Lihavat ihmiset! Miten kehtaatte käydä mäkkärissä, hesessä, pizzalla, subilla...?
Nyt siis en tarkoita sitä, että ettei saisi ko. paikoissa käydä. Vaan sitä, että miten teillä itsetunto kestää sen? Kuitenkin kaikki tietää, miten tuollaisten paikkojen ruoka on lihottavaa, niin eikö tule sellainen olo, että kaikki töllää ja arvostelee?
Kommentit (25)
Vaan siitä, että miten lihava ihminen kehtaa julkisesti syödä lihottavaa roskaruokaa tietäen, miten kaikki kanssasyöjät asiasta ajattelee. Että tuossa se läski vetää taas hampurilaista, ei taida olla harvinaista herkkua jne.
Ts. on ihan kohtuullista käydä kerran kuussa roska-aterialla. Jos muuten syö/elää terveellisesti (läskitkin tekevät niin laihduttaessaan), niin on kerran kuussa Mäkkärillä käyntiä voi sanoa kohtuulliseksi.
Olen laihtunut vuodenvaihteesta laskettuna 12kg ja olen jopa kolmesti käynyt tammi-helmikuun aikana mäkkärillä. On täysin mahdollista syödä siellä ja mahduttaa se 1300 kcal:n sisään. Niin ja syödä vielä saman päivän aikana muutakin.
Miten sinä ap ja muut ihmettelijät sitten kuvittelette että me lihavat olemme kilomme keränneet???? Salaatinlehtiä natustelemallako???
Jos omanarvontuntosi kaipaa kohottamista jonkun toisen kustannuksella (tällä kertaa lihavien) niin tervetuloa vaan katsomaan syöpöttelyäni, oikein läheltä ja aitiopaikalta. Minua ei haittaa tippaakaan.
URPO!
vaan näen tämän asian laajemmin enkä keskity vain satunnaiseen roskaruokahetkeen.
Tottahan toki lihavalla se energiansaantitarve on suhteessa ylittynyt (koska muutenhan hän ei olisi lihava), mutta syynä harvemmin on vain se oikeasti satunnainen käynti roskaruokapaikassa. Syyt lihomiseen ovat laajemmat (ongelmat ruokavaliossa ym.).
Pointtini on se, että en osaa nähdä lihavankaan kerran kuussa roskaruoka-hetkeä niin pahana asiana epäterveellisyyden ja/tai energiasaannin suhteen.