Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin...

26.02.2008 |

Milloin teistä olisi viisasta tehdä raskaustesti? Kuukautiseni ovat nyt pari päivää myöhässä, joitakin päiviä on ollut nyt vähän sen tyylisiä kipuja kuin juuri ennen menkkoja mulla on.Mutta mitään vuotoa ei ole tullut.Kuulostaako tutulta,mistä voisi johtua?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajattelin, että tekisin sen sitten huomis aamulla ku pääsen töistä...sit ois mieskin näkemässä testin....Joten, jos esim tekisin testin aamu 8, niin miten monta tuntia kannattais olla virtsaamatta?3-4 tuntia??

Vierailija
22/57 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät hermot sulla, varsinkin kun käsitin että raskautta on yritetty. noista testeistä mitä sulla on niin mä olen saanut prediktorilla vahvan plussan jo saman päivän aamuna mille oli kuukautiset odotettavissa, netistä olen tilannut myös erittäin herkkiä testejä joskus ja niillä näkyi plussa jo 4pv ennen menkkoja, toki sellainen testaus ei ole herkkahermoiselle koska silloin voi näkyä kemiallinen raskaus joka menee kesken ennen menkkojen alkua...mutta näkyy sieltä ne aidotkin plussat ihan yhtä aikaisin...

Testaa nyt ihmeessä ettei muiden tarvitse jännätä, ja jos saat negatiivisen niin laukeaa ainakin jännitys, joka siis voi olla syynä menkkojenkin myöhästymiseen...vaikka mä jo kyllä uskon että sulla on siellä salamatkustaja mahassa =)

mammeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on kierto jo niin monta päivää myöhässä että uskon tuon 2-3h riittävän pitkäksi ajaksi ennen testiä, tuo 4h on yleensä suositeltu pidätysaika jos esim. tulehduksia tms muutoksia tutkitaan virtsasta.

katsot jonkun ihan normaalin välin vessassa käynneille ja teet testin sen suurempia laskematta...tässäkin kun on montaa kansakuntaa, toiset ajattelevat että aamuvirtsa on paras, mutta toiset lääkärit jopa suosittelevat aamun toista virtsaa joka voi olla vahvempi kuin koko yön rakkoon kertynyt...eli varmaan se 4h jos kovin jännität tuloksen oikeallisuutta, vaikka usein ei näinkään pitkää aikaa tarvitse.

mammeli

Vierailija
24/57 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on tuolla kaapissa 2testiä, Apteekin Raskaustesti ja Predictor.Kummalla noista sinä testaisit minun tilanteessani?Joku sanoi, että tolla Apteekin Raskaustestillä kannattaisi tehdä...Itse, ku en ole koskaan vielä tarvinnut tehdä raskaustestiä, ni tämä on ihan uutta mulle...

Vierailija
25/57 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän ketjun kaikki viestit ja kovasti jännittää sinun puolesta ;o) Uskon kyllä positiiviseen tulokseen.... Mutta ilmoita heti kun teet testin, onnea munkin puolesta!

t: V80 (tyttö 02/06 ja nyt kuumeilusa...)

Vierailija
26/57 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koha koittaisi totuuden hetki.... tänään menossa kp 42 ja olisi aikomus tehdä testi tossa ku pääsen töistä 45min päästä.... Nyt sit vaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Toivottavasti pahin ei käy toteen.

Vierailija
27/57 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kerro jo että pääsee tästä jännityksestä!!!!:)

Moni on jännännyt sun kanssa...toivottavasti se oli plussa!!!!!!????;)

Vierailija
28/57 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuna tehtiin Apteekin Raskaustesti, joka näytti vielä negaa :( Tosin menkkojaan ei ole kuulunu vielkään. Mitähän voisi olla? Voiko vaan olla, että mahdollinen (??!!!) raskaus ei vaan vielä näkynyt testissä? Onko kellään kokemusta tolleen, että ois sit myöhemmin tehnyt positiivisen testin negatiivisen jälkeen? Voinko rauhassa odotella ensi viikkoon? Kp 42 on jo siis menossa....

Vierailija
29/57 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut eihän sitä viel tiedä, testaa uusiksi esim. huomenna, jos menkat ei ala!!!Mikä sun normaalikierto olikaan???

Vierailija
30/57 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuota tapahtunut varmasti monille että negan jälkeen saisi vielä plussan, mutta onhan nuo kp:t jo aika pitkällä niin luulisi näkyvän testissä.

mulla ei olisi niin rautaiset hermot että kykenisin viikon odottamaan vaan testaisin varmaan huomenna uudestaan. jos kierto vielä kovin venyy ja negatiivista näyttää niin kävisin varmaan jossain gynen tarkastuksessa, toisista sellainen on täysin turhaa mutta tää on vain mun tapani ajatella...

tällä elätellään vielä toivoa siitä plussasta teille.

mammeli

Vierailija
31/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eilinen negatiivinen tulos testissa vähän suretti, vaikka siihen oli yrittänyt jo asennoitua...mutta kyllä se silti satuttaa...nyt sitten vaan odottelemaan niitä menkkoja.kp 43 menossa ja taas vähän sellanen olo että kyllä se täti sieltä vierailemaan tulee... :(

Vierailija
32/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla aika samanlainen tilanne kun sinulla vaikka itselläni kp 35 ja yks apteekin raskaustesti näyttänyt negaa! Ajattelin kyllä tehdä uudestaan testin ja toivon vieläkin sitä plussaa! jaksamisia sinne teille ja kaikille muillekin!

Vierailija
33/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla että muillakin vähän samanlaista tilannetta...Paljos sun kierto on? mun on vaihdellu kylläkin sen jälkeen ku lopetin e-pillerit...eka oli 32, sitten 35 ja nyt jo ollaan menossa 43 ja mitään ei kuulu.....Teitkö Apteekin Raskaustestillä vai millä? Mullakin vielä pieni toive, että oisin kuitenkin raskaana mutta ei vaan jostain syystä viel näkyny eilen testissä...tai sitten olen ihan väärässä....en voi oikein tietää, ku tämmönen on mulle ihan uutta....

Vierailija
34/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan poiston jälkeen oli vähän itsellä ilmeisesti hormonit sekaisin. Kierukka poistettiin tädin vierailun aikana. Ja se olikin vika visiitti siltä sukulaiselta lähes vuoteen :) Eli mulla kp 50 näytti testi vasta plussaa! Voitte arvata, ett joku oli hermorauniona siihen mennessä ja testejä oli tullut tehtyä kohtuullisen monta!

Mutta ilmeisesti tosiaan mulla oli joku hormonihäiriö ollut silloin ja siksi näin kävi. LA oli vaikea arvioida ihan täsmälleen siitä syystä... Silloin tulin heti raskaaksi ja nyt on 6 v. mennyt ilman ehkäisyä ja hiljaista on... Tällaista tää on tää elämä...

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
35/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin tehä huomenna testin jos ei menkkoja kuulu siihenkään mennessä....sit katellaan taas eteen päin...joko tiedetään jo jotain kivaa tai sit ruvetaan parin päivän päästä soittelemaan neuvolaan.....

Vierailija
36/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein Predictor -testin ja sekin vaan näytti negaa.... kp44 jo kuitenkin menossa, eikä tosiaan niitä menkkoja näy...siis su tein Apteekin Raskaustestin ja tänään ton Predictorin.Kummatkin tein aamuvirtsasta, ensimmäisestä sellaisesta.Olisiko hyvä tehdä johonkin toiseen aikaan esim päivällä tai illalla? Ja mitä merkkiä suosittelisitte? Kohta kyllä pitää ruveta soitteleen neuvolaan tästä.Voiko esim olla, että jostain syystä ei nyt kotitesteissä näy, mutta esim labrakokeissa näkyisi? Mitä mieltä olette?

Vierailija
37/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä sanotaan että noi kotitestit ovat luotettavia, mutta sinun tilanteessa kyllä ottaisin jo yhteyttä johonkin esim.neuvolaan...

Tsemppiä!!Pidä meidät ajantasalla!:)

Vierailija
38/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siis mä nyt vastaan ku kysyit mulla on ollu yleensä kp 26-28 ja kun testasin niin mulla oli kp 32 ja testasin apteekin omalla testillä. Eilen sit kävin sairaalassa outojen vatsakipujen takia ja ne teetti siellä kaikki mahd. testit myös raskaustestin ja se näytti sielläkin negaa... se otettiin virtsasta ei verestä.. Kait siihen on vaan pakko nyt tottuu et ei oo raskaana ja odotella tätiä vaan ihan rauhassa. Onnea kuitenkin kaikille yrityksille ja toivotaan että tärppää!Tänään itellä jo kp 36.

Vierailija
39/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonkin tässä pähkäillyt, että soittaisko tonne neuvolaan ja kysyis, että voisko ne ottaa verikokeet, josta selviis että oonko raskaana vai en.... on kuitenkin jo kp44 menossa.....kauheen rassaavaa kyllä tämmönen....

Vierailija
40/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kysyisin että onko sinulla ollut joskus niin että kuukautiset on heitellyt paljon? Minulla nimittäin oli niin kolmisen vuotta sitten kun olin 4 vuotta syönyt pilsuja ja sit ku lopetin niin meni kierto ihan sekasin. Kävin silloin mehiläisessä ja ne kirjotti mulle sieltä keltarauhashormoonia joka autto että kierto meni niinku piti!

Tiedän itsekkin että tää on tosi rassaavaa kun toivoisi raskautta ja sit ku ei oo mut täti ihan myöhässä.

Itse ajattelin että jos minun kierto menee tosi pitkäksi niin sit meen kyllä lääkäriin tutkittavaksi taas. ja varmaan saan taas sen keltarauhashormoonin käyttöön.

Jaksamista sinulle! Jos haluat tukea mesen kautta tai jotain niin ilmoita minulle niin voitais jutella sitä kautta!