Miksi yrität vieläkin soittaa minulle ?
Kommentit (16)
Saatanan tolvana kun en ole v..u soitellut!Sinua on huijattu idioottiiiii!!!
Etkö idiootti seuraa uutisia:Identiteettivarkaudet,huijaukset ja syväväärennökset!Ihan oikeasti kuole jo pois,tällä kertaa oikeasti,että tollasesta saa..nmoisesta runsasta pääsee viimeinkin eroon!!!!!
En kyllä soita kellekään, enkä vastaa puhelimeen.
Lue uutisia senkin hölmö mallipoju,mies bimbo,sen sijaan,että vain masturboit peilin edessä,senkin sairas paska!!!
Ongelma on se,että minä tulen liian hyvästä ja kunniallisesta perheestä verraten sinun huorapiireihisi.Sinä luulet,että kaikki naiset ovat köyhiä moraaliltaa!Luulitko sinä v..upää,että minulla olisi mitään asiaa varatulle miehelle kun itsekin olen naimisissa,idiooottttiiiii!!!!
Yksi julmimmista kiusaamisen muodoista näinä päivinä on esiintyä toisen nimissä varastaa identiteetti tai tehdä syväväärennös uhrista.Minä olen uhri,jälleen kerran!
En ole yrittänyt. Miksi aina juuri minua syytetään?
Tiedätkö,kun minua on aina kiusattu ja sille ei loppua näy!Minä en osittaisen autismini vuoksi osaa pitää täällä puoliani!Jos minulle ei suoraan tulla esittämään syytöksiä,en asialle osaa tehdään mitään olen muutoinkin holhouksen alainen,mieheni hoitaa meillä kaikki käytännön asiat kun en tästä maailmasta enää mitään ymmärrä!
Soitan vielä enemmän, jos valitat,a🤣
Vierailija kirjoitti:
En ole yrittänyt. Miksi aina juuri minua syytetään?
No, mä olen soittanut sun kännykälläs aapeelle. Laitoin pari haistatteluviestiäkin. Sori.
Minä sulkeudun omaan kuplaani,en halua näin pahan maailman kanssa olla tekemisissä!Enkä tule koskaan kuplastani pois!T:as
Mitä sinä täällä nillität ääliö.