Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~EnsKATtaRieN TIistAi 22.8~~

22.08.2006 |

Olinko oikeassa et kerkesin alotteleen ekana pinoa? 8) tämähän nyt virkkuna on..siivous nääs jatkuu :) HERÄÄÄTYYYYSSSS uniset enskat!!

Palailen juttusille kun muutkin on saanut silmät auki.

-Intoapuhkuva siivousenska-apila ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aamuvirkku heräsi klo. 05.10 ja lähdettiin miehen ja koirien kanssa 6,2 km pitkälle lenkille! Lenkiltä saunaan ja sit aamupalalle! Mies lähti seittemäksi töihin ja mie kampesin takaisin peittojen alle viettämään lomapäivää ;) Tunnustan, että nukuin tuossa myös hieman :D

En ole nyt muutamaan päivään palstaillut, joten en oikein tiiä missä mennään. Eilen lukasin pinoja läpi ja huomasin, että meidän piinailijoista ei kukaan ollut plussannut :( Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä!

Ovismetsästykseen oli jotkut (heppa ja sara-mariako?) alkamassa tässä kierrossa. Onnea teillä oviksen pongailluun! Ja tietysti kaikille muillekin, jotka ovista metsästää!!

Kukahan mietti pillereiden jälkeisen elämän kiertojen tuntemuksia? Mie jättänyt pillerit 02/06, eikä ykskään kierto ole ollut sen jälkeen samanlainen! Jossain kierrossa on selkään sattunut menkkamaisesti jatkuvasti. Alamahan nippailuja on esiintynyt, kuvottavaa oloa, tissit turpoaa välillä enemmän ja välillä vähemmän... Ja sun vaikka mitä. Täti on kuitenkin aina saapunut miltei ajallaan kp 28-33. Enää en tosiaankaan luota minkäänlaisiin " oireisiini" , että en pety niin kamalasti!!

ON: kp 15/28-33. Ovista en ole vielä pongannut! Viimekierrossa sain ovisplussan just kp 15, että ehkä sen tänään tikkuun saan *toivoo* Pupuiltu ollaan kyllä kiitettävän aktiivisesti tässä viimepäivinä eli simppoja pitäisi olla sotapolulla :)

AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE !

T:Remukka kp15/28-33

Vierailija
2/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas apila reipas!! Tulisitko meillekin siivoilemaan? Ei meinaan millään tahdo riittää energiaa talon siivoamiseen, kun työpäivän jälkeen pitäis saada jotain aikaiseksi.

Nyt ei ole mitään muistikuvaa mitä vanhoissa pinoissa oli juteltu - paitsi Brooken ajatukset muistan tuosta " vanhemmalla iällä vanhemmaksi" -jutusta. Minä olen kanssa löytänyt mieheni vasta nelisen vuotta sitten, ja nyt ollaan jo molemmat päälle kolmenkymmenen. Työelämässä ollaan molemmat oltu jo monta vuotta, ja nyt " kaikkea" on jo tarpeeksi (talo, vene, autot jne.), ja vain lapsi puuttuu. Tosi tyhjältä tuntuu elämä ilman jälkikasvua, varsinkin kun vuodet vierivät ihan kauheata vauhtia, ja plussaa ei vaan kuulu. Välillä ahdistaa aivan järjettömästi. Nyt olen vielä alkanut pelätä tulevia tutkimuksia, että mitäs jos musta löytyykin joku peruuttamaton vika, eikä saadakaan lapsia koskaan - tiedetään, tosi tyhmää pelätä kun kaikki voi olla ihan kunnossakin!

Mooli, mitkäs on fiilarit? Koska pääset testailemaan?

En yhtään muista ketkä muut piinailivat, joten toivotan nyt näin kollektiivisesti kaikille plussaonnea! Olis taas aika Enskojenkin saada plussauutisia : )

Touhukasta tiistaita koko porukalle

toivottelee Jessis (kp 18/28-32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se aurinko vaan jatkaa hellittelyään!

Live: Olet tainnut eksyttää sen tättärän nyt viimeisen päälle kunnolla :) Äläkä nyt luovuta siitä sinun ihanan positiivisesta asenteestasi, ethän?! Mitäs muuten tuli shoppailtua?

nellamaija: Ihana appiukko sulla! Meillekin vanhemmat toi lakkoja, joita en kyllä ite lähtis poimimaan vaikka olis. Muita marjoja tuli kyllä käytyä poimimassa, mutta jotenkin suo ei vedä puoleensa tätä enskaa!! Kyllä ne työasiat lutviutuu, siihen uskon. Mullakin saattaa työpaikka livetä mahdollisen raskauden myötä (yks jäämässä eläkkeelle paikasta missä oon jo opiskeluaikana tehny töitä ja minun valmistuminen ei ehdi ennen sitä), mutta ajattelen positiivisesti että kyllä mulle löytyy se paikka mikä on mulle tarkoitettu. Yks kaverini muuten haki virkaa, sai sen (kertomatta olevansa raskaana), kertoi myöhemmin, kerkis olla tasan 2 viikkoa töissä ihan uudessa paikassa ja jäi äippälomalle. Ja työntanaja vaan sanoi, että eihän me sua tänne hetkeksi valittu vaan virkaan loppuelämäksi. Eli oli todella oikealla asenteella tuo pomo liikkeellä (ja oli vielä mies!)

Aftenoon:Tsempitykset lääkäriin, toivottavasti saatte parhaan mahdollisen avun sieltä.

Kepardiina: Ihana kuulla, että vielä on noin sympaattisia lääkäreitäkin! kävitkö muuten tk/yksityisellä? Onnea teille jatkoon!

Dese: Tais se unikärpänen lentää täältä sinne, sama fiilis oli nimittäin täällä viime viikolla.. Ja muuten se oli kepardi joka kävi siellä lekurissa, täällä vielä koitellaan ilman hoitoja. Ei kyllä itelläkään aina meinaa nikit pysyä mielissä ;)

apila oli syksyn ihmisiä. Minäkin olen, kunhan pääsee tästä väliajasta (kesän loppumisesta) yli. Sitten nautin kyllä täysin siemauksin, tykkään myös ruskasta ja syksyisistä metsän hajuista (paitsi paukkukukkien jotka tuossa lähellä tuoksuu aikas voimakkaasti). Just ostin kynttilöitä varastoon, joita en oo vielä kerinny viritellä tälle syksyä. Voi kun meilläkin olis takka, rakastan niin pelkästään katsoa ja kuunnella tulen leimuntaa.. Oonkohan ihan höppänä?

Titi: Huippuja piristyksiä olit laittanut, varsinkin kaks viimeistä meinas pudottaa mut penkiltä :) :)

Remukka: Ollaanko siellä joka aamu noin pirteenä aamulla lenkkeilemässä? Voi kun itsekin jaksais..

Lämmöistä vielä kaikilta kyselen.. minkä verran teillä lämmöt nousee? nouseeko heti oviksesta? Ja onko joka kierrossa samalla tavalla? Kun mulla viime kierrossa nousi heti ja pysyi kunnolla (pitkälti yli 0,5 astetta) ja kaks päivää ennen menkkoja tuli alas. Nyt ei sitten lämpöä ole koko aikana ollut samalla tavalla.. Ottaa tästä kropasta nyt selvää. Ja onko niin, että jos olis raskaana, niin lämmöt ei putoais ennen oletettua menkkapäivää?

(.) Tänne ei tämän kummempia, taidan lähteä pihahommiin. Olis tiedossa kukkapenkin uudelleen laitto / suunnittelu. Onko täällä viherpeukaloita? Suositelkaa minulle varjonpuolen perennoja. Tähän saakka etupihalla (varjoinen) ollut kivikkopenkki erilaisine maksaruohoineen. Haluaisin hieman väriä ja eloa tähän penkkiin :)

kindness (kp 22/28)

Vierailija
4/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan synkkä tiistai-päivä ;P Olin ihan yllättyny kun täällä on niin paljon muitakin syksy-ihmisiä! Kaikki on aina pitäny mua ihan outona kun tykkään syksystä eniten ja keväästä ja kesästä vähiten. Vihdoinki oon omieni joukossa! :P Syksyllä on just niin ihanaa kun alkaa viilenee niin voi oman mussun vieressä maata peiton alla. :) Mäkin oon jo kerenny muutamaa kynttilää polttaa ulkosalla. Kohta tulee ne ihanan kirpeet aamutkin. <3

Kiva kun muutkin ottaa nyt ekaa kertaa noita ovis-testejä käyttöön niin ei tarvi yksin olla huuli pyöreenä niitten kanssa, :P vaikka tuskin ne kovin vaikeita onkaan käyttää. Toivottavasti niistä on sitten apua kaikille ja saadaan monta plussaa!

Noi kaverit mistä puhuin on sellasii vanhoja kavereita mihin on sit välit haalennu ku ei oo tullu pidettyy yhteyttä tai vastaavaa. Oon pari kertaa kuullu tota et on kyseenalaistettu mun motiiveja, mut en enää jaksa sellasesta välittää. Ukkokin joskus totes että mitä nekään oikeestaan meiän elämästä tietää että voi niin sanoa, ja niinhän se onkin. Mulle riittää se että meiän perheessä ei kukaan ajattele niin.

Live: Mä kanssa joskus mietin tota että teen lapsia sit ku on oikee hetki. Musta kyllä tuntuu että jos jäisin sitä oottelemaan jäis lapsien teko johonkin neljänkympin lähelle, et mielummin nyt ku sit liian myöhää. :) Mullakin rupee hääkuume nousemaan kun häistä puhutaan. Oottelen tässä koko aika kosintaa, saa nähä koska toi uskaltaa polvistuu. :)

Kepardiina: Kuulosti tosi ihanalta toi sun lääkärissä käynti! Just noin sen pitäiskin mennä aina. :) Toi alentaa muittenkin kynnystä soittaa sinne lääkärille kun tietää että ne kaikki ei oo ihan hirveitä. Tosin täällä lahessa on yks suomen huonoimmista terveydenhuolloista et saa nähä mitä ne sit sanoo kun täällä sinne soittelee.

Toivottavasti teitä nyt sitten lykästää kun ootte saanu vähän selvyyttä asioihin. :)

Kiitos Titille ku olit laittanu lisää noita muksujen möläytyksii, ne on ihan mahtavii! Nauran aina vedet silmissä täällä ku luen niitä. :)

ON: Täällä meni kp1 ihan hirveen ellotuksen ja mahakipujen vallassa, onneks toi aina helpottaa jo heti toiseks päiväks. Tänään voi jo lähtee ulkoilemaankin kun ei tunnu että kaikki mitä on syöny tulis ulos.

Pitää kehittää jotain " omaa kivaa" illaks kun ukko lähti kavereittesa kanssa savonlinnaa sorsastamaan (lue=juomaan kaljaa ja saunomaan). Saa olla pari päivää ihan omassa rauhassa, tekee välillä ihan hyvää ja tuntuu kullan kainalo taas 2 kertaa paremmalta kun on vähän aikaa ikävöiny. :)

Iiiisot vilkutukset kaikille enskoille!

Vierailija
5/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ihan joka aamu sentään noin aikaisin hilluta metsässä! Viime la kyllä oli sama tilanne, mutta lauantain kunniaksi n. tuntia myöhemmin ;) Yleensä tuo päivittäinen lenkki ajoittuu iltaan, mutta nyt mieheni on saanut jonkun positiivisen urheilukärpäsen pureman ja on tehty aamulenkkejäkin. On muuten paljon virkeämpi olo lenkin ja saunan jälkeen :D Ihana tunne. Koirat on muuten loistavia aktivaattoreita :)

Vierailija
6/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, kun sekosin nikeissä! Siis syvimmät pahoittelut kindness ja kepardiina!:)

Olen ollut viime aikoina aika paljon palstoilta pois ja kesän mittaan tuli huisi määrä uusia enskoja, joten vanhan pää alkaa näyttää lahoamisen merkkejä!

Jessis: Minäkin kuulun tuohon vanhalla iällä vanhemmaksi poppooseen. ;) Olemme tunteneet vasta viitisen vuotta ukkokullan kanssa ja kolmet kympit on paukutettu rikki. Yhteisiin vuosiin on mahtunut opintoja, kiireitä ja epävarmuutta työelämässä, sairastumisia ja nyt tätä reissutyötä¿ Yhteen kasvamisellekin on haluttu antaa tilaa ja vauvan aika on siis vasta ollut tuloillaan. Ehkäpä tuo vauvan tuloon valmistautuminen on jokaisessa parisuhteessa enemmän henkinen tila kuin sopiva taloudellinen tms. elämäntilanne¿

En koe että olen myöhässä nyt asian suhteen. Taaksepäin ajatellen olisi ollut katastrofi saada lapsi vaikkapa ensimmäisen poikaystävän kanssa, vaikka olisin silloin ehkä ollut hedelmällisimmilläni!

Ihanaa tiistaita ja paljon plussatuulia kaikille nikkiin katsomatta!

Ja syksyihmisille vilkutuksia, luulin tosiaan olevani ainut ja outo, kun koen aina syksyllä herääväni henkiin ja elämään! ;)

nellamaija

Vierailija
7/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa: pahoittelut tädin vierailusta! Ei päästy vielä junamatkalle o-puolelle.. :(

Myös mä ajattelin kokeilla ovisksen tikuttelua tässä kierrossa, siis jos uusi kierto on alkamaisillaa.. Meitä olikin aika paljon: ainakin Meiheppa, Sara-Maria, Anitah, muskotti ja emka. Jaelkaamme kokemuksia sitten toisille. Joku tais sanoa, et ei oo koskaan saanu Mammaksin ovistestiin plussaa.. Mulla ois niitä tuolla kaapissa just oottelemassa. Taidan kuitenkin kokeilla miten mulle käy.

Kepardiina ja LiVe: Onko edelleen täti eksyksissään vai onko jo löytäny piilopaikkaanne?

Mites Killa, oliko sullakin piinailuaikaa? en muista ihan tarkkaan..

Nuutti: Mun kaveri asuu jenkeissä ja siellä siis naimisissa jenkkipoitsun kanssa. Sun elämäntilanne ja menneisyys sopis aika hyvin tälle kaverille, mut jo sun nimimerkin " 77" kertoo syntymävuoden, niin sit ei kylläkään. Mut ajattelin jo, että voisit hyvin olla hän! :)

O-puolelta oli lähetelty paljon terkkuja ja kuulumisia! Sinne ollaan tulossa kovaa vauhtia, mut kun noi tädin vierailut lyö kapuloita monen rattaisiin..

Syksygalluppiin minäkin kannan osani. Olen siis myös hulluna takkatuleen, kynttilöihin, huopaan, villasukkiin, viiniin ja kylmiin syysiltoihin.. Ihanaa!!! Pian se alkaa.. Tällä hetkellä vaan ei sitä takka ole, mutta täytyypi sitten lähteä vaikka mökille fiilistelemään!

).( Luulin jo eilen, et kp29 ois vaihtunu kp1.. pientä, siis todella pientä, tiputtelua tuli, ei edes housuihin asti.. No, tänään sitten sama. Aikaisemmin, pilleriaikaan, menkat alkoivat suoraan ihan oikeesti, eikä tällaisia tiputteluja ollut, ainakaan alkupäivinä. Nyt olen hieman hämmentynyt. Onko siis kp30 vai kp2?!? Täytyy varmaan vielä odotella ja jos ei kunnon vuotoa ilmesty, niin sit viikonlopulla ajattelin testata. Eikös raskaana ollessakin voi pientä tiputtelua ilmetä? Kipuja tai kolotuksia ei ole minkäänlaisia vaikka normaalisti menkkojen alkupäivinä maha ja alaselkä on pirun kipeet.. Ei siis edes minkäälaisia raskausoireitakaan!

-Saikku-

Vierailija
8/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tosi reipasta porukkaa tänään, Apilalla kauhea siivousvimma ja Remukka oli tehnyt todella kunnioitettavan aamulenkin! Itse taidan edustaa tällä kertaa enemmänkin laiska-enska-porukkaa. Tuli nimittäin eilisilta löhöttyä telkkarin ääressä. Tuijotin molemmat Kill Billit putkeen ja tuhosin siinä sivussa melkein kokonaisen homejuuston ;) (voi miten sitä selviääkään ilman tuota herkkua jos joskus se plussa napsahtaa...)

Emkalle onnittelut työpaikasta!

Deselle kiitokset tsempityksistä, ja joo, koitan olla ottamatta stressiä noista ovistikuista. Sen olen ainakin päättänyt, että en vielä masennu vaikka ei ovista heti löytyisikään. Toivottavasti Nukku-Matti jättää sut jo vähitellen rauhaan. Mullakin välillä on noita aikoja että tuntuu että vois vaan nukkua. Eikä aina oikein edes keksi syytä, ei esim ole välttämätttä kauheita työkiireitä tai mitään. Mulla auttaa yleensä urheileminen (jään ihan liian helposti kotisohvalle), mutta silloin kun on oikein väsy, niin lenkille lähtö ei tosiaan ole ihan ensimmäisenä mielessä.

Kepardi: Ihana että sattui noin mukava lääkäri! Varmasti tosiaan jo se että saa positiivisen ja luottavaisen mielen voi hyvinkin saada aikaan plussaamisen! Ja ehkä se kiva yllätys tulisi jo nyt loppuviikosta... bd

Apila: Vähän kyllä minuakin jännittää, että jos sitä ovista ei testaamalla ala löytymään... Mutta niin kuin jo tuossa Desellekin sanoin, niin olen päättänyt että ainakaan tässä kierrossa en siitä vielä säikähdä, kun ilmeisesti oviksen saattaa aika helpostikin missata vaikka kerran päivässä tikuttelisikin. Saa nyt sitten nähdä kuinka käy...

Syksygalluppiin: Minä olen kyllä enemmän kevätihmisiä. Minusta parasta aikaa vuodesta on se, kun lumet alkaa sulaa ja maata alkaa jo vähän näkyä, ja päivät tulee kunnolla valoisiksi. Mutta tykkään kyllä myös hirveästi poltella kynttilöitä, ja takkatulta voisin tuijottaa ihan kuinka kauan vaan! En vaan oikein muuten tykkää siitä syksyn pimeydestä.

Remukka: Toivottavasti O löytyy tänään ja ne simpatkin osaisi sinne oikeaan osoitteeseen!!

Anitah: Joo, toivotaan tosiaan että noista tikuista on nyt apua ja päästään sitten kuukauden päästä porukalla o-puolelle! Mulla on kans tänään taas " omaa kivaa" eli mies pari päivää työreissussa. Ihan totta tuo mitä sanoit, että oman kullan kainalo tuntuu taas niiiin ihanalta kun on vähän ollut poissa!

Saikku: Täällä on peukut pystyssä että täti ei löytäisi kunnolla sinne! Kyllähän raskaanakin voi tuollaista ihan pientä tiputtelua olla. Ei tosiaan päästy yhdessä sinne plussajunaan, mutta kyllä mä silti voin sut sinne tuupata ;) Tuun sitten kuukauden päästä perässä!

T: Heppa (kp 4)

Vierailija
9/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa enskoille!

Täytyy pitää huumori mukana myös näissä vauvantekopuuhissa, ja nämä Iltalehdestä napatut sattumukset saivat ainakin minut hymyilemään ;) Viimeksi kun oli näitä lasten suusta sutkautuksia, niin nyt on sitten ihan " isit ja äitit" asialla.

Näitä ei pidä sitten ottaa liian vakavasti... Minulla ainakin hieman nauru lievensi jännitystä, nyt siis kp 31/28-32, eikä merkkiäkään tädistä....

Kepardi

Vanhemmat

- Harrastimme hyvin äänekästä seksiä poikaystäväni vanhempien luona, luullen ettei talossa ole muita. Huutamiseni ja pakaroiden läpsyttely kuitenkin katkesi, kun viereisestä huoneesta kuului poikaystäväni äidin ääni: Keittiössä on sitten lihapullia!

Sikanauta

- Harrastin kuuluisaa puskaseksiä puistossa upean naisen kanssa, kun äitini sattui kävelemään ohi.

Puskapoika

- Sekstailimme pihasaunassa. Tytön pää oli ikkunasta ulkona, kun appiukko tuli hakemaan puita talon takaa ja ohitti saunan ikkunan. Hän tokaisi, että tuonko kylmää kaljaa?

Tubio Turuust

Rupsut

- Pieraisin kesken yhdynnän. Vielä tänäkin päivänä puristan peppuni rusinaksi sänkypuuhissa, jottei nolouden huipentuma toistuisi.

Bremer-Bremer

- Olimme sekstailemassa tyhjän kylpyammeen laidalla. Neidiltä pääsi vahingossa komeahko pieru ja amme toimi kaikukoppana. Homma jäi kesken, mutta saimme mukavat naurut.

Mattopyykkäri

Kutsumattomat vieraat

- Vuokra-asuntoomme oli suunnitteilla uudet ikkunat. Mittamiesten piti ilmoituksen mukaan aloittaa asuntojen läpikäynti kymmeneltä aamulla. Kello kävi jo iltakuutta, joten päätimme rakastella. Olimme täydessä touhussa, kun ovikelloamme soitettiin, yhteensä kolme kertaa. Yhtäkkiä kuulimme oven avautuvan. Kauhea paniikki, mieheni hyppää päältäni pois ja yritämme kiskoa vaatteita päällemme. Miehet astelivat sisään ja pahoittelivat häiriötä.

Ärsyttävät työmiehet

Eläimet

- Aloitin vihdoin seurustelun usean sinkkuvuoden jälkeen. Tiibetinspanielini ei pidä uudesta elämäntilanteestani lainkaan. Se saa mustasukkaisuuskohtauksen ja alkaa haukkua joka kerta, kun näkee meidät seksipuuhissa. Komentaminen ei auta.

Justiina

- Olin iskenyt ihanan miehen ravintolasta. Ilta eteni sänkyhommiin, mutta koirani keskeytti lemmenleikit nuolemalla miehen kiveksiä!

Myös koirani mieleinen

- Kissanpentuni päätti syödä käytetyn kondomin, jonka olimme mieheni kanssa heittäneet lattialle seksin jälkeen. Hävetti aivan mielettömästi soittaa eläinlääkäriin, että mitäs nyt sitten pitää tehdä. Kissa sai risiiniöljyä muutaman päivän ajan.

KittyCat

Hups!

- Minulle iski kramppi pohkeeseen kesken aktin ja potkaisin miestäni mojovasti olkapäähän.

Tyttönen

- Kun puhelin tipahti yöpöydältä, siihen kytkeytyi soitontoisto viimeksi soitettuun numeroon.

JJ

- Nukuin kaikessa rauhassa seksikumppanini kanssa kun ovikello soi. Toinen seksikumppanini oli yllättäen tulossa kylään! Enhän toki voinut avata ovea herra kakkoselle.

Lapset

- Lapsi löysi dildon lattialta ja sanoi isälleen: Katso kuinka iso porkkana.

Vierailija
10/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepardiina: noi oli tosi hauskoja, yksinäni taas rötkyin täällä. :)

Tuli noista kanssa yks itelleen mieleen, tää on oikeesti käyny mulle ja ukolle:

Oltiin silloin 16 molemmat ja asuin vielä porukoilla. Oltiin sitten kahestaan meillä ja peuhattiin siinä aikamme ja lähettiin käymään jossain. Äiti sitten illalla soittaa mulle ja kertoo että kun iskä oli tullu kotiin, niin meiän koira oli innoissaan lussuttanu käytettyä kortsua keskellä olohuoneen lattiaa. Enhän mä muistanu että se oli jääny mun sängyn vieree. " Jos ens kerralla laittasit ne roskikseen" Silloin pikkasen nolotti. :)

Vierailija
11/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilein olin ajatellu istua ahkerasti koneen ääressä töitten jälkeen, mutta kuinkas ollakkaan tämä ihan yläkerran herra, ukkonen päätti sitten saapua tänne, joten en uskaltanu konetta avata.. Tänäänkin se on päättäny hiukan paukutella. Mä ennen pelkäsin hiukan ukkosta, mutta toi miehus on saanut mut muutamia kertoja kattomaan salamoita (on aika upee näky pimeällä) niin sekin on ruvennut kaikkoamaan. Mikäs on muitten enskojen tilanne, pelkääkö kukaan ukkosta?

apila: tuukkos meillekkin siivoomaan? Mukavaa, että jollakin tulee inspis siivoilla

Remukka: Teillä olikin tosi aikanen lenkki :) Toivottavasti se ovisplussa tulee tänään ja jaksatte ahkerasti pupuilla

Kepardi: lääkärireissu kuullosti oikein miellyttävältä ja varmasti oma olo helpottuu. Toivottavasti se plussa vielä pärähtää testiin tällä viikolla bd

anitah: kai sitä vois sanoa, että onnittelut tädistä :) Ei muutaku uuteen yritykseen

LiVe: *bd*

Nellamaija: onnittelut tädiksi tulemisesta. On mukavaa ku lähipiiriin syntyy pienokaisia, mutta mukavaa olisi saada myös se oma pienokainen perheeseen.

Meriheppa: mä tilasin noita mammaksin testejä, katotaan saanko mä niillä plussaa aikaseks..

dese: ei uni oo pahasta, hyvä se on välillä nukkua kaikki univelat ym.. pois, sitten taas jaksaa paremmin. Tsemppiä oviksen metsästykseen

Syysihmisgalluppia oli meneillään. mä en oikein oo syysihminen, tai no.. tykkään kanssa poltella kynttilöitä, istua huopaan kääriytyneenä telkun ääressä ym., mutta en tykkää syksystä ku on jotenkin pimeetä ja väsyttävää ja sataa.. Kevät taitaa olla mulle parasta aikaa, niin ja tietenkin kesä :)

Mikäs on killan tilanne? Entäs Mooli?? *bd*

On: Kp13 (piti oikein tarkistaa) ja ajattelin tällä viikolla aloittaa jonain päivänä oviksen tikuttelun. Mihin aikaan vuorokaudesta se olis parasta tehdä? Onko sillä merkitystä? ei onniin muuta ihmeellistä

*vilkutuksia enskoille*

-Sara-Maria-

Vierailija
12/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo taas muutamaan päivään päässyt kirjoittelemaan kun on taas ollut mukamas niiiin paljon muuta tekemistä. ja itseasiassa mulla onkin ollut yhtä sun toista. koko viikonlopun meillä oli vieraita joten viikonloppu meni leipoessa ja vieraita viihdyttäessä. maanantaina olin koko päivän töissä (pääsin puolilta öin...huh) ja tänään oon ollut koulussa.

täällä on ollut jos jonkinlaista keskustelua yhdestä jos toisestakin aiheesta..on ollut tosi mielenkiintoista lukea teidän juttuja vaikken ole päässyt kommentoimaan. syksystä oli puhetta.. itse olen enemmän kesäihmisiä. rakastan aurinkoa ja lämpöä. syksyssä on mukaavaa kynttilöiden polttaminen ja peiton sisään käpertyminen ja kullan kainalossa kööttäminen, mutta en pahemmin välitä kylmästä. olen kunnon vilukissa ja siirryn aina tosi aikaisin käyttämään toppatakkia..

sit täällä keskusteltiin siitä milloin on hyvä ikä tulla vanhemmiksi. kuten nellamaija sanoi, uskon myös minäkin että vauvan tuloon valmistautuminen on enemmän henkinen tila.. toisille se tuntuu hyvältä 20vuotiaana toisille vasta yli kolmekymppisenä. kun ite oon ollu sairaalassa vastasyntyneiden osastolla, oon nähnyt niin teini vanhempia kuin vanhempia jotka saavat esikoisensa vasta yli 40vuotiaina. oli se ikä mikä hyvänsä uskon että kaikista tulee hyviä vanhempia jos vaan vauva on toivottu ja sitä halutaan rakastaa. musta tuntuu että haluan juuri nyt, 23 vuotiaana äidiksi vaikka mulla on vielä opiskelut kesken.. monien mielestä olen varmaan hullu kun voisin muutaman vuoden päästä valmistua, mutta silti koen olevani jo nyt valmis äidiksi, joten miksi sitä pitäisi lykätä valmistumiseen saakka. ehtiihän sitä valmistua myöhemminkin.

kepardilla ja livellä tas olla jännät päivät meneillään. pitäkää se täti nyt vaan poissa. odotan kovasti että joku vihdoin sais sen plussan sillä kukaan ei sitä vielä ole saanut sinä aikana kun minä täällä olen kirjoitellut.

saikku: mitenkäs sun tuputtelu? toivottavasti tiputtelu on loppunut ja täti ajaa kovaa vauhtia kotisi ohi pysähtymättä ja saat r-testiin kaksi viivaa.

remukka: huh. oletpas ollut reipas. ite oon niin aamutorkku etten kyllä millään olis tuohon aikaan jaksanut lenkille lähteä. ja meidän koirakin on vielä niin pieni ettei se jaksa kovinkaan pitkälle kävellä (taon ympäri yleensä kiertää aamusin..) joten ei sekään oikein vielä onnistu motivoimaan mua ylös sängystä ja ulos pitkälle aamulenkille. ehkä sit ens kesänä kun se on vähän isompi.

kepardiina: kuulostipa mukavalta lääkäriltä. kiva kun jaksoi kuunnella ja otti ongelman tosissaan eikä vähätellyt sitä. tuollaisia niiden kaikkien pitäisi olla.

sara-maria kyseli ukkosesta. mä tykkään ukkosesta silloin kun olen kotona. musta on kauheen kiva seurata ukkosta parvekkeelta varsinkin kun ulkona on pilkkopimeetä. mökillä ukkonen kuitenkin tuntuu pelottavalta ja menenkin yleensä autoon istumaan jos ukkonen kaartaa paikalle silloin kun olen mökillä.

emkalle onnittelut uudesta työpaikasta

ON. on hieman vaikea bongata ovis kun en ollenkaan osaa arvioida miten pitkä kierto mulla nyt on.. olettaisin että se 36 päivää niinkuin viimeksi joten oviksen pitäis olla ens viikon loppupuolella.. eli omaan napaan ei ainakin toistaiseksi kuulu ei mitään kummempaa...

paljon +++ säteitä kaikille piinailijoille ja oviksenbongailijoille onnea bongailuun. nyt tämä lähtee ulos haukun kanssa

*peppi kp 11/36

Vierailija
13/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen pärjännyt näin pitkälle ilman päikkäreitä, jippii. Vielä on tosin aikaa jäljellä. Usein se nukkumatti yllättää tuossa alkuillasta sohvalla maatessani. Pitänee vältellä tuota sohvan ihanuutta.

G: Mulla ei ole yhtä suosikki vuodenaikaa. Kaikista löytyy ne hyvät ja huonot puolet. Aina innolla odotan uuden ajan alkamista ja sen ihanuuksia, kuten nyt niitä kuulaita syysaamuja ja syyssateita. On ihanaa käydä nukkumaan kullan viereen ja kuunnella samalla ikkunoita piiskaavaa sadetta. Hetken aikaa jaksan nauttia syksystä ja sitten alan kaipaamaan lumisadetta, kovia pakkasia ja pakkasöiden tähtitaivasta. Ja sitten taas hetken kuluttua haikailen kevätauringon ensimmäisiä lämpimiä säteitä ja ekoja vihertäviä ruohotupsuja. Eikä aikaakaan, kun kaipaan taas kesän hellettä ja ennen kaikkea lomaa. Ja sitten se kaipuukierros jatkuu taas... Taidan olla vähän omituinen.

Kyvä kuulla, että Kepardiinan lääkärikäynti oli onnistunut. Jotenkin sitä vaan saa uskoa ja hyvää mieltä, kun on saanut asiasta puhuttua ja vietyä asiaa eteenpäin. Itsekin sain lääkäriltä hyvää kohtelua silloin kesän alussa, kun etsin kadonnutta tätiä gyneltä. Se lääkäri teki vaikutuksen osaamisellaan ja suhtautumisellaan. Ja jos ei ihmettä tässä kierrossa tapahdu, niin varaan ajan tältä samalta lekurilta, maksoi mitä maksoi.

Nyt olen täysin unohtanut, mitä piti kirjoitella. Voi hitsi! Yritän sitten toisella kertaa enemmän. En jaksa enää säätää tän koneen kanssa yhtään enempää.

ON: Ei mitään uutta eikä ihmeellistä. Tänään on vähän nippaillut masusta, puolin ja toisin. Välillä nipistely on ollut sellaista yhtäkkistä ja repivää, varsinkin jos tekee äkkinäisiä liikkeitä. En tiedä, onko toi " repivää" oikea sana kuvailemaan sitä, mutta ei se mitään jomotustakaan ole. Limat taisivat olla ja mennä, joten ehkäpä se oviskin sitten oli. Jospa se iso-o meni niin pian ohi, etten saanut sitä kiinni. Tai sitten se oli silloin viallisten testien merkkipäivänä eli perjantaina. Jos nyt oikein listaan kaikkea mahdollista, niin tissit ovat kipeät. Mutta sitä ne on olleet oikeastaan koko kierron ajan. (Tässä syy, miksi silloin mietin niitä valemekkoja. En toki ole r-testiä tehnyt, joten tiedä sitten mistä on kysymys.)

Moolin kuulumisia kaipailen? Onko kaikki ok?

Entä missäs ovat Killa ja Naksu? Joko olette kuivaharjoittelemassa Stockan ovien tukkimista?

~dese~

Vierailija
14/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä himputista tää johtuu, oon niiiin hyvällä tuulella ollu jo pari päivää ja intoa tohon siivoomiseen löytyy edelleen...pitäisköhän jo mittailla kuumetta... :) mut heiii, jos tää onki nyt SITÄ! jaa-a..parin viikin päästä se taas nähdään.

Remukka: Tämäkin luvannut itselleen ja koiralle et aamulenkkeily alkaa taas aina kun aamulla aikaa on ja voih noita ihanan kirpeitä syys aamuja täällä oottelen :) Toivottavasti noi sotapolulle laitetut simpat tuottaa tulosta niin teillä kuin meilläkin ;)

Mooli: Kerro heti kun testailet bd bd bd

Jessis: Meillä miehen kans puhuttu vähän samasta aiheesta, vaikka kovin nuoria ollaankin on elämä meillä sillä mallilla et elämästä ei puutu muuta kuin tuo lapsi. Kumpikin on elänyt " nuoruutensa" jo täysillä et ollaan valmiita perheenlisäykseen. Ja noita unelmia talosta, autoista ja matkustelusta ollaan jo yhdessä keretty toteuttaan. Oon puhunut miehellekin tästä et kun ollaan kuitenkin aika nuoria (22&23) et mitäs sitten kun nämä elämän suuret unelmat on toteutettu..tuleeko tyhjä olo?...

Kindness: Mitkä ihmeen paukkukukat??? koskaan oo moisista kuullutkaan :) Tervetuloa meillekin istutteleen kukkasia ja tekeen perennapenkkejä! meillä on tuo pihan teko vielä aika vaiheessa..tänä syksynä olis tarkoitus saada nurmikko istutettua ja kivetyksiä tehtyä..saa nähdä toteutuuko :) Hyviä vinkkejä sain pihasuunnittelu-kurssilta noista perennoista ja muista istutushommeleista...kannattaa kyllä mennä vaikka oma piha olis jo valmiina!

Anitah: Pistä äkkiä täti matkoihin!! Tarjoa sille vaikka pohjaan palaneet kahvit jos ei muuten ymmärrä kimpsujaan pakata ;)

Olipas hassuja nuo lasten suusta jutut...hih..mieskin tuli lukemaan eilen illalla kun hekottelin tääl koneella niin makeasti... :D

Vilkutukset kaikille ensikoille joita en muistanut mainita *vilkvilk*

Tuolta o-puolelta loppuu kohta väki ihan tyystin jos ei nyt ketään lähi aikoina saada plussaamaan, sänkyyn siitä nyt mars :) ja peukut pystyssä pupuileen jos ei muu auta ;)....huomiseen....vielä olis imurointi ja lattian pesu jäljellä....:)

Vierailija
15/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vähän väsy päivä, kun oli töitä ja kaikkea... Kummasti nämä kesätyöt tuppaa väsyttämään - varsinkin kun tietää, ettei ole monta päivää jäljellä. Onneksi huomenna taas ihana vapaapäivä, ja kerrankin samaan aikaan kun miehellä! :D

Tilanneraporttia: täti edelleen eksyksissä - ei ole suunnistajaksi siitä raukasta. Kovasti polttelisi testi kaapissa, jos vaikka huomisaamuna sen tuhlaisi.... Ärsyttää, kun on niin malttamaton asian suhteen, kun kierto saattaa hyvässä lykyssä olla vaikka 50(!!?) ja jotain. Huomenna olis kyllä menossa sitten jo 32/?kp. Apua? Painostaisko joku, niin voisin paremmalla omallatunnolla tehdä sen ;)?

Kidness: vapaapäivä kaupungilla meni herkkuostoksilla :P Nami nami. Yritän pysyä omana itsenäni - eli positiivisena pessimistinä :D

Kepardiinille kiitokset hauskoista (ehkä vähän noloista) tarinoista :D Meillä ei ole remontin jäljiltä verhoja vielä ikkunoissa, että pupuilumme saattaa asettaa ainakin muita ihmisiä noloihin tilanteisiin, heh.

G: Syksy on ihan parasta aikaa! Mikään ei ole niin ihanaa kuin sateen jäljiltä katulampun valossa kiiltelevä asfaltti ja kynttilät kotona. En malttaisi odottaa! Vaikuttaiskohan asiaan, että on syntynyt syksyllä? Mitens muut syksyfanit?

Taidan mennä nyt kuumeilemaan uuden Odotus-lehden parissa. Sorruin siihen ruokkiksella... olen parka.

Vilkutuksia enskoille!! *bd* koko konkkaronkalle :)

LiVe