En kyllä kehtais viedä lapsia hoitoon, jos itse kotona - saikkukaan ei riittävä syy
Kyllä nyt jossain flunssassakin jaksaa sen verran omia lapsiaan vahtia. Itse olen aina pitänyt lapset kotona, jos olen kipeä. Muuten ollaan arkena niin paljon erossa.
Kommentit (30)
mut kukin tavallaan. mulla taas työmoraali ehkä liiankin korkea.
Mun mittapuun mukaan tuo sun moraalisi on matala. Kuumeessa tulet ja sairastutat muut. Typerää, ja tulee lopulta kalliimmaksikin.
mikä on tietenkin vaan hyvä asia.
Ja tehdään me muut taas ihan niin kuin itse parhaaksi näemme.
Vaikka provohan tää on.
on oikeasti pph niin kannattaisiko hakea vaikka masennuksesta pitkä saikku?
Kuulostaa jotenkin inhottavalta että kirjoitat hoidokeistasi negatiiviseen malliin: "vanhempien kullannuput".
Jokasella, myös pph.lla on oikeus olla sairaana eikä tartuttaa toisia. Jos nyt ottaisit pään persreijästä ja haukkoisit happea? Ota selville miten sinun sairastamisesi noin niinkuin käytännössä tapahtuu. En usko että sinun on vaan pakko raataa ja muuttua ihan marttyyriksi.
Meillä on aivan ihana tarha! Jos vastassa olisi joku ahdasmielinen pph niin kyllä pph.n hoidokeilla on säälimpi päivä.
Varahoito olis päiväkodissa mutta emme käytä sitä.
Meille pitäisi tarjota toista pph paikkaa. Tmmärrän tuon pph pointin!
Kullannuppu on kyllä ihan hyvä sana! 14
Joku taas yrittää saada muut ärsyyntymään tästä samasta aiheesta josta on tapeltu monta kertaa ennenkin.
Minä ainakin vien lapset tarhaan jos olen itse kipeä, miksi en veisi?
Vien lapset sinne myös jos minulla on viikolla vapaapäivä ja pitää saada hoidettua joku pakollinen juttu jonne lapsia ei voi ottaa mukaan.
Aivan sama mitä muut ihmiset ajattelee.
vähän tilanteen mukaan. joskus on parempi viedä ne hoitoon, jotta itse saa levätä.
sitä en vaan ymmärrä jotka omana vapaa päivänä tuovat lapset hoitoon.Enkä nyt puhu asioiden hoitamisesta vaan ihan siitä, että haluaa siivota tai laittaa ruokaa rauhassa. miksei lapsillakin vois olla vanhempien kanssa vapaata.
ihan ilman huonoa omaatuntoa viedä lapsen tarhaan, vaikka itse olen viikon lomalla. No, ehkä jonain päivänä voi olla kotonakin, mutta kyllä tuon yhden viikon aion nauttia omasta rauhasta. Ehkä siivota, ehkä ei.
Kunhan tämä raskaus äityy sairauslomaksi asti, lapsi menee ihan taatusti normaalisti hoitoon.
Ei pitäisi olla mitään asiaa kommentoida, jaksaako toinen hoitaa sairaana lapset tai tulla töihin, jos ei ole lääkäri ja tutkinut potilasta. Sinne toisen nahkoihin on vähän paha päästä, joten ihan silkkaa pahasuopaisuutta on esittää omia arvailujaan toisen olotilasta. Joillakin (esim. miehelläni ja meidän kuopuksella) pienikin kuume on jo tosi paha ja vaatii ehdotonta vuodelepoa. Toisille (esim. äitini) taas kuume ei meinaa millään nousta, vaikka muuten olisi tosi kipeä. Jos SINÄ jaksat kepeästi olla töissä/hoitaa lapset esim. 37,5 asteen ruumiinlämmössä, joku muu saattaa samalla lämmöllä jaksaa vain nukkua.