Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä EI ole tylsä tusina nimi poikien ja tyttöjen nimissä?

Vierailija
08.03.2008 |

Kysymys teille joiden mielestä aika monet nimet tuntuvat edellä mainittuja olevan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aada, Iida, Oona, Sara, Jenna, Neea, Kiia, Sofia, Julia, Anni, Aino.... NIIN tylsiä ja NIIN tusinakamaa että. Toisena nimenä vielä Maria, Johanna, Olivia tai Emilia, booooriiiiing.

Poikien nimissä tylsyyskuoleman aiheuttaa Joni, Joonas, Niko, Veeti, Juho, Miro.... joilla tottakai toisina niminä Aleksia, Mikaelia, Santeria, Valtteria. TYLSÄÄ!

Mitkä sitten ei ole tusinanimiä? No niitähän on vaikka kuinka. Ei ihan koko kalenteria jaksaisi luetella. Mutta esim. Reetta Katriina tai Jooa Ilmari ei taatusti ole tusinakamaa.

Vierailija
2/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaix Maddi ja Maya

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä on niin monenlaisia makuja nimienkin suhteen.

Jos te ette tykkää Joonaksista ja Oonista, niin jonkun muun mielestä ne voivat olla maailman kivoimmat nimet ja ne mistä te pidätte, ei sovi heidän lapsilleen, heidän mielestään.

Vierailija
4/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Hanna, Krista, Anu, Eija, Katri yms on nykypäivän pikkutytöillä tusinanimiä.

Moni Micon ja Nean äiti on sitä mieltä, että on piristävää ettei kaikki ole Matteja ja Maijoja, vaikka totuus on se että Mico ja Nea on tusinanimiä, ei suinkaan Maija ja Matti.

Vierailija
5/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttö on Minni, enpä ole koskaan törmännyt toiseen Minniin missään.

Vierailija
6/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älkää sitten kyselkö mielipiteitä nimistä jos ette halua tylsyyskommentteja, sillä monen mielestä nuo nimet on tylsiä! Kun kysyy mielipidettä, täytyy myös olla valmis ottamaan vastaan mielipiteitä.

Vierailija
7/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samoin Hanna, Krista, Anu, Eija, Katri yms on nykypäivän pikkutytöillä tusinanimiä.

Moni Micon ja Nean äiti on sitä mieltä, että on piristävää ettei kaikki ole Matteja ja Maijoja, vaikka totuus on se että Mico ja Nea on tusinanimiä, ei suinkaan Maija ja Matti.

Vierailija
8/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hei olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin Sepeteus tai joku muu yliharvinainen nimi, ja Joni tms tosi yleinen nimi. Ei ole pakko valita nimeä top kympin kärkipäästä vaikkei harvinaista haluaisikaan. Kun on niin monia ei-tusinanimiä jotka ei kuitenkaan ole harvinaisia. Henna ja Jaakko vaikkapa.

Vierailija:

Tajutkaa nyt etteivät kaikki halua antaa erikoista, harvinaista nimeä vaan juuri sen Annin tai Jonin!

Vierailija
9/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5-vuotias on Anu eikä ole vastaan tullut yhtään samanikäistä Anua, ei edes lähes samanikäistä.

Vierailija
10/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että maksimissaan kaksi.

Nikoja, Mikoja/Micoja, Veetejä yms löydät sen sijaan varmaan 1-4 joka päiväkodista.

Vierailija
11/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä tuhansia Matteja elää maassamme.

Vierailija
12/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö etteivät kaikki pidä niistä?

Naurettavaa. Herran pieksut, jokainen vanhempi saa antaa juuri sen nimen mistä pitää ITSE, mitä ihmeenväliä vaikkei naapurin täti pidäkään pätkääkään.

Vierailija
13/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua Mattia tai Maijaa, Jussia tai Jonnaa, koska nuo on niiden mielestä ihan liian yleisiä nimiä.

Sitten niillä on Neea Maria, Vilma Sofia, Veeti Aleksi ja Kiia Emilia, joilla on 10 kaimaa koulussa XD

Mun naapuri selitti että heidän vauvalle tuleekin pikkasen harvinaisempi nimi. Siitä tuli Siiri Aino Maria. On harvinainen joo XD

Vierailija
14/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle vaikeenpi keksiä, ehkä Fiona ei vielä ole tylsä?

Vierailija
15/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusinanimi = ikäluokassaan tosi suosittu nimi.

Matti ei ole tällä hetkellä suosittu pikkupoikien kutsumanimenä.

Vierailija:

Kymmeniä tuhansia Matteja elää maassamme.

Vierailija
16/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaan tytölle nimeksi Ritva, Sinikka, Tuula, Pirjo, niin ei varmaan montaa ole.

Ja pojille Raimo, Jorma, Reino, Jussi, Erkki.

Veikkaan, että näistä 40-50-luvun nimistä tulee hittejä n. 10 vuoden päästä.

Vierailija
17/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa millään tavalla.

Hyvä, että te olette valinneet lapsellenne juuri sen nien minkä itse näette parhaaksi ja kivaksi, mutta ihan todella mitä väliä minkä niminen on kaverisi tytö tai serkkusi poika?

EI YHTÄÄN MITÄÄN VÄLIÄ!

Vierailija
18/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat antaa. Mutta anna muiden myös halutessaan olla sitä mieltä täällä palstalla, että nimi ei ole kiva koska samannimisiä lapsia on laumoittain kerhoissa, puistoissa, tarhoissa ja pihoissa.

Mulle ei tulisi mieleenkään kysyä nimiehdotuksia täältä, tai pyytää mielipiteitä lasten nimistä. Tai välittää pätkääkään siitä, tykkääkö joku vai ei. Sua ilmeisesti haittaa mitä muut ajattelee, kun noin kovasti kolahti?

Vierailija:

Siksikö etteivät kaikki pidä niistä?

Naurettavaa. Herran pieksut, jokainen vanhempi saa antaa juuri sen nimen mistä pitää ITSE, mitä ihmeenväliä vaikkei naapurin täti pidäkään pätkääkään.

Vierailija
19/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin saa sanoa että tylsä, tusinanimi. Koska pyydettiin mielipidettä.

Vierailija:

Sen ei pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa millään tavalla.

Hyvä, että te olette valinneet lapsellenne juuri sen nien minkä itse näette parhaaksi ja kivaksi, mutta ihan todella mitä väliä minkä niminen on kaverisi tytö tai serkkusi poika?

EI YHTÄÄN MITÄÄN VÄLIÄ!

Vierailija
20/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän niistä ja mieheni, niin se riittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan