Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:05"]
Kauniita unia! ♥♥♥
[/quote]
ja oman kullan kuvia <3
Etsit mut käsiisi näin monen vuoden jälkeen vain todistellaksesi kuinka häiriintynyt olet? Olen elämäni varrella tutustunut lukemattomiin miehiin enkä ole koskaan kohdannut toista yhtä säälittävää tapausta. Mieti nyt.
Miks sä villkuilet mua kokoajan? Ahmitaan toisiamme silmillä.
Voi kun saisin joskus koskettaa sinua..
Ai miksi vilkuilen sinua? Koska en voi olla katsomatta. Kuten sinä minua. Ei tarvittaisi paljoa kun suojamuurit murtuisivat kesken työpäivän...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:48"]
Miks sä villkuilet mua kokoajan? Ahmitaan toisiamme silmillä.
[/quote]Ahmitko naista vai miestä? Milloin viimeksi? ;)
Minun täytyy miettiä myös se vaihtoehto, että lopulta minulle ei jää ketään eikä mitään.
Rakastan sua Vaimo. Oon pahoillani, että joudun tekemään pitkiä työpäiviä. Jos vain olisi mitenkään mahdollista, viettäisin kaiken aikani sun vieressä.
Tehdään jotain tosi kivaa viikonloppuna. <3
Kaikki muut ihmisethän ovat aina mielenhäiriöisiä ja vain SINÄ olet henkisesti tasapainoinen puolijumala...Toivottavasti löydät jonain päivänä tasoisesi kumppanin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:19"]
Ohi nyt. En jaksa miettiä yhtään enempää. Miksiköhän tapaan aina niin häiriintyneitä ihmisiä? Se mua kummastuttaa.Häiriintyneitä, tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä. En ymmärrä. Suosittelen suakin hakeutumaan hoitoon mahdollisimman pian. Mutta jepulis. Hetkellinen mielenhäiriöni on ohi. Onneksi.
[/quote]
Sulla on pieni lapsi ja kaunis vaimo. Voisitko lopettaa sen mun kähmimisen aina kun on tilaisuus, mä en sua siihen rohkaise enkä niitä kosketuksia toivo.
Jos luulit että se, että hymyilen sinulle kun menet toimistoni ohi, on merkki kiinnostuksesta, olet väärässä. Minä hymyilen kaikille koska minusta on mukavaa olla työssäni enkä halua näyttää normaalilta hapannaamalta. En flirttaile enkä ole susta kiinnostunut.
Sä olet kiva työkaveri mutta sulla on ihan oma perhe, niin kuin mullakin. Ei mua kiinnosta sekoittaa noita asioita.
Tämäkin rakkaalle vaimolle: olet parasta mitä minulle on tapahtunut. Lempeytesi on jotain, joka ei ole tästä maailmasta, vaikka olet kokenut julmaa vääryttä omilta sukulaisiltasi. Rakkautesi on kestävää, ymmärryksesi syvää. Tiedä kulta, ettei sinulla ole vähäisintäkään syytä pelätä, että pettäisin Sinua koskaan. Tapahtui mitä hyvänsä, me olemme aina yhdessä ja kaikki jotka yrittävät rikkoa meidän onnemme, tulevat kokemaan karvaan tappion.
Miehesi, K.
vaikka ollaan tavattu ihan pari kertaa, en saa sua mielestä. Toivottavasti jäin myös sinun mieleen ja se ohimennen tekemäsi kosketus sai ihan pasmat sekaisin. Odottelen, että otat facessa yhteyttä. Itse en uskalla.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:48"]Eilinen tapaaminen ja keskustelu oli mahtavaa Espanjatar. Aika lensi way too fast seurassasi :) [/quote] Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Toivottavasti saamme uuden tilaisuuden piakkoin olla yhtä lähekkäin :)
[/quote]
mistähän johtuu että mua aina pierettää sun seurassa? <3
[/quote]
Nice try, taidat "tuntea" itsesi hyvin :))
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:00"]
Huhhuh miten sä himotat mua edelleen!
[/quote]
Kuka ja ketä?
Voi kun kaipaan sua J. Oli sanoinkuvaamattoman ihanaa ensin tanssia sekä lopuksi suudella siellä sisäpihalla. En pysty olemaan ajattelematta sua. Kunpa tämä järjetön ihastumisen tunne menisi jo ohi. Olet kuuma ja seksikäs mutta tilanne on mahdoton ja tiedän sen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:48"]Eilinen tapaaminen ja keskustelu oli mahtavaa Espanjatar. Aika lensi way too fast seurassasi :)
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Toivottavasti saamme uuden tilaisuuden piakkoin olla yhtä lähekkäin :)
[/quote]
Mites PV-sukupolvinen ajattelu? Mitä edistäisit? ;)
Ystäväni, anteeksi, että olen ollut älyllisesti epärehellinen. Olen sanonut asioita jotka ilmiselvästi eivät ole totta. En tiedä miksi tein niin. Anna anteeksi.
Mietin vieläkin välillä, että tunnistitko minut tosiaan silloin tästä ketjusta. Tiedätkö nyt mitä ajattelen sinusta, oletko ihan varma, että se olin minä? Silti sinulle jutteleminen ei ole vieläkään vaikeaa tai vaivaannuttavaa, enkä silloin ikinä mieti tuota. Hassua. On ikävä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:14"]
Mihin sä oot kadonnut, kun ei näy vilaustakaan?
[/quote] Täällähän minä. Miten menee?
[/quote]
Alkaa olla jo vähän ikävä, voitais törmätä joku päivä.
[/quote] Sopii hyvin.