Lue keskustelun säännöt.
Tulot vaihtelee, miten menee pvähoitomaksut?
26.02.2008 |
Meillä miehen kanssa on molemmilla osa-aikaiset työt ja tulot vaihtelee aikalailla kuukausittain. Poika on 15pvä/kk hoidossa. Miten tälläsessa tilanteessa hoitomaksut määräytyy, lasketaanko tuloista jokin keskiarvo niin kuin esim. Kela tekee asumistukea laskettaessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin mäkin ajattelin. Päiväkodin johtaja ei osannut asiaan mitään vastata kun häneltä kysyin =)