Kuinka nopeasti teillä on ripsienpidennysten jälkeen..
..kasvaneet omat ripset takaisin?
Laitatin sitten hetken mielijohteesta ripsienpidennykset ihan ammattilaisella omiin jo tarpeeksi pitkiin ja tuuheisiin, mutta vaaleisiin ripsiini. Halvalla sain ja ajattelin, että ovat kivat kesällä, ei ripsarit leviä jne.
Noh, huomasin jo ensimmäisen viikon aikana, että ei ole mun juttu, kasvoja pestessä ärsytti, en ottaisi toista kertaa. En mennyt huoltoon, vaan annoin ripsien tippua omia aikojaan pois.
Tästä on nyt 1,5 kk ja nypin parit viimeiset tekoripset ärsyyntyneenä pois. Meikata ei ole voinut muutamaan viikkoon, koska omat ripset ovat aivan minimaalisen lyhyet. Ja ei tosiaan "tunnu vain lyhyiltä pidennysten jälkeen".
Kauankohan tässä nyt menee, että noi nysät kasvaa takaisin omaan mittaansa? :( Ärsyttää olla meikkaamatta, varmaan turvauduttava irtoripsiin....
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:34"]Kyllä se on paskapuhetta, että ripsienpidennykset eivät vaikuttaisi mitenkään omiin ripsiin. Minulla oli myös monta viikkoa ripset kauhean näköiset pidennyksien poiston jälkeen (lyhyet nysät, ripsiä puuttui). Onneksi kasvoivat takaisin.
[/quote]
Se vaan tuntuu siltä pitkien ja täydellisten pidennysten jälkeen
kolme viikkoa suurinpiiretin menee, ni on jo shut normaalit, pystyy jo käyttää ripsaria. Its ostin jotain ripsiseerumia edesauttamaan kasvua, joten en tiedä kuinka paljon siitä oli hyötyä. Mutta sanoisin silti että about kk menne ilman seerumeitakin.
Juu lyhyet nysäripset mullekin jäi kun ripsienpidennykset poistettiin (ammattilaisella, missä ne laitettiinkin). Noin vuosi meni ja nyt ovat ripset taas kasvaneet entiselleen. En ota enää pidennyksiä, tekoripsiä käytän jos tunnun tarvitsevani.
Siis kuka oikeasti tunkee naamaansa jotain tekoripsiä?! Naurettavaa. Ja vielä maksaa siitä! Jo on aikoihin eletty.
Minulla on ollut nyt reilu kolme vuotta yhteensä ripset. Taukoja olen tainnut pitää kerran-pari vuodessa, jotta näen mitä vaurioita on tapahtunut. Tasan kerran on toisessa silmässä ollut kolo rivistössä kuk itse nyppäisin vikat karvat pois. Muuten ei ole kyllä mitään vaurioita tapahtunut. Yhtä paksut ja tummat ja suorat ovat kuin ennenkin.
Mulla oli koko kesän pidennykset, (eli yhteensä kolmet uudet) toukokuusta elokuunloppuun, loput ripset sitten vaan revin irti loput kun meni kermot. Omat ripset jäi ihan tyngiksi, ja harveni puolella. Pituuden sai kiinni kuukaudessa, tuuheus ei vielälään ihan sama kuin alkuvaiheessa. En suosittele.
Luovuin pidennyksistä vuoden käytön jälkeen, ripset palautuivat parissa viikossa normaaliksi. Kaipaisin kuitenkin lisää pituutta ja ennen kaikkea väriä ripsiini (ripset ovat ihan vitivalkoiset). Voiko sellaisen ripsiseerumin kanssa käyttää kestoväriä ripsissä, tietääkö kukaan?
Jos otit itse pois etkä käynyt poistattamassa niim varmasti vahingoittaa omia ripsiä! Mullakaan ei tapahtunu omille ripsille mitään
Oon käyttänyt pidennyksiä vuoden ajan ja nyt pidän taukoa. Oon kyllä yllättynyt kuinka hyvässä kunnossa omani ovat. Odotin että pidennysten jälkeen omat tuntuisi järkyttävän pieniltä, mutta päin vastoin. Nyt kun laittaa ripsaria niin aika näyttävät ovat varsinkin kun on vielä muutama kuitu jäljellä.
Mulla ei siis samanlaisia kokemuksia ja voisin ottaa uudestaan. Uskon että tekijälläkin on vaikutusta omien ripsien kärsimiseen,sellaisiakin suhareita vaikka koulutukset käyty. Ei ole silmää hommaan ja laitetaan esim liian pitkät ja raskaat. Itsellä huolto kesti kaksi tuntia ja työn jälki huolellista. Toisaalta oli rasittavaa maata niin kauan.
Mulla meni n. 3kk ennen kuin "sain omat ripset takaisin". Kivathanne on ja kauniit ja helpot, mutta kyllä itse suosin kunnon ripsaria! Onpahan luonnollista, eikä pilaa omia ripsiä.
Ei todellakaan liimata luomeen vaan nimen O. Aa. Omaan ripseen.
Pari vuotta oli pidennykset, 9 v sitten. Ei oo omat palautuneet. Kävin vain sertifioidulla laittajilla ja hoidin ja poistatin ohjeiden mukaan. En suosittele.
Juuri kanssa poistatin volyymi ripsienpidennykset, koska oli punoitusta luomista ja teknikko suositteli taukoa. Omat ripset hiukan kärsineet, harvemmat ja lyhkäisemmät.. oli pidennykset yli vuoden. Kävin hakemassa punoitukseen kortisoni-voiteen (kuuri 1vko) apteekista ja ripsiseerumia. Luultavasti pidän pidemmän tauon pidennyksistä nyt, ihan siksi että omat pääsevät kasvamaan takaisin. Ne ovat tuuheat ja eivät edes tarvitse kuin ripsiväriä. Pidennykset helpottivat vaan kaikkea, arkea ja työaamuja, eli kiitos niille siitä :D.
Tuntuu että luonnollisemmat konstit lie paremmat kauneuden kannalta. Tietysti, mikä siinä jos haluaa laittaa pidennyksiä :). Pidän vielä rakennekynnet. Muuten voi olla, että ripsienpidennykset on historiaa. Olivat kyllä hyvin ja kauniisti tehdyt. Ne olivat pitkät (ei liian) ja tekijä aina huolellinen ja ystävällinen.
oppitunti. Ripset irtoavat ihan luonnostaan ja sitten kasvavat samaan mittaan kuin aikaisemmin .Ripsipidennys ei voi oikein vaikuttaa ripsiisi jos ei ole liimattu tai laitettu väärin. kun ripsi irtoaa , irtoaa myös ripsipidrnnys ...ja alussa oma ripsi on toki ns lyhyt.
mitenköhän se ripsihuolto vaikutti dinun omiin ripsiisi?? eihän se oikein ole mahdollista kun ripsi irtoaa niin irtoaa asennettu ripsikuitukin. ja lyhyt ripsi on oma ja on sama laatu kuin aikaisemmin ripset olivat siis omat ripset.... Oho kyllä täällä riittää näitä netopatteka jotka eivät tiedä mistä puhuu.
taidat olla tyhmä. eipset irtoaa ja uusi ripsi kasvaa tilalle.ja sinulla meni 1 vuosi ennen kuin kasvoivat takaisin omaan pituuteensa. Täyttä puppua puhut. mikdi valehtelet jos ripsipidrnnyksistä et pitänyt niin ok mutta epäilen satuilusi motiiveja. Minulla on luonnostaan pitkät ripset mutta iän myötä ohentuneet ja otan ripsi pidennykset jotta saisin vähän tuuheutta ja ei mitään ongelmia pysyvyyteen tai omien ripsi en hyvinvoinnissa.
pilaa omat ripsesi?? oletko tyhmä.se ripsi johon liimattu ripsikuitu irtoaa ja uusi ripsi on oma ripsesi ilman mitään liinoja.Tuntuu kuin täällä olisi paljon aivottomia jotka mollaavat kun ripsikuitujen jälkeen on tottunut pituuteen ja tuuheuteen niin totta kai pois oton jälkeen kokee ripset lyhyemmäksi tai harvenuneen ?? toki ikä tekee tämän luontaisesti ripsille ja hiuksille....
Käytä ripsiseerumia, sillä ne kasvaa.
Pidin 12vuotta pidennyksiä.tympäännyin jatkuvaan huoltoon.otin irti ne ihan itse,osa tieten putoili muutenkin.nyt oon kk ollut ilman.omat ripset karseat.lyhyet vioittuneet tyngät.piikkisuorat.
Turvauduin näihin itseliimattaviin ripsiin.kestävät sen n.viikon kerrallaan.katsotaan toipuuko omat ripset koskaan enää entiselleen.Kyllä kun ois äiti joskus aikanaan järkeä päähän takonut niin oispa ollu hyvä.
2