Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex kieltää mua laittamasta lastani samaan eskariin omansa kanssa...

Vierailija
04.03.2008 |

Eli siis miehellä ja ex:llänsä on samanikäinen lapsi kuin mun lapsi on ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Miehen ex laittoi tänään miehelle viestin että HAE uusiolapsesi muualle eskariin kun meidän yhteinen menee sinne ja tänne.

Reilua?

Eikö kouluvalinnat kuulu vanhemmille? Mun lapsen valinnat mulle ja lapseni isälle, heidän lapsensa valinnat hänelle ja miehelleni...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan huvita sitä akkaa edes nähdä, on omalle lapselleen kertonut mm. että vihaa mua ja mun lasta (en ole koskaan puhunut tämän ex:n kanssa,lastani hän ei ole koskaan nähnyt).

Ihmetyttää vaan millä oikeudella se alkaa mua määräämään.

T:Ap

Vierailija
22/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kans mies olis? Oman lapsen vieressä vai sun vieressä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ilmoitatte että olette päättäneet laittaa lapsenne eskariin X (sama jossa hänen lapsensa) ja että mikäli asiasta tulee hänelle ongelmia, voi halutessaan laittaa oman lapsensa muualle.

Näin tarjoat tilaisuutta hänelle vaikuttaa siihen että ovatko lapset samassa eskarissa vai eivät, mutta et kuitenkaan taivu hänen oikkuihinsa ja anna hänen mielipiteensä vaikuttaa teidän arkeenne ja eskarivalintaanne.

Vierailija
24/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu akka, ei taida sillä kaikki olla kotona.

Vierailija
25/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelläkin ollut uusi jo likimain erosta lähtien.

Ei miehen lapsella ole oikeutta edes moikata meitä (edes isäänsä) jos jossain nähdään, lapsi on sanonut että äiti on hänen pomonsa.

Vierailija
26/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laosi ei saa siis moikata isäänsä jos sinä oot mukana kaupungilla?

Vierailija
27/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei saa isäänsäkään moikata. Mies ei voi tehdä muuta kuin ihmetellä ex:nsä typeryyttä. On tässä toki tapaamiset ja huollot jo käsitelty käräjillä mut se ei liittynyt alkuperäiseen aiheeseen...

Vierailija
28/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille akalle viestiä, että hänelle ei tippaakaan kuulu mihin eskariin oman lapsesi laitat

Vierailija
29/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh hoh, hittoako valitat, jos mieski tollane luuseri. Ihmettelee vaan, kun oma lapsi ei moikkaa vastaantullessa...

Vierailija
30/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti vaan, että lapsesi jatkaa esikoulussa samassa paikassa missä on ollut päiväkodissakin ettekä olleet aikoneetkaan siirtää samaan kuin tää toinen lapsi.

Ihan asiallisella linjalla kun pyrkii pysymään, niin toinenkin voi siihen oppia :-)

Mites muuten kouluun meno, onko mahdollsita, että menevät samaan kouluun? Siinä ei kai hirveesti voi vanhemmat vaikuttaa edes? Luokkajakoihin kai voi pyytää huomioimaan mielipiteen.