna on sitten päässyt vauhtiin, kun ei ole tänään täällä käynyt, hienoa! Jäämme odottelemaan vauvauutisia.
Niiloakselille voi kyllä tulla vielä kiire¿ Taitaa olla vauva aika valmiina tulossa, nyt vaan heti synnärille kun seuraavan kerran enemmän supistelee, eiköhän sulla ole jo kivasti paikat auki ja varmasti saattaisivat jo hyvinkin vauhdittaa toimitusta :) Kyllä mäkin tässä viime aikoina olen säännöllisesti tilanteen tarkastanut tuolta kohdunsuulta, valitettavasti edistymistä ei tunnu olevan :(
Pimmi: Myös mulla tokasta tyhjeni suoli ihan itsekseen, tosin ensin meni vedet, joten ei ollut epäilystäkään siitä, etteikö tarkoittaisi synnytystä Ja väänsi ihan tosissaan, oli aika tuskaa istua pöntöllä kun samalla myös supisteli jo todella kipeästi. Mutta ensimmäisestä tällaista ei ollut, ja silloin sain peräruiskeen. Muutenkin synnytykset oli totaalisen erilaisia. Mielelläni tällä kertaa valitsisin saman kuin kakkosesta, vaikka vaarana onkin etten sairaalaan ehtisi. Mutta eipä tuota tarvi paljon miettiä, ei täällä tapahdu ikinä mitään!
Maaria 39+3