Kuinka nopeasti teillä on ripsienpidennysten jälkeen..
..kasvaneet omat ripset takaisin?
Laitatin sitten hetken mielijohteesta ripsienpidennykset ihan ammattilaisella omiin jo tarpeeksi pitkiin ja tuuheisiin, mutta vaaleisiin ripsiini. Halvalla sain ja ajattelin, että ovat kivat kesällä, ei ripsarit leviä jne.
Noh, huomasin jo ensimmäisen viikon aikana, että ei ole mun juttu, kasvoja pestessä ärsytti, en ottaisi toista kertaa. En mennyt huoltoon, vaan annoin ripsien tippua omia aikojaan pois.
Tästä on nyt 1,5 kk ja nypin parit viimeiset tekoripset ärsyyntyneenä pois. Meikata ei ole voinut muutamaan viikkoon, koska omat ripset ovat aivan minimaalisen lyhyet. Ja ei tosiaan "tunnu vain lyhyiltä pidennysten jälkeen".
Kauankohan tässä nyt menee, että noi nysät kasvaa takaisin omaan mittaansa? :( Ärsyttää olla meikkaamatta, varmaan turvauduttava irtoripsiin....
Kommentit (64)
Ihmeen luottavaisesti naiset laskeutuvat makuulle ja antavat ei-lääketieteellisen ihmisen tulla metalli-instrumentin kanssa koskettamaan kaikista tärkeintä aisti-elintään. Tai siis elimiään. Ei vissiin koskaan oo sattunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ripset kiinnitetään omiin ripsiin eikä ihoon. Kun oma ripsi putoaa, tekoropsi putoaa siinä samalla. Huollossa poistetaan niitä tekoripsiä, jotka ovat kiinni omissa ripaissä, jotka ovat kasvaneet mutta eivät vielä pudonneet.
Oma ripsien laittajani kalliissa kaineushoitolassa myönsi, että huollossa joutuu leikkaamaan myös omia ripsiä ja siksi ne ovat tyngät:(
Ei todellakaan leikata omia ripsiä huollossa! Toivottavasti olet löytänyt kunnollisen tekijän näin kymmenessä vuodessa.
Mulla ole vaikuttanut ripsienpidennys mihinkään paitsi helpottavasti, kun ei tarvi laittaa ripsaria enää. Silmät tykkää, kaikki ylimääräinen vuotaminen lakannut. Mulla tosin klassinen pidennys, ei mikään raskas karvamato. Huolto kolmen viikon välein ja sitten sitä on 247 ihmisen näköinen mitään tekemättä.
entinen käyttäjä kirjoitti:
Mulla meni n. 3kk ennen kuin "sain omat ripset takaisin". Kivathanne on ja kauniit ja helpot, mutta kyllä itse suosin kunnon ripsaria! Onpahan luonnollista, eikä pilaa omia ripsiä.
Mitä luonnollista ripsivärissä on? :D sitä paitsi jos pikkasenkaan taivuttaa lisäksi ja sitten vielä käyttää meikinpoistoaineita yms, niin kyllä ne silmät ja ripset siitä kärsii vähintään yhtä paljon kuin ripsihuollosta
Mulla on ollut hiustenpidennys 15 vuotta eikä ole kaljun kaljua kohtaa kyllä. Päinvastoin mun oma tukka on parempi kuin koskaan, koska se on aina pidennyshiusten suojassa eikä katkeile tai rasitu ollenkaan samalla lailla säästä, harjauksesta yms.
Älkää aina luulko, että huonosti tehtyjen kauneustoimenpiteiden jälki on kaikkien kauneustoimenpiteiden jälki. Teippipidennys huolletaan ihan viimeistään kahdeksan viikon välein, kuusi viikkoa on ideaali.