Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
4281/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T, on ikävä. Olet mielessä.

Vierailija
4282/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"]

Tulen hulluksi, kun en voi olla ajattelematta sinua. Voi kun saisin tietää ajatuksesi minusta. Jos et tunne samoin, niin uskon että voisin tukahduttaa tunteeni. Tämä on viesti valitettavasti varatulle miehelle.

[/quote]

Kysy, niin vastaan. Mutta varaudu pitkään vastaukseen.
[/quote]
mulle riittää vastaukseksi joko kyllä tai ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äsken ryyppäämässä koska oli paska olo.

Vierailija
4284/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:14"]Olin äsken ryyppäämässä koska oli paska olo.
[/quote]

Missä? Helpottiko? Juttelitko kavereille?

Vierailija
4285/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:14"]Olin äsken ryyppäämässä koska oli paska olo. [/quote] Missä? Helpottiko? Juttelitko kavereille?

[/quote]

Vähän kaikkialla. Helpotti ehkä vähän, juttelin. Heittää vieläkin päässä, hassu olo, en ole tottunut olemaan av:lla näin. 

Vierailija
4286/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:56"]

Oon saanut aiemminkin viesteihini tässä ketjussa alapeukun, epäillyttävää. Tulee väistämättä mieleen että se alapeukuttaja onkin se viestieni kohde, eli tunnistaa ja ei tykkää minusta saati siitä että kirjoitan tänne. Jos niin on, niin anteeksi. Pitää lopettaa tänne kirjoittelu…
-8465

[/quote]Käy ihmeessä ulkona enemmän.

[/quote]

No ei mun mielestä tässä ketjussa ole yleisesti kauheasti viestejä alapeukuteltu, ellei niissä ole sitten kyse ketjun/ketjulaisten haukkumisesta, alaikäisiin sekaantumisesta tai pettämisestä

Vierailija
4287/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tän pitää olla niin vaikeeta, en kestä... :( Eikö vain voida rakastaa toisiamme sillä platonisella tavalla. Sulle on ainakin paikka mun sydämessä aina. Niin kauan kunnes kuolen.

Anteeksi ei nyt kulje sanat kun olen humalassa.

Vierailija
4288/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:27"]Lisää tuntomerkkejä Jennasta!!
[/quote]

Jenna on pitkä sinisilmäinen blondi, jolla on kiharat hiukset. Hän asuu Vaasassa :-)

Vierailija
4289/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"] Tulen hulluksi, kun en voi olla ajattelematta sinua. Voi kun saisin tietää ajatuksesi minusta. Jos et tunne samoin, niin uskon että voisin tukahduttaa tunteeni. Tämä on viesti valitettavasti varatulle miehelle. [/quote] Kysy, niin vastaan. Mutta varaudu pitkään vastaukseen. [/quote] mulle riittää vastaukseksi joko kyllä tai ei :)

[/quote]

Jos sinä kysyt, niin kyllä, olen ihastunut. Huomaathan kyllä, tulen lähelle, lähden aina sinua moikaten... hymyilen, toisaalta näytän ehkä tuskaiselta kun katseemme ei kohtaa.

Jos kysyt jotain muuta, pitää miettiä sitten siihen vastaus. Kuitenkin korkea mahdollisuus että olen / olet joku toinen, vaikka ajatukset täsmäisivätkin. Jos sinulla on muita tapoja varmistaa oikea henkilö kuin tämä ketju, yritä niitä. On paljon neutraaleja / viattomia aloituksia millä voit aloittaa riskittä (vaikkakin jos osuu kohdalle, tietenkin tunnistan sinut sitten aika varmasti).

Vierailija
4290/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kolme tiettyä ihmistä, jotka olitte mulle ne tärkeimmät. Ajattelen teitä usein ja mulla on ihan tajuton ikävä teitä kaikkia <3

Vierailija
4291/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoi tuntua että nykyään aina jotenkin nolaan itseni sun silmissä, teen mitä tahansa niin aina nolaan. No kai niin on sitten tarkoitus :(

Vierailija
4292/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein odotat?

Vierailija
4293/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:05"]

Mitä oikein odotat?

[/quote]

Että sinäkin kirjoittaisit mulle täällä, siis jotain muuta kuin kysymyksiä

Vierailija
4294/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:05"]

Mitä oikein odotat?

[/quote]

Että sinäkin kirjoittaisit mulle täällä, siis jotain muuta kuin kysymyksiä

[/quote]

No mä rakastan sua.

Vierailija
4295/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:39"]Miks tän pitää olla niin vaikeeta, en kestä... :( Eikö vain voida rakastaa toisiamme sillä platonisella tavalla. Sulle on ainakin paikka mun sydämessä aina. Niin kauan kunnes kuolen.
[/quote]

Tietysti voidaan, ei tätä olisi tarvinnut edes sanoa ääneen.

Vierailija
4296/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]

Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.

Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?

En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.

[/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin?

[/quote]

Kirjoitin työkaverilleni.

En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä.

En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen.

Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä.

Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla. 

Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan. 

Vierailija
4297/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:55"]

Hei. Olit paras ystäväni, mutta kun mietin tarkemmin, ehkä on parempi näin. Mietin sinua usein. Toivon sinulle kaikkea parasta, toivottavasti mies oli meidän ystvävyyssuhteemme arvoinen.

[/quote]keltä kelle...nimimerkit?

Vierailija
4298/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]

Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.

Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?

En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.

[/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin?

[/quote]

Kirjoitin työkaverilleni.

En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä.

En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen.

Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä.

Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla. 

Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan. 

[/quote]

Oletko sä itsekin nainen?

Vierailija
4299/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua Janne.

Vierailija
4300/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"] Tulen hulluksi, kun en voi olla ajattelematta sinua. Voi kun saisin tietää ajatuksesi minusta. Jos et tunne samoin, niin uskon että voisin tukahduttaa tunteeni. Tämä on viesti valitettavasti varatulle miehelle. [/quote] Kysy, niin vastaan. Mutta varaudu pitkään vastaukseen. [/quote] mulle riittää vastaukseksi joko kyllä tai ei :)

[/quote]

Jos sinä kysyt, niin kyllä, olen ihastunut. Huomaathan kyllä, tulen lähelle, lähden aina sinua moikaten... hymyilen, toisaalta näytän ehkä tuskaiselta kun katseemme ei kohtaa.

Jos kysyt jotain muuta, pitää miettiä sitten siihen vastaus. Kuitenkin korkea mahdollisuus että olen / olet joku toinen, vaikka ajatukset täsmäisivätkin. Jos sinulla on muita tapoja varmistaa oikea henkilö kuin tämä ketju, yritä niitä. On paljon neutraaleja / viattomia aloituksia millä voit aloittaa riskittä (vaikkakin jos osuu kohdalle, tietenkin tunnistan sinut sitten aika varmasti).
[/quote]
Valitettavasti tuskin olet oikea henkilö, jota kaipaan. Päättelin sen tekstistä, kaikki ei aivan täsmää. Mutta toivottavasti tilanteenne selviää. Itsellä on sen verran mahdoton tilanne, ja en halua nolata itseäni. Itseni tuntien, juttu ehkä kuivuu kokoon jossain vaiheessa. Sen aika näyttää...

Ketju on lukittu.