Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
4261/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hulluksi, kun en voi olla ajattelematta sinua. Voi kun saisin tietää ajatuksesi minusta. Jos et tunne samoin, niin uskon että voisin tukahduttaa tunteeni. Tämä on viesti valitettavasti varatulle miehelle.

Vierailija
4262/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:01"]Ei jatketa enää. Sattui jo, ja luulen, että en ole enää kiinnostunut. Sinun pitäisi jo tietää kyllä vai ei. Ja kaikki huutaa nyt ei, vaikka et sitä sanokaan.
[/quote]

Olet oikeassa. Rakastan sua kuitenkin järjettömästi, sitä ei muuta mikään. Anteeks kaikesta, kiitos kaikesta ja kaikkee hyvää sun elämään <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jenna rakas, olet ihana. Tänäänkin kun kiipesin mastoon lähetintä korjaamaan niin mietin sinua <3

Vierailija
4264/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 07:39"]

Mutta jaksoitko valvoa noin myöhään... :)

[/quote] Mä nukahdan nykyään viimeistään kaheltatoista. Säälittävää, mutta välttämätöntä. :)

[/quote]

Aikaisin töihin, aikaisin kotiin.

Vierailija
4265/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:14"]

Voi Jenna rakas, olet ihana. Tänäänkin kun kiipesin mastoon lähetintä korjaamaan niin mietin sinua <3

[/quote]

Korjaan. Jenna, mietin vain sinua :)

Vierailija
4266/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"] Näen kun tulet lähemmäs mitä tarvitsee, välillä teen sitä itsekkin... vaikutat niin kutsuvalta ja vastustamattomalta, itseni hillitseminen on vaikeaa, mutta pitäisi kuitenkin keskittyä töihin. [/quote] Täällä yksi nainen, joka kokee myös samoin eräästä työkaverimiehestä kuin edellä kirjoittavat. Eniten nautin siitä, kun katseemme kohtaavat, hymyilemme ja välillämme tuntuu olevan jonkinlainen sanaton yhteisymmärrys. Tiedän, että tulen joskus liian lähelle, mutta etpä toisaalta näytä vetäytyvän kauemmaksikaan.

[/quote]

Pikemminkin lähemmäs tekisi mieleni tulla... mutta jos tulen liian lähelle on itsehillintä koetuksella, ehkä kummallakin.

Vierailija
4267/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"]

Tulen hulluksi, kun en voi olla ajattelematta sinua. Voi kun saisin tietää ajatuksesi minusta. Jos et tunne samoin, niin uskon että voisin tukahduttaa tunteeni. Tämä on viesti valitettavasti varatulle miehelle.

[/quote]

Kysy, niin vastaan. Mutta varaudu pitkään vastaukseen.

Vierailija
4268/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Mistä päin tämä Jenna on?

Korjaan. Jenna, mietin vain sinua :)

[/quote]

Vierailija
4269/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se niin, että susta kiinnostuu monet naiset mutta sä kiinnostut vain harvoista, vai kuinka?

Vierailija
4270/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuntomerkkejä Jennasta!!

Vierailija
4271/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa häirintä kumpuaa sieltä ja sitä se on ilman konkretiaa. Tunteita välittyy muulla tavalla.

Vierailija
4272/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aina niin hymyileväinen kenties tuleva ystäväni :)…  Jäi vähän silloin vajaa kaksi viikkoa sitten vaivaamaan että yrititkö sä kenties pyytää mua hienovaraisen epäsuorasti mukaan sinne minne olit itse silloin menossa? :D Jos noin, niin sori että tajusin asian vasta kotona… tai ehkä vain toiveajattelin… Näytit onneksi toissapäivänä entistäkin hymyileväisemmältä kun tulit vastaan.  Tosin sille voi olla monta syytä… En nimittäin ensin meinannut tunnistaa sua, kun ei sua yleensä täälläpäin näy. Yleensä kun kävelen siitä käännyn jo aiemmin, kun hitusen muka oikaisen, mutta toissapäivänä kun meinasin oikaista mulle tuli outo tunne että en saa kääntyä ennen kuin kävelen tuon yhden tytön ohi ja sitten lähempänä huomasin että se tyttö olitkin sinä. Säikähdin melkein, eli näytin varmaan aaveen nähneeltä, eli ei ihme kyllä kun sua niin hymyillytti :D En edes tainnut muistaa hymyillä takaisin, kun toivuin vielä säikähdyksestä, pahoittelut.  Siinä sun kohdalla ois tehnyt mieli kysyä että mistä siihen tipahdit, mutten sitten uskaltanut.

Minusta tuntuu että mulla alkaa olla aika kovat odotukset sille tulevalle meidän kevään ehkä ainoalle mahdolliselle juttutuokiolle, toivottavasti kaikki ei mene ihan pieleen, kuten meidän juttelut yleensä. Tai siis tuntuu vain että ois pakko vain saada sillä kerralla meidän tutustuminen jotenkin käyntiin. Ootkohan sä yhtään samoissa mietteissä? Luon varmaan niin suuret paineet sille tapaamiselle että en saa taas mitään suusta ulos. Hölmöä, eihän mun oikeasti sua tarvis pelätä.

Ja nyt vielä aloin miettimään että kirjoitinko liian tunnistettavasti tän viestin, hölmöä sekin, eihän tästä voi kukaan muu tunnistaa kuin sinä, ja jos sinä tunnistat niin käyt itsekin täällä. Tai no varmaan mun alitajunta pelkääkin sitä että oonkin kuvitellut tämän muka molemminpuolisen tykkäämisen ja siksi tunnistetuksi joutuminen ois paha, mutta otan riskin, ainahan voin yrittää kiistää sen että tämä on mun kirjoittama, onhan Suomessa kuitenkin sen verran paljon ihmisiä että kaikki tämä on voinut sattua jollekin muullekin samassa aikataulussa… Ja oon mä kyllä kirjoittanut tähän ketjuun aiemminkin, mutta onneksi ne on tästä viestistä erillisiä ja voin tarvittaessa kiistää nekin… :D Et sä kyllä täälllä ole ainakaan näin launtai-iltana, ja huomenna tämä viesti on jo hukkunut lukuisten sivujen taakse…

Vierailija
4273/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:34"]

Sinä aina niin hymyileväinen kenties tuleva ystäväni :)…  Jäi vähän silloin vajaa kaksi viikkoa sitten vaivaamaan että yrititkö sä kenties pyytää mua hienovaraisen epäsuorasti mukaan sinne minne olit itse silloin menossa? :D Jos noin, niin sori että tajusin asian vasta kotona… tai ehkä vain toiveajattelin… Näytit onneksi toissapäivänä entistäkin hymyileväisemmältä kun tulit vastaan.  Tosin sille voi olla monta syytä… En nimittäin ensin meinannut tunnistaa sua, kun ei sua yleensä täälläpäin näy. Yleensä kun kävelen siitä käännyn jo aiemmin, kun hitusen muka oikaisen, mutta toissapäivänä kun meinasin oikaista mulle tuli outo tunne että en saa kääntyä ennen kuin kävelen tuon yhden tytön ohi ja sitten lähempänä huomasin että se tyttö olitkin sinä. Säikähdin melkein, eli näytin varmaan aaveen nähneeltä, eli ei ihme kyllä kun sua niin hymyillytti :D En edes tainnut muistaa hymyillä takaisin, kun toivuin vielä säikähdyksestä, pahoittelut.  Siinä sun kohdalla ois tehnyt mieli kysyä että mistä siihen tipahdit, mutten sitten uskaltanut.

Minusta tuntuu että mulla alkaa olla aika kovat odotukset sille tulevalle meidän kevään ehkä ainoalle mahdolliselle juttutuokiolle, toivottavasti kaikki ei mene ihan pieleen, kuten meidän juttelut yleensä. Tai siis tuntuu vain että ois pakko vain saada sillä kerralla meidän tutustuminen jotenkin käyntiin. Ootkohan sä yhtään samoissa mietteissä? Luon varmaan niin suuret paineet sille tapaamiselle että en saa taas mitään suusta ulos. Hölmöä, eihän mun oikeasti sua tarvis pelätä.

Ja nyt vielä aloin miettimään että kirjoitinko liian tunnistettavasti tän viestin, hölmöä sekin, eihän tästä voi kukaan muu tunnistaa kuin sinä, ja jos sinä tunnistat niin käyt itsekin täällä. Tai no varmaan mun alitajunta pelkääkin sitä että oonkin kuvitellut tämän muka molemminpuolisen tykkäämisen ja siksi tunnistetuksi joutuminen ois paha, mutta otan riskin, ainahan voin yrittää kiistää sen että tämä on mun kirjoittama, onhan Suomessa kuitenkin sen verran paljon ihmisiä että kaikki tämä on voinut sattua jollekin muullekin samassa aikataulussa… Ja oon mä kyllä kirjoittanut tähän ketjuun aiemminkin, mutta onneksi ne on tästä viestistä erillisiä ja voin tarvittaessa kiistää nekin… :D Et sä kyllä täälllä ole ainakaan näin launtai-iltana, ja huomenna tämä viesti on jo hukkunut lukuisten sivujen taakse…

[/quote]

Minne päin? :)

Vierailija
4274/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:39"]

Minne päin? :)

[/quote]

En mä taida uskaltaa kertoa :/, kun sitten pienenee jo hurjan paljon se todennäköisyys että jollekin ois voinut sattua samalla tavalla... Vaikka ei tämä mikään pikkupaikkakunta kyllä ole, kaupunki...

Vierailija
4275/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanmuru<3

Vierailija
4276/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olit paras ystäväni, mutta kun mietin tarkemmin, ehkä on parempi näin. Mietin sinua usein. Toivon sinulle kaikkea parasta, toivottavasti mies oli meidän ystvävyyssuhteemme arvoinen.

Vierailija
4277/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä terveiset menevät Ouluun eräälle insinööri miehelle... Olet todella kiihoittavaa katseltavaa ja näen sinusta paljon hurjia unia, missä teemme kaikkea mahdollista kivaa ;)

Harmi vain kuin sain niin myöhään tietää että olet naimisissa ja että sinulla on lapsia :(

Aion kuitenkin jatkaa unelmointia sinusta... Olet vain yksinkertaisesti niin seksikäs!

(J:lta J:lle)

Vierailija
4278/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut aiemminkin viesteihini tässä ketjussa alapeukun, epäillyttävää. Tulee väistämättä mieleen että se alapeukuttaja onkin se viestieni kohde, eli tunnistaa ja ei tykkää minusta saati siitä että kirjoitan tänne. Jos niin on, niin anteeksi. Pitää lopettaa tänne kirjoittelu…
-8465

Vierailija
4279/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:56"]

Oon saanut aiemminkin viesteihini tässä ketjussa alapeukun, epäillyttävää. Tulee väistämättä mieleen että se alapeukuttaja onkin se viestieni kohde, eli tunnistaa ja ei tykkää minusta saati siitä että kirjoitan tänne. Jos niin on, niin anteeksi. Pitää lopettaa tänne kirjoittelu…
-8465

[/quote]Käy ihmeessä ulkona enemmän.

Vierailija
4280/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:56"]

-8465

Se olin vain minä, alapeukutin, koska et kerro minne päin terveiset menevät :D

[/quote]

Ketju on lukittu.