Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Huomaan ajattelevani sinua koko ajan. Edelleen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:21"]Huomaan ajattelevani sinua koko ajan. Edelleen.
[/quote]
Kenelle?
Rakastan. Haluan. Välitän. Kaipaan. Anssi...
Sulla on niin kauniit piirteet ja naisellinen vartalo.
Mulla on tunne, että olet hyvä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:21"]Huomaan ajattelevani sinua koko ajan. Edelleen.
[/quote]
Ei varmaan kannata enää. Olet valintasi tehnyt. Piste.
Vihaan ja rakastan sua samaan aikaan. Osaat olla ihan vitun ärsyttävä ja kusipää, mut osaat olla myös helvetin hauska ja ihanaa seuraa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:21"]Huomaan ajattelevani sinua koko ajan. Edelleen. [/quote] Ei varmaan kannata enää. Olet valintasi tehnyt. Piste.
[/quote]
Höpöhöpö, mua ainakin kannattaa ajatella kun sinkku oon.
Hyvää yötä ja ihania uniseikkailuita.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:35"]
Hyvää yötä ja ihania uniseikkailuita.
[/quote]
Kuin myös. <3
Hyvää yötä. Ja te kaks, saatte mut aivan sekasin.Henkeä salpaa kun kelailen teitä.
lets talk about love, baby lets talk about you and me, me and you. lets talk about all the good things all the bad things. lets tak about love. baby.
pidätkö todella siitä miehestä, nin paljon että uskallat lähestyä häntä konkreettisesti, eikä vain matkan päästä? tämä on todella tärkeää, eikä vain tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:21"]Huomaan ajattelevani sinua koko ajan. Edelleen. [/quote] Ei varmaan kannata enää. Olet valintasi tehnyt. Piste.
[/quote]
Höpöhöpö, mua ainakin kannattaa ajatella kun sinkku oon.
[/quote]
Ei kannata. Jos kerran oot sinkku sussa on jotain vialla.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:41"]
lets talk about love, baby lets talk about you and me, me and you. lets talk about all the good things all the bad things. lets tak about love. baby. pidätkö todella siitä miehestä, nin paljon että uskallat lähestyä häntä konkreettisesti, eikä vain matkan päästä? tämä on todella tärkeää, eikä vain tärkeää.
[/quote]Kyllä, mutta tällä hetkellä on toinen muuttuja. Se sekoittaa mun ajatuksia. Kaksi miestä. Molemmat mahdottomia? En tiiä mitä tekis.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:47"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:21"]Huomaan ajattelevani sinua koko ajan. Edelleen. [/quote] Ei varmaan kannata enää. Olet valintasi tehnyt. Piste. [/quote] Höpöhöpö, mua ainakin kannattaa ajatella kun sinkku oon. [/quote] Ei kannata. Jos kerran oot sinkku sussa on jotain vialla.
[/quote]
Korjaan: Olen siis sinkkunainen. Eli miehen saisin kyllä, mutta en ota ketä tahansa
Täällä on joku alapeukuttaja liikkeellä!
Olen tulla hulluksi kun en pääse lähellesi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:54"]Täällä on joku alapeukuttaja liikkeellä!
[/quote] Joku katkera.
Lopeta anonyymi someilu; lähesty sitä miestä tai naista; jos pidät sitä häirintänä mitä tämä tekee sano se. Jos hän pitää sinusta, tämä ehkä vastaa ettei tarkoittanut sitä häirintänä vaan haluaa jotain muuta esim. Seuraa.
Jos ei tajua tapojaansa muuttaa, tilanne on kinkkisempi ja voit joutua vastuuseen, mikali toinen, mieskin, alkaa ajaa asiaa. Jotkit ovat niin taukkeja että pyörivät perässä kuukausiakin ilman oikeaa kontaktia.
Jos haluat kaverin kahden viikon jälkeen viimeistään takaisin kampaamooon etkä missään nimessa toiseen sellaiseen, paattele itse. Puhelimessa varauksen aikana tarjoaa viela lastakin, jne.