Ärsyttää tämä noitavaino tupakoitsijoita kohtaan !
Poltan, joten olen alinta pohjasakkaa ja ihmishirviö. Onneksi asumme ok-talossa jossa saan käydä aamutupakalla rauhassa, mutta muuten tuntuu että roviolle joutaisin kun kehtaan julkisella paikoilla liikkua tupakka suussa . Työpaikasta poistui tupakkapaikka , joten kahvitauolla ei pääse enää hermosavuille. Junissa ei ole tupakkavaunua.
En ole mikään pubiruusu yh, vaan hoikka ja tyylikkäästi pukeutuva nainen . Naimisissa, vakituinen työ, kolme lasta. Jokaisella vain on joku pahe ja minulla se on polttaminen.
Kommentit (527)
Ja mitähän se aiheeseen kuuluu, miltä sä näytät?
Samaa mietin. Onhan se huono tapa ja epäterveellistä joo, mutta eiköhän se ole oma asiani.
Olen 42v ja polttanut 15-vuotiaasta, kaikki tupakkalakot ovat päättyneet siihen että huudan lapsille ja olen muutenkin hirmuisen kireä. Mielummin poltan ja olen oma iloinen itseni.
Nikotiiniriippuvuus on sairaus. Toivottavasti lapsesi eivät ota mallia sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän se aiheeseen kuuluu, miltä sä näytät?
Koska moni kuvittelee, että tupakoiva aikuinen nainen on automaattisesti ylipainoinen hampaaton sossupummi, jonka lapsilla on eri isät. Että vuosikymmeniä polttanut nainen ei voi olla hyvännäköinen ja nuorekas .
Ap
Vaihda se tupakka liikuntaan niin pysytkin hoikkana ja ehkäpä myös kauniina.
Ei tupakointi ole vain oma asia. Tupakan viljely ja kuivaus tuhoaa sademetsiä ja niissä asuvia eläinlajeja. Sinun paheellasi on merkittäviä negatiivisia ympäristövaikutuksia.
Tupakkaa polttava ihminen vaikuttaa automaattisesti juntilta ääliöltä.
Tästä ketjusta tulikin mieleen, että lähdenpä tästä röökille !
Vierailija kirjoitti:
Ei tupakointi ole vain oma asia. Tupakan viljely ja kuivaus tuhoaa sademetsiä ja niissä asuvia eläinlajeja. Sinun paheellasi on merkittäviä negatiivisia ympäristövaikutuksia.
Ja suklaako ei tuhoa? H&M.n vaatteita ei valmisteta lapsityövoimalla?
Vierailija kirjoitti:
roviolle joutaisin kun kehtaan julkisella paikoilla liikkua tupakka suussa
Miksi liikut? Se, että itse haluat hengitellä syöpäsavujasi, ei tarkoita, että muutkin haluavat. Hoida tupakointisi jossain, missä se ei häiritse muita, niin tuskin sua kukaan haluaa roviolle sen jälkeen.
Ja pysy poissa busseista ja muiden lähettyviltä aina, koska haiset aivan helvetilliselle, vaikket sitä itse enää haistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Onhan se huono tapa ja epäterveellistä joo, mutta eiköhän se ole oma asiani.
Olen 42v ja polttanut 15-vuotiaasta, kaikki tupakkalakot ovat päättyneet siihen että huudan lapsille ja olen muutenkin hirmuisen kireä. Mielummin poltan ja olen oma iloinen i
tseni.
Se EI nimenomaan ole oma asiasi, kun muut joutuvat hengittämään jumalattoman myrkyllisiä saasteitasi!!!😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suklaako ei tuhoa? H&M.n vaatteita ei valmisteta lapsityövoimalla?
Onko joku niin väittänyt?
No entäs alkoholin juonti?
Sehän nyt vasta sairasta on!
Haju,savu ja ympäristötuhot EI ole vain oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v ja polttanut 15-vuotiaasta, kaikki tupakkalakot ovat päättyneet siihen että huudan lapsille ja olen muutenkin hirmuisen kireä. Mielummin poltan ja olen oma iloinen itseni.
Oletko kokeillut lopettamista nikotiinituotteiden avulla? Puolisoni oli polttanut yli 30 vuotta (välillä aski päivässä, välillä vähemmän). Hän onnistui lopettamaan laastareiden ja purkan avulla eikä hermostumista ja kireyttä juurikaan esiintynyt, vaikka elämässä oli muutenkin paljon stressaavia asioita siihen aikaan.
Tuollaisilta hermorakennevammaisilta pitäisi estää lisääntyminen. Koira joutuisi "ei jalostukseen" rekisteriin, jos sillä olisi noin huonot hermot.
Miksi kuvittelet että sauhun röyhyttely toisten ihmisten naamalle olisi joku kansalaisoikeus tai peräti ihmisoikeus? Jokaisella ihmisellä on oikeus hengittää raikasta ulkoilmaa, ilman että joku vatipää pilaa sitä tupakansavulla.
Jos on niin idiootti että tupakoi, niin se pitää tehdä muida häiritsemättä.
Valitatte tupakan ympäristölle haitallisuudesta, mutta samaan aikaan tilaatte lentoja Thaimaahan.
Tuhkakupille haisevat ihmiset on luotaantyöntäviä. Oma äitinikin poltti, mutta onneksi hän sai lopetettua. Hän kylläkin oli aina tupakantuskassaan kauhea huutaja, samoin lopettaessaan, mutta ei se kauaa kestänyt, kun alkoi olla jo oma itsensä. Tupakka aiheuttaa kovaa riippuvuutta, joka aiheuttaa ärtymystä joka ikinen päivä. Jotenkin nyt vaan luulet olevasi ihastuttava, kun poltat, mutta tupakointi ei ole koskaan tyylikästä. Hae apua lopettamiseen. Apua on saatavilla.
Hyvä ap, pidä pintasi. Tässä maailmassa on ihan liikaa mielensä pahoittajia. Maailmassa on paljon pahempiakin syntejä kuin tupakointi. Itsekin tupakoin.
Tupakoitsijat ärsyttää. Mitäpä jos lopettaisit?