Hajun poisto silikonisesta anustapista
Hei kanssapervoilijat, millä ja miten olette puhdistaneet silikonisia anustappeja tai muita silikonisia anaaliin työnnettäviä leluja? Pelkkä mieto saippuapesu ei todellakaan riitä saamaan hajua pois ja lentää kohta mäkeen koko tappi kun en kestä miten se haisee.
Keittäminen auttoi vähän ja nyt liotan sitä neoamiseptissä (alkoholi). Mutta onpa vaivalloista! Taisi olla elämäni ensimmäinen ja viimeinen silikoninen anustappi, harmi kun on muuten niin mukava käyttää kun on joustava ja pehmeä :/
Kommentit (60)
Kortsuvinkin kuulin vasta jälkikäteen, olisi pitänyt itsekin käyttää. Ja varmaan käytänkin jatkossa jos tuo tuosta vielä tulee käyttäkelpoiseksi. Vaikuttaako se kondomi tapin paikallaan pysyvyyteen millään tavalla, sehän kun ei pienessä tapissa kuitenkaan istu kuin hansikas? Lisäksi tuossa mun tapissa on semmoinen pitkulan mallinen ulosjäävä varsi, eli tappi on ikään kuin T-kirjaimen muotoinen.
AP
Hei itsellesi kanssaprovoilija. Itse suosin alennustiskin makkaraa koska olen huomannut sen olevan siistimpää ja luonto kiittää kun ei tule ruokahävikkiä.
1. miten saa nälän loppumaan? Syömällä
2. miten saa hajun pois silikonisesta anustapista? Pesemällä perseen
hohhoijaa kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Kun pelipaikat huuhtelee huolella ennen touhuja, niin tappi ei haise yhtään miltään. Liukkarilta korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa kirjoitti:
2. miten saa hajun pois silikonisesta anustapista? Pesemällä perseenTämä on kyllä totta. Kun pelipaikat huuhtelee huolella ennen touhuja, niin tappi ei haise yhtään miltään. Liukkarilta korkeintaan.
Vahvistan tämän todeksi. Peppuhommiin vain hanuri tyhjänä ja hyvin pestynä, niin välttyy hajuongelmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa kirjoitti:
2. miten saa hajun pois silikonisesta anustapista? Pesemällä perseenTämä on kyllä totta. Kun pelipaikat huuhtelee huolella ennen touhuja, niin tappi ei haise yhtään miltään. Liukkarilta korkeintaan.
Vahvistan tämän todeksi. Peppuhommiin vain hanuri tyhjänä ja hyvin pestynä, niin välttyy hajuongelmilta.
Oliko kokemus siis nimenomaan hajun tarttumisesta silikoniin?
Kyllä menee vaivalloiseksi jos pitää kaikkeen valmistautua etukäteen älyttömällä ruljanssilla. Taitaa jäädä nuo pershommat sitten sikseen, tai ainakin suolihommat. Jättäytyy vaan sulkijalihaksen näppäilyyn. No, onpa tullut kokeiltua nyt sitten ainakin.
AP
hohhoijaa kirjoitti:
Eipä se perseen peseminen taida enää siinä vaiheessa hyödyttää kun se haju on jo siihen silikoniin tarttunut. Ja nimenomaan sen silikonin hajunpoistosta oli nyt kyse.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa kirjoitti:
Kyllä menee vaivalloiseksi jos pitää kaikkeen valmistautua etukäteen älyttömällä ruljanssilla. Taitaa jäädä nuo pershommat sitten sikseen, tai ainakin suolihommat. Jättäytyy vaan sulkijalihaksen näppäilyyn. No, onpa tullut kokeiltua nyt sitten ainakin.
AP
Juu silikonitappi nimenomaan. Ja lisävaivaa siitä ei ainakaan mulle ole, koska minulla on tapana pesaista pebani saippualla joka ilta suihkussa käydessä, oli tapittelua tiedossa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa kirjoitti:
AP
Juu silikonitappi nimenomaan. Ja lisävaivaa siitä ei ainakaan mulle ole, koska minulla on tapana pesaista pebani saippualla joka ilta suihkussa käydessä, oli tapittelua tiedossa tai ei.
Kyllä minäkin pesen pebani vedellä ja saippualla joka päivä kun käyn kakkosella, mutta en minä sieltä sisältä ala mitään kaivelemaan ja jynssäämään vaan pelkästään ulkopuolelta. Meinasin että jotkut suolihuuhtelut anustapin käyttöä varten on mielestäni vaivalloinen ajatus.
AP
Lisäksi mulla ainakin vaikka kuinka olisin käynyt kakkosella ja suoli on tyhjänä, niin se tapin käyttö stimuloi suolta jolloin sitä scheissea alkaa pyrkimään kohti uloskäyntiä. Peräsuoli kun kuitenkin on 20 cm pitkä jolloin siellä perällä voi hyvinkin olla jotain kamaa tai muuten vaan sitä luonnostaan kulkeutuu sinne päivän mittaan pieniä määriä, vaikka tarvetta ulostamiselle ei ole. Hajuunhan ei kummoistakaan kokkaretta vaadita. Ei siihen siis mikään suihkussa tehty saippuapesu oikein auta, vaan pitäisi tehdä kunnon suolihuuhtelu että siellä ei olisi yhtään mitään. Alan tässä hiljalleen ymmärtää että ehkä nuo suolihommat ei vaan ole minua varten ihan näistä käytännön syistä johtuen, kiitos siis teillekin avuliaista kommenteista tähän asiaan liittyen.
AP
Tappi on keitetty ja yön lionnut neoamiseptissä mutta haiskahtaa edelleen. Laitan sen nyt vaikka muutamaksi päiväksi etikkaan, sehän vissiin poistaa hajuja esim. tekstiileistäkin. Sata kertaa mieluummin käyttelen etikan kuin paskanhajuista tappia, jos siihen vuorostaan se haju tarttuu :D Varmaan epätoivoissani kokeilen tuota kookosöljyäkin jos ei mikään muu auta, tosin en ymmärrä miten se hajua poistaisi. Saa laittaa lisää vinkkejä, tässähän ei ole mitään hävittävää vaikka menisi pilalle koko systeemi, kun roskis näyttää sen todennäköiseltä seuraavalta osoitteelta joka tapauksessa...
AP
Siis, bidee suihkulla 2-3x vettä sisään ja siinä se sitten koko vaikeudessaan oli...
Jotenki koomista. Tappi pitää saada hajuttomaksi, että sen voi tunkea perseeseen😂👍
Vierailija kirjoitti:
Jotenki koomista. Tappi pitää saada hajuttomaksi, että sen voi tunkea perseeseen😂👍
Onhan se :D Mutta jatkossa laittaisin kortsun päälle niin voisi sen haisevan osion nakata roskiin käytön jälkeen. Mulle tää aiheuttaa ketutusta siksi että en voi säilyttää tätä tappia yöpöydän laatikossa muiden lelujeni kanssa koska en halua että aina laatikon avatessani paskanhaju tulvahtaa nenään.
AP
hohhoijaa taas kirjoitti:
Siis, bidee suihkulla 2-3x vettä sisään ja siinä se sitten koko vaikeudessaan oli...
Bidee-suihkulla tarkoitat vissiin ihan tavallista perus vessan käsisuihkua? Miten sillä saa sen veden sisään, kun mun sulkijalihas on rentonakin sen verran kireä että ei sinne mene mitään vettä sisälle? Ja käsisuihkun pää on kuitenkin sen verran valtava mötikkä että en ala sitä sisäänkään survomaan. Ja sittenhän se suihku alkaisi vuorostaan haista :D En ole todellakaan mikään kokenut anuksenvenyttelijä että saisin sormilla sitä levitettyä niin että vesi menisi sisään. Kysyn ihan ilman sarvia ja hampaita kun en ole koskaan kyseistä toimenpidettä tehnyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. T. Mies, hetero....
Paska haisee ja banjot soi
Niinpä, hyi helvetti. Harva siitä paskan hajusta nauttii.
AP, hetero
Ne sellaiset ei sileäpintaiset on ihan kauheita. Aina olen laittanut nykyisin kortsun päälle. Muuten sitä hajua ei kyllä saa pois pilaamatta tappia.