Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:12"]
Ystäväni, anteeksi, että olen ollut älyllisesti epärehellinen. Olen sanonut asioita jotka ilmiselvästi eivät ole totta. En tiedä miksi tein niin. Anna anteeksi.
[/quote]
Ystäville annetaan anteeksi heti. Muut saavat jonotuslapun :)
Ajattelin sua kun sain orgasmin, tuntu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:00"]Rakastan sua Vaimo. Oon pahoillani, että joudun tekemään pitkiä työpäiviä. Jos vain olisi mitenkään mahdollista, viettäisin kaiken aikani sun vieressä.
Tehdään jotain tosi kivaa viikonloppuna. <3
[/quote]
Awwww...:)
Terveiset sille pitkätukkaiselle remonttimiehelle tähän samaan toimitaloon, saisinpa tehdä sulle kaiken mitä haluan.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:13"]
Ajattelin sua kun sain orgasmin, tuntu hyvältä.
[/quote]
... sattuipas sopivasti kun kommetoin edelliseen. Saa kyllä kuvittelemaan varmaan liikoja itsestäni. ;)
Rakas, olet kaikkeni, vaikket tätä tekstiä ymmärräkkään. Lupaan, etten enään ikinä toista samaa kuin eilen. Rakastan sinua, toivottavasti matematiikka sujuu hymyillen.
C
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:38"]
Näen kun tulet lähemmäs mitä tarvitsee, välillä teen sitä itsekkin... vaikutat niin kutsuvalta ja vastustamattomalta, itseni hillitseminen on vaikeaa, mutta pitäisi kuitenkin keskittyä töihin.
Täällä yksi nainen, joka kokee myös samoin eräästä työkaverimiehestä kuin edellä kirjoittavat. Eniten nautin siitä, kun katseemme kohtaavat, hymyilemme ja välillämme tuntuu olevan jonkinlainen sanaton yhteisymmärrys. Tiedän, että tulen joskus liian lähelle, mutta etpä toisaalta näytä vetäytyvän kauemmaksikaan. Pikemminkin lähemmäs tekisi mieleni tulla... mutta jos tulen liian lähelle on itsehillintä koetuksella, ehkä kummallakin. On kyllä. Joskus esitän viileetä ihan vaan siksi, etteivät muut huomaisi, mitä meidän välillä on. Ja että itse pysyisin jotenkin ruodussa.
Itse en pysty näköjään edes viileätä esittämään enää... välillä ajattelen ottavani etäisyyttä, mutta se päätös on pettänyt aina kun näen sinut.
Hei ketjulaiset, vastatkaa ajan kuluksi näihin kysymyksiin:
- Onko kaivattusi mies vai nainen?
- Millaisen suhteen haluaisit kaivattuusi (ystävyys, parisuhde jne)
- Oletteko samassa työpaikassa?
- Oletteko koskaan suudelleet? Entä harrastaneet seksiä?
- Mikä kaivatussasi on parasta?
- Miten kauan olette tunteneet?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:46"]
Hei ketjulaiset, vastatkaa ajan kuluksi näihin kysymyksiin: - Onko kaivattusi mies vai nainen? - Millaisen suhteen haluaisit kaivattuusi (ystävyys, parisuhde jne) - Oletteko samassa työpaikassa? - Oletteko koskaan suudelleet? Entä harrastaneet seksiä? - Mikä kaivatussasi on parasta? - Miten kauan olette tunteneet?
[/quote]
Nainen jonka haluaisin ystäväksi. Ei olla samassa duunissa. Ei olla sudeltu tai harrastettu seksiä. Parasta on empaattisuus, luova hulluus, huumori, ihanaihminen on. Ollaan tunnettu laskutavasta riippuen 1-2 kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]
Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.
Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?
En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.
[/quote]
Töissäkö? Näen kun tulet lähemmäs mitä tarvitsee, välillä teen sitä itsekkin... vaikutat niin kutsuvalta ja vastustamattomalta, itseni hillitseminen on vaikeaa, mutta pitäisi kuitenkin keskittyä töihin.
[/quote]
Täällä yksi nainen, joka kokee myös samoin eräästä työkaverimiehestä kuin edellä kirjoittavat. Eniten nautin siitä, kun katseemme kohtaavat, hymyilemme ja välillämme tuntuu olevan jonkinlainen sanaton yhteisymmärrys. Tiedän, että tulen joskus liian lähelle, mutta etpä toisaalta näytä vetäytyvän kauemmaksikaan.
Ihastuksenii on nainen (olen itse mies), olemme samassa työpaikassa, mitään vakavampaa ei välillämme ole sattunut.
Hän on todella kaunis, viehättävä hymy, vetää minua puoleensa kuin magneetti ja flirttaille paljon... Olemme tunteneet kohta n. vuoden ajan. Reilusti minua nuorempi.
Minkälaisen suhteen haluaisin... se onkin vaikein kysymys. Periaatteessa 3 vaihtoehtoa:
1. Jatketaan niinkuin ennenkin, molemmat omilla tahoillaan varattuina, ja pidetään ajatuksemme itsellämme, ihastumisia sattuu jne.
2. Kerrotaan / avaudutaan tunteistamme, mutta jatketaan silti nykyisissä suhteissa, hyväksytään se että ihastumisia muihinkin voi sattua.
3. Avaudutaan tunteistamme ja päätetään että ne ovat vahvempia kuin nykyiset sitoumuksemme, erotaan nykyisistä ja jatketaan yhdessä.
Enkä tosiaan osaa vastata minkä näistä haluaisin eniten toteutuvan. Ehkä haluaisin jutella asioista, kertoa enemmän mitä tässä viitsin ja päättää sitten.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:28"]Mietin vieläkin välillä, että tunnistitko minut tosiaan silloin tästä ketjusta. Tiedätkö nyt mitä ajattelen sinusta, oletko ihan varma, että se olin minä? Silti sinulle jutteleminen ei ole vieläkään vaikeaa tai vaivaannuttavaa, enkä silloin ikinä mieti tuota. Hassua. On ikävä.
[/quote]
On tullut muutaman kerran sellanen fiilis, ihan kuin olisit sinä kirjoittanut. Mutta en tiedä mitä ajattelet minusta, niin vaikea sanoa. Paitsi ei kyllä jutella usein, mutta silloin se tuntuu luonnolliselta.
[/quote]
Kuinka usein sitten jutellaan?
[/quote]
No eihän meillä edes ole toistemme numeroita. Ollaan me kyllä tehty enemmänkin kun vain juteltu.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]
Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.
Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?
En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.
[/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin?
HH olit paras ystäväni jota en voi unohtaa! siitä on jo kohta 10 vuotta kun ensimmäistä kertaa nähtiin bileissä ja meistä tuli parhaat kaverit! en voi unohtaa meidän teinivuosia kun sekoiltiin ja tehtiin kaikkea tyhmää :D Oltiin monta vuotta kuin paita ja perse, mutta sitten jotain tapahtui. Ajauduttiin erilleen pikkuhiljaa ja emme enään olleetkaan niin läheisiä. Tiedän että olin sua kohtaan välillä todella törkeä ja kylmä ja olen niin pahoillani siitä. Mulla oli todella vaikea elämäntilanne ja vakava masennus muutama vuosi takaperin ja silloin meidänkin välit viilenivät, en kertonut sulle että kuinka paljon kärsin silloin esitin vain että kaikki on hyvin, mutta huomasit muutoksen mussa kun musta tuli kylmä ja etäinen. Siitä on jo 3 vuotta kun viimeisen kerran sut näin, oltiin silloin jo ajauduttu erilleen eikä pidetty yhteyttä, mutta en voi unohtaa sitä kun nähtiin ja halattiin, vaihdettiin nopeasti kuulumiset ja kerroin sulle että muutan toiselle paikkakunnalle. Sen jälkeen emme ole pitäneet mtn yhteyttä en tiedä missä asut/ mitä teet. Haluaisin sulle niin vain sanoa että en ole ketään kohtaan tuntenut samoin kun sua kohtaa, olit ehdottomasti paras ystäväni jota en voi koskaan unohtaa <3 toivon sulle kaikkea hyvää elämääsi ja toivon että vielä joskus näkisin sut! kaipaan sua todella paljon! <3 T. SS
Mua mietityttää viime kesä Espanjatar; hienovaraisuutesi, usko hyvään ja parempaan huomiseen ja fiksuutesi tekivät kehostani hyytelöä silloin. Kehoni läpi virtasi jotain ennenkokematonta, lämmittävä ja lepattava virtaus, kun kosketin luvallasi hellää sileää käsivarttasi. Tajusin olevani korviani myöten ihastunut sinuun :3
Uskon että sinulla ei ole harmikseni samankaltaisia voimakkaita tuntemuksia minua kohtaan: olemmehan kuitenkin ystäviä. Näen olemuksestasi edellisen suhteesi painavan aika ajoin mieltäsi, viime kerralla vaikutit päässesi pikkuhiljaa yli. Ystävänä haluan aina tukea sinua päätöksissäsi, onnellinen elämäsi on onnea ystävillesikin. Hymysi saa minutkin hymyilemään ainakin sisältä päin, läpi nykyisen vellovan voimattomuuteni.
Olet huomioon ottavan, sinua juuri sellaisena kuin olet- arvostavan, huumorintajuisen keskustelijan arvoinen nainen. Uskon, että löydät kaltaisesi vahvan ja empaattisen miehen.
Ristiriita tunteideni ja vähäisen järjen välillä on ollut mieletöntä. Kehoni ei saa rauhaa muulta sekamelskalta elämässäni. Tuot toivoa paremmasta, se on vahvuuksiasi. Ihastuksen ja ystävän rakkaudellisin kevät terveisin PV-ajattelija.
Ei jatketa enää. Sattui jo, ja luulen, että en ole enää kiinnostunut. Sinun pitäisi jo tietää kyllä vai ei. Ja kaikki huutaa nyt ei, vaikka et sitä sanokaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 07:39"]
Mutta jaksoitko valvoa noin myöhään... :)
[/quote] Mä nukahdan nykyään viimeistään kaheltatoista. Säälittävää, mutta välttämätöntä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:28"]
Mietin vieläkin välillä, että tunnistitko minut tosiaan silloin tästä ketjusta. Tiedätkö nyt mitä ajattelen sinusta, oletko ihan varma, että se olin minä? Silti sinulle jutteleminen ei ole vieläkään vaikeaa tai vaivaannuttavaa, enkä silloin ikinä mieti tuota. Hassua. On ikävä.
[/quote]
Tämäkin käy liian monelle... mitenkäs töissä menee?