Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja tekee hirveästi mieli

Vierailija
06.10.2008 |

uuniperunaa katkaraputäytteellä!!! Uskaltaako moista syödä - kahvilassa tai edes itse tehtynä?

Entäs sitten sushi, sitäkin tekee mieli ihan hulluna. Teen yleensä itse. Jos jättäisin merilevän ja raa´an kalan pois ja tekisin kananmuna- kurkkuversion... + soijaa ja wasabia. Kai se on OK??? Nyt olis ihan pakko saada jotain hyvää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voisi syödä uuniperunaa katkistäytteellä? Ei ymmärrä..

Vierailija
2/6 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susheja saa kasvis- ja munaversioina sekä säilyketonnikala-majoneesilla. Jättää vain ne raakaa kalaa sisältävät sushit syömättä, vaikka olen kyllä nähnyt sushiravintolassa raskaana olevan naisen syövän hyvällä ruokahalulla raakaa kalaa. Katkarapujakaan ei ole kielletty, nehän on kypsennettyjä.

Vierailija
4/6 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että mitään pakasteita ei saa syödä keittämättä (esim. pakastevihannekset 5 min kiehuvassa vedessä). Onhan katkaravutkin pakaste, ja ne syödään kylmänä suoraan pakasteesta...

Jossain neuvolan lapussa myös sanottiin, ettei pidä sekoittaa kylmiä ja kuumia ruokia keskenään jonkun bakteerivaaran vuoksi, en kyllä ihan tajunnut miksi.

ap

Vierailija
5/6 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kevyt kiehautus, kun katkaravut on laitettu muun täytteen sekaan. Ei saa kuitenkaan liian kauaa keittää, ettei ravut sitkisty.

Vierailija
6/6 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen tehdään? Itse olen tehnyt kylmän kermaviilisössön...