Karmeimmat suomalaisten biisien sanoitukset! Nyt listaa!
1) Aikakone: Aarresaaren luona, surun tuolla PUOLLA. Ei tota noin voi sanoa! Pakkoriimi.
2) Yö: Laulu rakkaudelle
" monet laulut kertoo kuinka juodaan
kuinka perhe ulos potkitaan
monet laulut kertoo miten lyödään
ja kuinka rikkaudet kokoon haalitaan "
Eh, kuinka niin? Kyllä niitä rakkauslauluja on tohon verrattuna suhteessa 100 000:1... Montako rikkauslaulua on? Rikas mies jos oisin, vai. Ihan pimee sanotus.
3) Hanna Ekola, joku fiilistelybiisi, jossa laulettiin jotakuinkin, että " vielä on vuoro orvokin, nostaa piilosta päänsä, katsoa silmin tummaisin, trallalaa ystäväänsä.
Silmät voi olla ruskeat, verestävät, turvokosissa, mutta että tummaiset?
Nämä noin päällimmäisenä.
Kommentit (100)
Vierailija #80:
No onhan se nyt pirun vaikeeta ratsastaa jos täytyy koko ajan väistellä lampaita
Vierailija:
Missä miehet ratsastaa
Siellä lampaat ei voi laiduntaa
Mutta jokainen biisi kuulostaa lähes samalta ja se melankolinen uikutus tekee jokaisesta mielisairaan. Toimisivat vaikka runoina paremmin.
" sillä oli iso pylly, se kävellessä hylly"
Biisi oli joku Batman ja joku, en muista kenen..
Olin ihan varma että semmoista ei ole olemassakaan!
tuleva matalaääninen hoilotus " rakastellaan missä vaan" , mulle se saa aina kylmät väreet ja kauhean irstaita mielikuvia eläinten tavoin parittelevista otuksista...
" hetken kestää elämää, ja sekin synkkää ja ikävää" .
Onpas tosi kiva " lasten joululaulu" .
" kymmenen pistettä neitsyydestä sai se jätkä, kymmenen pistettä SUN NEITSYYDESTÄ"
WTF?
siis jos jotain pisteitä ruvetaan jakeleen niin kyllä ne pitää tulla omista saavutuksista tai omasta neitsyydestä (?). miten joku jätkä saa kymmenen pistettä mun neitsyydestä? ja keneltä?
sellaisen tajuan että joku jätkä antasi mulle kymmenen pistettä mun neitsyydestä. kun on niin otettu siitä että oon säästänyt itseäni hänelle.
mikä helvetti se on? " tuskainen rooli" voi jeesus maaria. tulee ihan vaikutelma että sanoittaja on lukenut jonkun tekstin jota ei oo ihan ymmärtänyt, mutta sanapari " tuskainen rooli" on tehnyt niin kovan vaikutuksen että pitää laittaa omiin sanoituksiin vaikkei ihan just sopisikaan.
joku rokkihenkilö joka ryyppää ja tappaa itsensä nuorena, että saisi nimensä tähtiin. Ja nyt se on sinut sen tuskaisen roolinsa kanssa. Simppeliä.
Vierailija:
mutta on yksi ylitse muiden. Bruno Korpelan sanoitus Eija Torvelan tomerasti tulkitsemana: " Mää kottiis ny, siellä äitis keittää sulle pullamössöö ja sinustakin kasvaa oikea mösjöö" . Laittamattomasti sanottu?
Omia inhokkeja ei ole, suomipopissa tai - rockissa. Usieden lempibändien ja artistien sanoitukset on suorastaan nerokkaita, vaikka nuo haukutut Kela ja Zen Cafe. Leevi and the Leavingsin sanoitukset on runoutta!
Iskelmät sen sijaan on turvoksissa kamalia väkipakkoriimejä. Tää on liian suuri city, tää ei menny niinku piti, tai kuuntelen Tomppaa, hirveetä. Huippu on kyllä tuo lainattu pätkä, voi jestas...
Yksi mun inhokkihelmistä on vuosikaudet ollut Dingon Valomerkin toinen säkeistö. Dingoa tuli aikoinaan kuunneltua niin, että osaan satavarmasti kaikki biisit yhä ulkoa, varmaan niin etu- kuin takaperinkin...
Neumannin runosuoni on tunnetusti kuplinut useinkin mielenkiintoisin lopputuloksin, mutta tuo mainittu kakkossäkeistö on aina tökännyt pahasti korvaan.
" kysyt itseltäs missä mä olen / kun törmäät NAKKIKIOSKIN OVEEN" ?!!
Siis mitä vattua, oikeasti? :' D
Jos rakkaus on lumi valkoinen, niin eikö ole ihan selvää, että peiton alla tuntee lumen peittävän maan?
Vierailija:
" Hän aamukahvin vuoteeseen on tuonut rakkaalleen
Valo taittuu ikkunasta onnen hetkeen jokaiseen
Saa peiton alla kokopäivän tehdä taikojaan
ja tuntea kun lumi peittää maan"Miten saa peiton alla tuntea, että lumi peittää maan?
taas ajattelin että lampaat ei voi laiduntaa siksi, kun MIEHET (siis oikein kunnon joukkue machomiehiä) ratsastaa jostain niin siellä ei enää ruoho kasva, koko maa tallottu niin pahasti
http: //www. youtube. com/watch?v=IrSRc4rGf_A
tekstit on huonoja =)
hyviä ovat tavaramarkkinat, eput, jonna tervomaa, zen cafe, pauli hanhiniemi, antti kleemola, ultra bra, juha tapio, EGOTRIPPI ja onhan noita...
Vierailija kirjoitti:
Zen Cafe on hiukkasen liian älyllistä joillekin...
Vierailija:
Sitte nää Zen Cafe:n kaikki biisit. " Laita riippukeinu kiinni keväällä, pidä jemmarahaa pankkitilillä. Aamuisin." " Seiso väkevästi sänkys edessä" ja mitä muita järjettömiä lauseita niitä olikaa..
Putro kuvittelee olevansa joku älykkö mutta sanoitukset ovat täyttä p*skaa. Osaamattomuus muuttuu "taiteellisuudeksi" kun vaan suoltaa jotain tajunnanvirtasoopaa.
Kun taas on syksy, keltaiset lehdet mätänee
Luumut tippuu syliin, kirsikat on kypsyneet
Niskat on taas ruskeat, iho tuoksuu järvelle
Maasta nousee jotain jalkoja pitkin lanteille
Ottaa hameeni pois ja pikkuhousutkin pois
Avaa pienet reidet vie pientä sormea ylös ja alas
Auringossa
Lennän taivaankannen alla hiukset hulmuten
Siivistäni sataa sokeria, silmiä kirvelee
Kynsienkin alla on hiekkaa, päässä kukkaseppele
Maasta nousee jotain...
Mitä äidit ei nää, ei ymmärrä isätkään
Kuinka sydän pahan tytön hymyileekään!
Ottaa hameeni pois ja pikkuhousutkin pois
Avaa pienet reidet vie pientä sormea ylös ja alas
Auringossa
" Iso maha, moottorisaha, teurastaja ja teurastettava
avopotilas, palkkasotilas, kumivaate ja periaate
pyörii lihamylly ja teurastajan pylly tahdissa vasaran
sirkkelit nuo viestiä tuo, krematorio kuoleman
silloin veri kuohahtaa, kun pitkä ja hikinen hevari huutaa
silmät päästä purskahtaa, se lattialle oksentaa
se istuu neitsyt marian viereen ja tulipatsaita taivaaseen pieree
polvistuu paavin eteen ja heittää paavin aterian veteen.
paha ruma moottorimuna, kuristaja ja kuristettava
palkkasotilas, avopotilas, kumivaate on periaate. "