Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siviilivihityille g;minkälaisissa vaatteissa

Vierailija
02.03.2008 |

Ootte menneet vihille?ihan normaaleissa,juhlapuvuissa vai jopa hääpuvuissa?ja millaset vaatteet miehillänne on olleet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt heti selvennykseksi. en tiedä mitään naimisiin menosta. en oo koskaan ollut minkäänlaisissa häissä. telkusta vaan nähnyt.

haluaisin vielä tietää:

miten käytännössä hoidetaan kihloihin meno? miesystäväni kosi mua ja mennään hankkii sormukset ens lauantaina. meinasin, että jätetään ne kaiverrettavaksi, ja mies hakee ne seuraavalla viikolla, ja virallinen kihloihin menopäivä on siis sitten seuraavalla viikolla kun tuun reissusta. tehäänkö näin yleensä???

sit just toi, että kun mekin mennään maistraatissa naimisiin joskus tässä vuoden sisällä, niin miten sinne on tarkoitus pukeutua? telkusta nähny vaan niitä kirkkohäitä.

meidän häihin tulee vaan kaks todistajaa, ja ihan pienelle piirille on tarkotus järkätä kahvitus. mut siis sinne maistraattiin tulee vaan kaks.

sori ap, että kaappasin sun hyvän alotuksen.

Vierailija
2/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli paitapusero & farkut. Minulla mustat suorat housut & valkoinen paitapusero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja meillä oli ihan vaan arkivaatteet. Siis rokkikuteissa vihille:) Ei pidetty juhlia ollenkaan ja käytiin vaan vihkilounas syömässä kahdelleen niin ei haluttu sen kummemmin pukeutua. se juhlallisuus tulee ihan muusta kuin vaatteista.

Vierailija
4/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime hetkellä kutsuttiin ystäväpari todistajaksi.

Mulla oli iltapuku/juhlapuku ja miehellä musta puku. Ja iso kukkakimppu. Keskellä päivää, mutta mitäs sitten... Käytiin valokuvalla ensin.

Niin ja mun puku oli tummansininen ja kukat valkoisia.

Todistajat ruokittiin pitemmän kaavan mukaan siihen päälle ravintolan kabinetissa.

Kaikkinensa, vaatteet, valokuvaus prikat, syöminen,kukat, meikit, mitä ny piti hankkia, tuli maksamaan n. 2000e.

Vierailija
5/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli puku ja minulla itsevirkattu valkoinen kaksiosainen jakkupuku.

Vierailija
6/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten. Musta kotelomekko ja harmaa/musta jakku sekä mustat sirot saappaat. Miehellä mustat housut, sininen paita ja kravaatti.

Vierailija
7/7 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korsettitoppi ja housut käärmeennahkakuvioisesta kankaasta, ei siis kovin kummoiset juhlavaatteet... Miehellä oli siistit housut ja kauluspaita. Ja nuo itsetehdyt vaatteet oli hyvät arkikäytössä myöhemmin.

Mekin kävimme juhlan kunniaks kahdestaan ravintolassa.