Epäviehättävät naiset & deittailu
Erosin korona-aikaan ja olen nyt laihoin tuloksin yrittänyt tehdä paluuta deittimarkkinoille. En ole koskaan ollut kedon kaunein kukkanen vaan lähinnä ns. rikkaruohotasoa. Aiemmat suhteet ovat löytyneet opiskelijariennoista ja milloin mistäkin vähän sattumalta, ja jotenkin ajattelin, että näin keski-ikäistyessä ulkonäöllä ei ehkä deittimarkkinoilla olisi enää niin merkitystä. Suhtauduin Tinderiin alunperinkin epäillen konseptin ulkonäkökeskeisyyden vuoksi. Yli vuodessa matcheja on tullut muutama ja useampi mies on myös poistanut matchin ilman keskustelua. Tykkäilen profiilitekstin perusteella kiinnostavista ihan tavallisista miehistä, komeista miehistä en edes ole tykkäillyt, sillä heille on varmasti tarjolla useita paljon parempiakin vaihtoehtoja. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että Tinder ym. ei toimi sellaiselle naiselle, josta joku voi kiinnostua persoonan perusteella mutta josta kukaan ei kiinnostu pelkän ulkonäön perusteella. Pohdin siis, missä tällainen nainen voi tavata kaltaisiaan miehiä? Baareissa en käy, eikä siellä kyllä koskaan ollut vientiä pl. pilkunjälkeiset ruinaajat nuorempanakaan.
Kommentit (29)
No niinhän se toimii puolin ja toisin. Eihän naistetkaan kiinnostu epämiellyttävän näköisistä miehistä noissa tindereissä.
Pitää olla keskivertoa komeampi, ja naiset tunnetusti asettaa miehille huomattavasti suuremmat odotukset ja toiveet kuin mies asettaa naisille.
Ruman miehen on oltava rikas, tai pitää löytyä muita avuja. Mutta vähän vaatimattomamman näköinen nainenkin kelpaa, jos on hyvä luonteinen.
Niin se homma vaan toimii.
Kaveripiirn kautta. Miesvaltaisista harrastuksista (esim. metsästys, kiipeily, purjehtiminen, ammunta, autotapahtumat, puu- tai metallityökurssit...).
Mamba.ru
Date24.ee (tee maksuton testi)
Amoremi.ee
Google translate auttaa navigoimaan sivustoilla.
Pystytkö panostamaan itseesi siten että olisit viehättävämpi? Hyvä fyysinen kunto ja perinteisen naisellinen pukeutuminen voi auttaa paljon.
Kokeile meikittömiä kuvia missä olet täysin normaalisti arkielämässä, hyvässä valaistuksessa. Kaksi kasvokuvaa ja yksi kokovartalokuva. Ei belfie tai duckface kuvia. Älä tuo tatuointeja esille. Ei koiria tai lapsia kuviin.
Swaippaa oikealle vain ne jotka pystyisit kuvittelemaan jollain tasolla kumppanina, tai koet ylipäänsä oikeasti viehättäväksi riippumatta mistään "tasoasioista". Saatat yllättyä miten monelle miehelle sun mielestä epäviehättävä onkin viehättävä.
Osta Tinder Gold vuodeksi. Poimi matchit suoraan sieltä tykkäyksistä.
Avaa keskusteluja aktiivisesti, mutta vain 1-2 hlö kerrallaan, ei koskaan enempää. Odota vähintään 2vko ennen kuin poistat.
Ehdota treffejä aikaisessa vaiheessa. Hio keskustelutaitojasi.
Ole rehellinen omista vaatimuksistasi ja kehitä niitä, todennäköisesti sinä itse olet suurin este omalle onnellisuudellesi.
Muista, että voit olla täysin onnellinen yksinkin.
Tiedosta että parisuhdemaailma on nykyisin äärimmäisen monimuotoinen ja hämmästyttävän harva on rehellinen edes itselleen.
Tinder voi vaatia vuosia tekemistä mutta se voi olla kaiken vaivan arvoista ja opettaa sinulle paljon ihmisistä ja itsestäsi.
Tulet saamaan paljon kuraa niskaan, opettele kestämään toisten ihmisten julmuus muuttumatta itse julmuriksi.
Hyviä ihmisiä on vielä olemassa, myös sinkkuja.
Jos olet tosissasi liikenteessä, niin panosta siistiin ulkoasuun ja olemukseen.
Normaalipaino, nätisti stailatut hiukset ja kevyt meikki, tavalliset tai vähän tyylikkäämmät mutta ikään sopivat vaatteet kuviin eli ei mitään teinirytkyjä tai mummo-lookkia olettaen että olet iältäsi jossain 25-50v.
Hyviä kuvia saa jokaisesta, pyydä jotain kaveria tai vaikka maksat valokuvaajalle että ottaa kunnon kuvat. Muista hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö panostamaan itseesi siten että olisit viehättävämpi? Hyvä fyysinen kunto ja perinteisen naisellinen pukeutuminen voi auttaa paljon.
Kokeile meikittömiä kuvia missä olet täysin normaalisti arkielämässä, hyvässä valaistuksessa. Kaksi kasvokuvaa ja yksi kokovartalokuva. Ei belfie tai duckface kuvia. Älä tuo tatuointeja esille. Ei koiria tai lapsia kuviin.
Swaippaa oikealle vain ne jotka pystyisit kuvittelemaan jollain tasolla kumppanina, tai koet ylipäänsä oikeasti viehättäväksi riippumatta mistään "tasoasioista". Saatat yllättyä miten monelle miehelle sun mielestä epäviehättävä onkin viehättävä.
Osta Tinder Gold vuodeksi. Poimi matchit suoraan sieltä tykkäyksistä.
Avaa keskusteluja aktiivisesti, mutta vain 1-2 hlö kerrallaan, ei koskaan enempää. Odota vähintään 2vko ennen kuin poistat.
Ehdota treffejä aikaisessa vaiheessa. Hio keskustelutaitojasi.
Ole rehellinen omista vaatimuksistasi ja kehitä niitä, todennäköisesti sinä itse olet suurin este omalle onnellisuudellesi.
Muista, että voit olla täysin onnellinen yksinkin.
Tiedosta että parisuhdemaailma on nykyisin äärimmäisen monimuotoinen ja hämmästyttävän harva on rehellinen edes itselleen.
Tinder voi vaatia vuosia tekemistä mutta se voi olla kaiken vaivan arvoista ja opettaa sinulle paljon ihmisistä ja itsestäsi.
Tulet saamaan paljon kuraa niskaan, opettele kestämään toisten ihmisten julmuus muuttumatta itse julmuriksi.
Hyviä ihmisiä on vielä olemassa, myös sinkkuja.
Ajatteletko, että jos mies on ehtinyt ihastua naiseen viestiteltyään tämän kanssa, niin häntä ei haittaa myöhemmin, jos naisella onkin tatuointeja, koiria ja/tai lapsia (olettaen siis, ettei mies haluaisi niitä olevan)?
Jos itse olisin sinkku ja menisin Tinderiin niin ehdottomast toisin jo profiilissa esille, että minulla on koira ja tulee luultavasti olemaan tulevaisuudessakin. Samoin pari muuta itselleni tärkeää asiaa, vaikka ne ainakin tällä palstalla tuntuvat monelle miehelle olevan punainen vaate. En haluaisi tuhlata aikaa ihmisiin, joiden kanssa en kuitenkaan sopisi yhteen.
Itse olen keski-ikää lähestyvä "perunankukka". Erinäisistä syistä johtuen luulen että päädyn sinkkumarkkinoille lähivuosina. En ikinä aio mitään tindereitä tai vastaavia kokeilla. Luotan oikeaan kohtaamiseen ja uskon että siihen luottavia miehiäkin on. Loppujen lopuksi ulkonäkö merkitsee vähän ja juuri siksi tuollaiset siihen pohjautuvat keinot ovat epäluotettavia, rasittavia ja tuloksettomia
Kelpaako ruma ätmi sinulle. Sellaisia miehiä on joka nurkalla.
Kiitos vastauksista!
Olen aikuinen nainen, eikä minulla varsinaisesti ole mitään ulkonäkökompleksia. Samassa tilanteessa olevat kanssasiskoa kyllä ymmärtävät, että vähemmän viehättävälle naiselle tämä tosiseikka on käynyt selväksi jo aika nuorena. Olen siisti ja osaan laittautua tilanteen vaatimalla tavalla ja tämä on minulle työni puolesta arkipäivää, kysymys on nyt tosiaan siitä, että en vain kertakaikkiaan ole kaunis tai ainakaan ulkoisesti kovin viehättävä nainen. Tämä on helposti todettavissa mistä tahansa luokka- tai vaikkapa polttariseurueen kuvasta elämäni varrelta, jossa olen poikkeuksetta sieltä vähiten kauneusihanteen mukaisesta päästä. Minulla ei myöskään ole tatuointeja, enkä ole sellainen ihminen, joka ottaisi belfieitä tai ankkahuulikuvia edes ironisesti.
Eikä minua yllätä millään tasolla, etten löydä deittiseuraa vaikkapa tinderistä. Onnellista kuitenkin on, että monilla muilla osa-alueilla olen saanut ulkonäköä paremmat kortit. Voin toki elää hyvää ja merkityksellistä elämää myös ilman parisuhdetta, mutta olen kuitenkin onnistunut elämäni aikana tapaamaan muutaman mukavan ja minulle sopivan miehen ulkonäöstäni huolimatta. Kyllä niitä miehiäkin on, jotka eivät ulkoisesti erityisesti viehätä naisia. Nyt vain elämäntilanne on niin eri kuin aiemmin sinkkuaikoina, että ihmettelen, missä näitä miehiä voisi tavata.
- ap
Yrittäkää naiset nyt jo päättää, onko parisuhde miehen kanssa hyvä asia, vai vähentääkö se naisen onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää naiset nyt jo päättää, onko parisuhde miehen kanssa hyvä asia, vai vähentääkö se naisen onnellisuutta.
Aloituksessa yksi (1) nainen etsii seuraa.
Jäikö aihe sinulle epäselväksi?
ohis
Hyvä parisuhde sopivan henkilön kanssa varmasti lisää onnellisuutta, mutta onnellinen voi toki olla myös ilman parisuhdetta, oli sitten mitä sukupuolta tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Kertokaa nyt toki tälle yhdelle (1) naiselle, että oikeasti hän on onnellisimmillaan sinkkuna. Sitähän te hoette koko ajan.
Miehille riittää että on sisäisesti kaunis.
Mitä keinoa tavata miehiä suosittelette epäviehättävälle naiselle?
Harrastukset joissa tehdään asioita yhdessä samalla porukalla, kaveriporukan kautta tutustuminen ja tietysti monen mielestä ei-niin-suositeltavana työpaikka. Tuollaiset, joissa pikkuhiljaa tutustuu toiseen yhdessäolon ja yhdessä tekemisen kautta, eikä sillä alkuasetelmalla, että tässä nyt punnitaan toisen viehättävyyttä ja sopivuutta.
Ensinnäkin, tykkäile niistä komeimmistakin. Kauneus on katsojan silmässä ja komeat miehet ovat joskus kivoja koska heillä ei ole komplekseja. Oma poika on komea, eikä mennyt tinderiin koska hänen mielestä se on liian ulkonäkökeskeinen, eikä hän raaski skipata ihmisiä ulkonäön perusteella.
Toiseksi miehetkin ovat ihmisiä ja etsivät ihmistä. Paljon on ikävää väkeä tinderissä sekä miehissä että naisissa.
Itse löysin helmen, etsin monta vuotta.
Tsemppiä, muista että arvosi ei riipu muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohisKertokaa nyt toki tälle yhdelle (1) naiselle, että oikeasti hän on onnellisimmillaan sinkkuna. Sitähän te hoette koko ajan.
Eiköhän hän ole sen jo kuullut. Ja jokainen päättää itse mitä elämältään haluaa. Jostain syystä naiset kykenee hyväksymään sen että ihmiset on erilaisia, mutta miehet istuu perjantai-illat jaagaamassa jotain ihme naisen prototyyppiä. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vähentää, mutta tuo tykkää kärsiä
Samaa olen minäkin miettinyt..