Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein elämäntapamuutoksen, lopetin alkoholin, tupakoinnin, laihdutin normaalipainoseksi, liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti

Vierailija
04.04.2024 |

En ole kuullut yhtään positiivista sanaa 7-8 vuoden aikana, en yhtä ainutta, en kehua en mitään. Rupesin vain miettimään onko tämä kovinkin normaalia, en minä mitään kehuja tarvitse, mutta onhan tuo kieltämättä outoa. Ainoa asia mitä olen kuullut, on se kuinka joitakin niin kovasti harmittaa kun he eivät pääse juomaan kaljaa meille, eikä parvekkeella voi enää tupakoida, siinä kaikki. Moni ei ole pitänyt mitään yhteyttä, koska kaikki seurustelu on riippuvaista suoraan alkoholista ja kaikki toiminta pyörii sen ympärillä. Toki jotkut soittelevat ympäripäissään vieläkin, selvinpäin ei koskaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tullut mieleenkään, että tuollaisesta pitäisi kehua ketään. Noitahan tekee vain itsensä vuoksi.

Itse inhoan yli kaiken sitä, kun laihtumisesta tullaan kommentoimaan yhtään mitään. En tykkää huomiosta.

Vierailija
2/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä. Lisäksi muita taitaa harmittaa, ettet ole enää hyväksikäytettävissä. Go for it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalatkin vedestä. Lisäksi muita taitaa harmittaa, ettet ole enää hyväksikäytettävissä. Go for it!

Sivusta: go for what?

Vierailija
4/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tullut mieleenkään, että tuollaisesta pitäisi kehua ketään. Noitahan tekee vain itsensä vuoksi.

Itse inhoan yli kaiken sitä, kun laihtumisesta tullaan kommentoimaan yhtään mitään. En tykkää huomiosta.

Kovasti juttua kuitenkin riitti, kun olin huonossa kunnossa. Siitä jaksettiin aina kuittailla. 

Vierailija
5/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyden kohentuessa on sillä ollut paljon positiivisia vaikutuksia mielenterveyteen ja itsetuntoon. Mitään kaipuuta ei ole röökinkatkuisiin ryyppyiltoihin ja senjälkeisiin krapuloihin, pää aivan sekaisin ties kuinka kauan, kuin olisi jossain sumussa arkisinkin.

Vierailija
6/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin taannoin koosta 44 kokoon 38 lisäämällä liikuntaa ja järkevöittämällä syömisiä. Ei mitään kitudieettiä, vaan pikkuhiljaa. Työterveydessä mua ei kiitelty suorituksesta tippaakaan. Nillitettiin syömästäni juustosta ja siitä, että harrastin hikiliikuntaa vain 4h vkossa. Viisi tuntia olis pitänyt. 

Kaverit kyllä kehuivat. 

Vierailija
7/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihdutin taannoin koosta 44 kokoon 38 lisäämällä liikuntaa ja järkevöittämällä syömisiä. Ei mitään kitudieettiä, vaan pikkuhiljaa. Työterveydessä mua ei kiitelty suorituksesta tippaakaan. Nillitettiin syömästäni juustosta ja siitä, että harrastin hikiliikuntaa vain 4h vkossa. Viisi tuntia olis pitänyt. 

Kaverit kyllä kehuivat. 

Juu, kyseessä on minullakin vuosia kestänyt elämäntaparemontti, ei mikään hetken päähänpisto. Kohta on jo melkein 10v kulunut siitä kun tein sen. On vain jännä kuinka ihmiset eivät ole kommentoineet asiaa mitenkään lähes 10vuoteen, muuten kuinka harmittaa kun kalja ja röökihommat on loppuneet. Kukin tyylillään ja kuten jo aloituksessa kommentoin, en minä mitään kehuja kaipaa. Ehkä ei kannattaisi myöskään kommentoida kärkkääseen tyyliin niitä ihmisiä jotka eivät ole niin hyvässä kunnossa, jos toistenpäin ei ikinä saa sanottua yhtikäs mitään.

Vierailija
8/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse tein nuorempana sen virheen että aina kun näin laihan kaverini niin ihastelin että oii kun sä oot pieni ja vooi kun sä oot niin laiha.

Luulin että kehuin kunnes kuulin toiselta kaverilta että häntä ahdistaa kun puhun hänen laihuudestaan, itse olin lihava ja tarkoitin vain hyvää.

Mutta hieno saavutus sinulta, paljon onnea ! :)

Vierailija
9/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut tuo mainio juoma,alkoi kyllä janottamaan pitäiskö kävästä kaupassa ja sipsejä myös olis kiva mutustella.

Vierailija
10/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille jotka haluavat muutosta omaan elämään, joskus jonkun positiivisen asian sanominen kaverille tai tutulle voi piristää. Se, että naljaillaan aina kun menee huonosti, sen moni kyllä osaa ja muistaa tehdä.

Vierailija
11/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, hyvin tehty! Kehuisin sinua jos tuntisin sinut. Olet vain väärissä piireissä. Itsekin haluan laihtua vähän, muut asiat ovatkin jo kunnossa. 

Vierailija
12/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit kyllä kehuivat. 

Mitä helvetin elämäänsä vihaavia sitruunan nielleitä ankeuttajia löytyykään. Olen paljon kuullut tuollaisia juttuja nimenomaan työterveyshoitajista. Ääliöitä. Kai hoitoalalla on paljon vinksahtaneita.

Vierailija
13/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit kyllä kehuivat. 

Mitä helvetin elämäänsä vihaavia sitruunan nielleitä ankeuttajia löytyykään. Olen paljon kuullut tuollaisia juttuja nimenomaan työterveyshoitajista. Ääliöitä. Kai hoitoalalla on paljon vinksahtaneita.

Valitettavasti monet meistä elävät tälläisten ankeuttajien kanssa, lähinnä osataan jotain teatteria esittää somessa, vieraiden ihmisten kanssa. Mutta auta armias kun olet kahdestaan, niin alkaa se ankeutus ja paskanpuhuminen.

Vierailija
14/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi tänään uusi elämä ilman epäterveellisyyksiä!

Vierailija
15/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin tupakoinnin ja ihmiset alkoivat tivata olenko tullut uskoon 🤷🏻

Vierailija
16/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin tupakoinnin ja ihmiset alkoivat tivata olenko tullut uskoon 🤷🏻

Jep, tätä saa kuulla myös ihmiset jotka lopettaa alkoholinkäytön. Koska se nyt vain on niin kreisiä kun ei vedä päätä täyteen joka vkl, joten ihmisen täytyy olla uskovainen hihhuli. Tuntuu lähinnä piilovittuilulta.

Vierailija
17/18 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle alkoholi on syy elää, ja kavereiden näkemiset, lauantait, grillibileet, saunaillat, lätkämatsit, juhannukset ja uudenvuodet ovat vain viinan ympärille rakennettuja kulisseja joilla yritetään oikeuttaa keskushermoston lamauttaminen hermomyrkyllä itselle ja muille.

Tälläisen piilojuopon tunnistaa esim siitä että lähteminen mökille ilman mäyräkoiraa ja viinilaatikkoa on täysin mahdoton ajatus, tai ei ole koskaan 15v täytettyään viettänyt juhannusaattoa selvinpäin. 

Toinen tunnusmerkki on se, että piilojuoppo nostaa kauhean älämölön siitä jos joku toinen ei juo. Nämä ovat niitä jotka kyselevät että oletko tullut uskoon vai ootko raskaana jos kaveri on autolla liikenteessä lauantai-iltana. Taustalla lienee se, että tunnetaan häpeää omasta alkoholismista. 

Vierailija
18/18 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nykyään enää niin tapana kommentoida ulkonäköä, ainakaan lihomista tai laihtumista. Pudotin 10 kg ja olen nykyään todella timmi, mutta vain pari ulkomaalaista ja äiti ovat kommentoineet, ensiksi mainitut ihastellen ja vanha äiti melkein kauhuissaan kuinka olen niin LAIHTUNUT (normaalipainossa, mutta rasvaprosentti viitearvojen alle). N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän