Karmeimmat suomalaisten biisien sanoitukset! Nyt listaa!
1) Aikakone: Aarresaaren luona, surun tuolla PUOLLA. Ei tota noin voi sanoa! Pakkoriimi.
2) Yö: Laulu rakkaudelle
" monet laulut kertoo kuinka juodaan
kuinka perhe ulos potkitaan
monet laulut kertoo miten lyödään
ja kuinka rikkaudet kokoon haalitaan "
Eh, kuinka niin? Kyllä niitä rakkauslauluja on tohon verrattuna suhteessa 100 000:1... Montako rikkauslaulua on? Rikas mies jos oisin, vai. Ihan pimee sanotus.
3) Hanna Ekola, joku fiilistelybiisi, jossa laulettiin jotakuinkin, että " vielä on vuoro orvokin, nostaa piilosta päänsä, katsoa silmin tummaisin, trallalaa ystäväänsä.
Silmät voi olla ruskeat, verestävät, turvokosissa, mutta että tummaiset?
Nämä noin päällimmäisenä.
Kommentit (100)
Sitte nää Zen Cafe:n kaikki biisit. " Laita riippukeinu kiinni keväällä, pidä jemmarahaa pankkitilillä. Aamuisin." " Seiso väkevästi sänkys edessä" ja mitä muita järjettömiä lauseita niitä olikaa..
Ja Anssi Kela on kans ihan väkisin väännettyä. " Mikan faijan BMW pyörät pyörii uudelleen. Vaikka on kaikki kohdallaan, ei mikään pysy ennallaan..." Ja seuraavassa riimissä " Ei mikään muutu milloinkaan..." Just...
Nolo biisi, sekä sanoiltaan että säveleltään.
SItten tietenkin en muista kenen " Sitä saa mitä tilaa" ja Frederikin " Kotiinpäin äiti" . Voi apuaaa....
yksi yökötys on aina ollut Paula Koivuniemen, kun kuuntelen tomppaa kun kuulen kuinka rummut lyö ja kitara komppaa kylmän väreet se aikaan saa, ahaa ...
Vierailija:
" rahat on loppu" ja jotain.. Mä en kestänyt niitä sanoja, siis melodia oli ihan ok ja biisi olisi voinut ollakin ihan hyvä, jos sanoitus olis ollu ihan jotain muuta.
Anssi Kela on kuitenkin minun lempimusiikkiani.
Inhokkikappale on jo jonkun ajan takaa, enkä onneksi muista esittäjän nimeäkään, mutta kappale meni jotensakin näin: Näin sun aivan ensimmäistä kertaa bussipysäkilläääääääääää... Aivan totaalisen hirveä biisi! Se esittäjä taisi olla joku Janus.
18:n nastoja talvella on ällö, samoinkuin Ressu Redfordin nyyhkytykset, mutta on yksi ylitse muiden. Bruno Korpelan sanoitus Eija Torvelan tomerasti tulkitsemana: " Mää kottiis ny, siellä äitis keittää sulle pullamössöö ja sinustakin kasvaa oikea mösjöö" . Laittamattomasti sanottu?
kun laitoin lapsen irtovesivärejä rasioihin.... SINISTÄ, PERKELE.
" leijan jonka sulle lähetin yli vuorten, tuuli kuljettaa, tuuli tuoda saa..."
Musta ihan kamala, koska mulle tulee leijasta mieleen PIERU enkä välttämättä haluaisi että joku lähettäisi mulle pierua...
Se on joku käännösbiisi, mutta tietääkseni Kirka sen suomeksi lauloi.
Se jonkun herra ylpön tms. " Hei, hei hei" on ihan karmea. Ihan vammainen biisi ja radio soittaa jatkuvasti.
musta Rusketusraidat oli korneista kornein
ja mikäs se Pelimies oli
yleensäkin useimmat kesähitit
Vierailija:
Nightwishin koko tuotanto. Ne on sellaista larppausmusaa silikonikorvaisille menninkäisille.
Meitä silikonikorvaisia menninkäisiä siis on maailmalla aika paljonkin.
Mielestäni tähän kyselyyn oikeampi vastaus olisi esim. Klamydia.
..olikohan " Aamuisin" tms.? Sitten oli se hirveä " sinä tarjosit vain salmiakkia, minä panin peliin koko elämän" tms. :DDD
" viikonloppuna menin kaupungilleee kavereitteni kanssa, siellä sinä tulit minua vastaa-aan ja sanoit hei..."
Tekstit suoraan kopioitu jonkun päiväkirjasta.
Voi huoh. Muuten ihan kelpo biisi, mutta tuo fraasi.
Vierailija:
" mullon tästä asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielin määrin kahvii ja tupakkaa" . Siis tuon aikahomman ymmärrän, mutta jos rahaa on vain pari lanttia, niin miten kahvia ja tupakkaa voi olla " mielin määrin" . Siis onko sillä kämppä täynnä em. tuotteita ja jos on niin onko se ihan terve?
Aikas hauskaa, näin en ole ajatellutkaan.
Kaikki nykyartistit ärsyttää poppipuolelta, etenkin naispuoliset- kamalaa huokailua ja nenälaulantaa joka saakelin kappaleessa!
" Siis tuon aikahomman ymmärrän, mutta jos rahaa on vain pari lanttia, niin miten kahvia ja tupakkaa voi olla " mielin määrin" . Siis onko sillä kämppä täynnä em. tuotteita ja jos on niin onko se ihan terve?"
Euroviisuista tuli mieleen, että kaikessa karmeassa toistavuudessaan Katri Helenan Tule luo -biisi onnistui opettamaan monelle ulkomaalaiselle 2 sanaa suomea. :)