Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:45"]
Minne haluat, että tulen 8227?
[/quote]
Rinnoille, kiitos.
[/quote]:D...romanttista
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:54"]
Sulla on ihana hymy, multa meinasi lähteä jalat alta ;)
[/quote]
Sulla ihanampi ja olet muutenkin ihanan oloinen nainen.
mulla on niin ikävä sua että en saa henkeä
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:32"]mulla on niin ikävä sua että en saa henkeä
[/quote]
Samoin, ei tämä helppoa ole : (
Suoraan sanottuna mulla on kauhea ikävä sua BFF vaikken oikeesti ees tajua miksi lakkasit silloin vaan yx kax puhumasta mulle ja vaikken oikeastaan ees voi suhun ottaa yhteyttä vaikka fb:ssä sun profiilis näänkin. Kaimani, rakastan sua kuin kadonnutta siskoa silti aina. M.L Helsinki
Hi,I know you'll never see this but gotta take the chance anyway... I love and adore you allways and forever even tho we'll never be together <3 I just hope and pray I'll see you even once more... Love you amazing G.P, UK
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:54"]
Hi,I know you'll never see this but gotta take the chance anyway... I love and adore you allways and forever even tho we'll never be together <3 I just hope and pray I'll see you even once more... Love you amazing G.P, UK
[/quote]
"love you amazing Giant Prick?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:25"]Tiiän et ollaan hyviä kavereita, mut oikeesti mä rakastan sua. En vaan voi sanoo sulle sitä, koska en halua että meidän välillä muuttuu mikään. Haluun vaa et tiedät kuinka tärkee oot mulle ja toivon, että ollaan aina ystäviä! Yhdelle ihanalle J:lle [/quote] Miksi salaat tunteesi J:ltä? Ei kuulosta reilulta kummallekaan.
[/quote]
Täällä yksi J tuskastelee, mutta ymmärtää miksi haluat ehkä salata tunteesi. Jos puhuisimme kaikesta, en oikeasti osaa sanoa mitä päätyisin tekemään, mitä päättäisin. Ehkä maltan pitää ajatukseni sisälläni, ehkä joskus avaudun sinulle.
... ja jään miettimään ikuisesti kun lähdet pois.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:03"]
Miksi me ei ikinä nähdä :(
[/quote] Ei käydä samoissa paikoissa. Tai jos käydään, niin eri aikaan. Syvältähän se on, mut minkäs teet.
[/quote]
Välttelen tiettyjä paikkoja nykyisin.
[/quote]
Ai vältteletkö nykyään paikkoja missä me ollaan tavattu?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:25"]Tiiän et ollaan hyviä kavereita, mut oikeesti mä rakastan sua. En vaan voi sanoo sulle sitä, koska en halua että meidän välillä muuttuu mikään. Haluun vaa et tiedät kuinka tärkee oot mulle ja toivon, että ollaan aina ystäviä! Yhdelle ihanalle J:lle [/quote] Miksi salaat tunteesi J:ltä? Ei kuulosta reilulta kummallekaan.
[/quote]
Täällä yksi J tuskastelee, mutta ymmärtää miksi haluat ehkä salata tunteesi. Jos puhuisimme kaikesta, en oikeasti osaa sanoa mitä päätyisin tekemään, mitä päättäisin. Ehkä maltan pitää ajatukseni sisälläni, ehkä joskus avaudun sinulle.
... ja jään miettimään ikuisesti kun lähdet pois.
[/quote]
Kenelle tämä?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:27"]Miksi täällä kaikki viestit on aina osoitettu J:lle? Oletteko panneet merkille? :D
[/quote] Joku J taitaa jutella itekseen..
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:14"] [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:25"]Tiiän et ollaan hyviä kavereita, mut oikeesti mä rakastan sua. En vaan voi sanoo sulle sitä, koska en halua että meidän välillä muuttuu mikään. Haluun vaa et tiedät kuinka tärkee oot mulle ja toivon, että ollaan aina ystäviä! Yhdelle ihanalle J:lle [/quote] Miksi salaat tunteesi J:ltä? Ei kuulosta reilulta kummallekaan. [/quote] Täällä yksi J tuskastelee, mutta ymmärtää miksi haluat ehkä salata tunteesi. Jos puhuisimme kaikesta, en oikeasti osaa sanoa mitä päätyisin tekemään, mitä päättäisin. Ehkä maltan pitää ajatukseni sisälläni, ehkä joskus avaudun sinulle. ... ja jään miettimään ikuisesti kun lähdet pois. [/quote] Kenelle tämä?
[/quote]
J:ltä J:lle.
Ja toivottavasti en höperehdi niin pahasti että juttelisin jo itsekseni! ;)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:45"]Olet todella erikoislaatuinen mies. Oli erittäin hieno asia kohdata. Olen kiitollinen siitä, koska sait minut näkemään että hyviäkin miehiä on olemassa. Olet niin kiltti ja oikeuden asialla. Se teki minuun syvän vaikutuksen. Jotain näissä viime aikaisissa kohtaamisissa on tarkoituksena ollut. Me ei varmaankaan koskaan enää nähdä, eikä se mitään. Hieman ehkä kadun ettei sitten tehty sitä mitä oltais voitu, mutta toisaalta sulla on tyttöystävä... No ihan sama.Sanoin että teit mielestäni oikein vaikka laki sanoo toista. Mun mielestä olet sankari isolla S:llä! Kunnioitan sinua. Toivon sulle oikeasti kaikkea hyvää, ja kun vielä istut jonkin aikaa niin tsemppiä sinne! <3<3 Ansaitset suuren rakkauden.
[/quote]
sori olin istumassa vielä paskalla.
Mihin sä oot kadonnut, kun ei näy vilaustakaan?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:14"]
[/quote] Täällähän minä. Miten menee?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:14"]
[/quote] Täällähän minä. Miten menee?
[/quote]
Alkaa olla jo vähän ikävä, voitais törmätä joku päivä.
Sulla on ihana hymy, multa meinasi lähteä jalat alta ;)