Kuinka nopeasti teillä on ripsienpidennysten jälkeen..
..kasvaneet omat ripset takaisin?
Laitatin sitten hetken mielijohteesta ripsienpidennykset ihan ammattilaisella omiin jo tarpeeksi pitkiin ja tuuheisiin, mutta vaaleisiin ripsiini. Halvalla sain ja ajattelin, että ovat kivat kesällä, ei ripsarit leviä jne.
Noh, huomasin jo ensimmäisen viikon aikana, että ei ole mun juttu, kasvoja pestessä ärsytti, en ottaisi toista kertaa. En mennyt huoltoon, vaan annoin ripsien tippua omia aikojaan pois.
Tästä on nyt 1,5 kk ja nypin parit viimeiset tekoripset ärsyyntyneenä pois. Meikata ei ole voinut muutamaan viikkoon, koska omat ripset ovat aivan minimaalisen lyhyet. Ja ei tosiaan "tunnu vain lyhyiltä pidennysten jälkeen".
Kauankohan tässä nyt menee, että noi nysät kasvaa takaisin omaan mittaansa? :( Ärsyttää olla meikkaamatta, varmaan turvauduttava irtoripsiin....
Kommentit (64)
Kyllä ne ripset kiinnitetään omiin ripsiin eikä ihoon. Kun oma ripsi putoaa, tekoropsi putoaa siinä samalla. Huollossa poistetaan niitä tekoripsiä, jotka ovat kiinni omissa ripaissä, jotka ovat kasvaneet mutta eivät vielä pudonneet.
Oma ripsien laittajani kalliissa kaineushoitolassa myönsi, että huollossa joutuu leikkaamaan myös omia ripsiä ja siksi ne ovat tyngät:(
Mä otin pidennykset ihan ammattilaisella, ja pidin niitä n. 6kk huoltaen samassa paikkaa. Kun lopetin, sen jälkeen omat ripset oli tosiaan säälittävät nysät n.5-6 viikkoa, ja se oli ihan fakta eikä mitään kuvittelua. Ripset olivat alkuun niin lyhyet, että hyvä kun sai ripsaria laitettua. Kannattaa siis miettiä milloin homman lopettaa..
Kyllähän ne ripset siitä kasvavat takaisin, ja pidennykset olivat niin ihanat, että voisin ottaa uudestaankin. Ainoa mikä siinä ärsyttää on jatkuva huoltaminen ja olihan se aika kallista.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:13"]Laittakaa ripsenne vain sertifioiduilla tekijöillä, ei millään tutun tutulla olohuoneessa.
[/quote]
Minäkin kävin ihan alan ammattilaisella/kouluttajalla, joten mistään olohuonepiipertäjästä ei ollut todellakaan kysymys. Nyt ottaisin mieluusti takaisin ne n.4000e mitä tuohon lystiin käytin, mutta koska se ei ole mahdollista, niin kerron kaikille pidennyksiä harkitseville omasta kokemuksestani.
/6
Mikä se ripsienpidennys aine on nimeltään, kuka muistaa?
Mulla ei ikävä kyllä asvaneet ripset koskaan takaisin entiseen pituuteen :( vähän ketuttaa. Laitoin kosmetologilla Espoossa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:58"]
Kyllä ne ripset kiinnitetään omiin ripsiin eikä ihoon. Kun oma ripsi putoaa, tekoropsi putoaa siinä samalla. Huollossa poistetaan niitä tekoripsiä, jotka ovat kiinni omissa ripaissä, jotka ovat kasvaneet mutta eivät vielä pudonneet.
Oma ripsien laittajani kalliissa kaineushoitolassa myönsi, että huollossa joutuu leikkaamaan myös omia ripsiä ja siksi ne ovat tyngät:(
[/quote]
No voi jessus, tarkoitin siis irtoripsiä, niitä mitä voi ostaa vaikka perus h&m:ltä ja jotka otetaan pois sitten itse, kun pestään meikit jne... Että jos niitä käyttää nyt ensihätään, kun omat ripset toipuu ripsienpidennyksistä(jotka tietenkin liimataan omaan ripseen kiinni, en ole täysi idiootti :D)
ap
Ittellä kävi sama, omat ripset lähti.. käytin sellaista helkkarin kallista ripsiseerumia joka oikeasti auttoi. En meikannut vaan käytin kevyitä irtoripsiä/meikkasin vaan ihon kuukauden ajan ja sen jälkeen omat ripset olivat kasvaneet takaisin:)
Kokeile laittaa ripsiin esim. pumpulipuikolla ihan vähän risiiniöljyä tai kookosöljyä. Pitäisi kasvattaa ja ravita ripsiä ja kasvavat nopeammin.
Ne ripsenpidennykset lähtee sillon ku omatkin ripset uusiutuu. Tottakai osa ripsistä on semmosia nysiä aluksi. Joskus tein sen virheen että liimailin itse omia ripsenpidennyksiä, niistä tuli möykkyiset ja revin ne irti. Sen jälkeen ripset oli jonkun aikaa (1-2 kk) ihan lyhyet mutta kyllä siitäkin selvittiin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:47"]
..kasvaneet omat ripset takaisin?
Laitatin sitten hetken mielijohteesta ripsienpidennykset ihan ammattilaisella omiin jo tarpeeksi pitkiin ja tuuheisiin, mutta vaaleisiin ripsiini. Halvalla sain ja ajattelin, että ovat kivat kesällä, ei ripsarit leviä jne.
Noh, huomasin jo ensimmäisen viikon aikana, että ei ole mun juttu, kasvoja pestessä ärsytti, en ottaisi toista kertaa. En mennyt huoltoon, vaan annoin ripsien tippua omia aikojaan pois.
Tästä on nyt 1,5 kk ja nypin parit viimeiset tekoripset ärsyyntyneenä pois. Meikata ei ole voinut muutamaan viikkoon, koska omat ripset ovat aivan minimaalisen lyhyet. Ja ei tosiaan "tunnu vain lyhyiltä pidennysten jälkeen".
Kauankohan tässä nyt menee, että noi nysät kasvaa takaisin omaan mittaansa? :( Ärsyttää olla meikkaamatta, varmaan turvauduttava irtoripsiin....
[/quote]
Mä turvauduin tekoripsiin seuraavien viikkojen aikana ripsienpidennyksistä luovuttaessa. Kyllä ne nopeasti kasvaa takaisin, että pystyt taas elämään asian kanssa, nyt vain saattaa tuntua aika aika pitkältä.
Se vie aikaa muutaman kuukauden - käytä sinä aikana niitä liimattavia ripsiä :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:58"]Kyllä ne ripset kiinnitetään omiin ripsiin eikä ihoon. Kun oma ripsi putoaa, tekoropsi putoaa siinä samalla. Huollossa poistetaan niitä tekoripsiä, jotka ovat kiinni omissa ripaissä, jotka ovat kasvaneet mutta eivät vielä pudonneet.
[/quote]leikkaamaan? Häh??? Onpa omituinen kauneushoitola. Ripsienpidennysten poistoaineellahab ne saa lätevästi poistettu.
Kannattaa poistattaa ne ripset hoitolassa, minun ripsienlaittajani ainakin tekee tuon ilmaiseksi silloin kun pidän taukoa ~kerran vuodessa pari kuukautta. Hänen mukaansa sitä liimaa saattaa silti jäädä pieniä määriä ripsien tyviin eivätkä ripset pääse kunnolla palautumaan, joten siksi kannattaa poistattaa eikä antaa vain tippua.
Omien ripsien palautumiseen ns. normaaliksi menee itselläni yleensä ehkä kuukausi, kyllä ne pidennykset sen verran rasittavat etteivät omat ripset parhaimmillaan sen jälkeen heti ole. Mutta joka kerta ovat kuitenkin palautuneet ajan kanssa vaikka olen käyttänyt pidennyksiä 2-6kk taukoja välillä pitäen viitisen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:18"]
Kokeile laittaa ripsiin esim. pumpulipuikolla ihan vähän risiiniöljyä tai kookosöljyä. Pitäisi kasvattaa ja ravita ripsiä ja kasvavat nopeammin.
[/quote]
Edellisellä kerralla meni pari kuukautta ripsien kasvamiseen suunnilleen entiseen pituuteen, ja tosiaan tuo jonkun muunkin mainitsema kaarevuus puuttuu. Sen näkee jo nyt pidennysten välissä kasvavista omista ripsistä, sojottavat suorastaan alaspäin. Minulla on tällä hetkellä pidennykset vielä, mutta enää yksi huolto varattuna ja sitten annan kasvaa pois. Tarkoitus on kokeilla juuri risiiniöljyä loppujen pidennysten irtiliuotukseen ja kasvun spurttaamiseen.
Yllättävän yleistä näyttää olevan tuo omien ripsien katkeilu ja haurastuminen ripsipidennysten käytön yhteydessä. Itselläni ripset haurastuivat ja heikkenivät todella merkittävästi niiden käytön yhteydessä. (X'treme Lashes-merkikset ripset, jotka siis pitäisi olla ihan laadukkaat.) Noin kahdeksan kuukautta meni, että ripset rupes näyttämään suht' normaaleilta. Selvä puoliero ripsiin näytti kuitenkin jäävän, oikean silmän ripset ovat selvästi hennommat ja harvemmat kuin vasemmassa silmässä. Tätä eroa ei ennen ripsipidennyksiä ollut ja sen huomaa selvästi, kun laitan ripsaria. Ei koskaan enää mitään härpäkkeitä ripsiin!
Omat ripset on parhaat ja kauneimmat.
Mä eka kerralla poistatin ripset siellä laittajalla (olivat vaan 3vkoa mulla) ja sen jälkeen ripset oli ihan tyngät! Eikä niitä juuri ollut irronnut, ihan jäätävät liimaripset siis. Toka kerralla pysyivät kans tosi hyvin, huollatutin 3krt ja sen jälkeen annoin tippua pois ja aloin käyttää ripsaria rinnalla sitten ku pidennyksiä oli enää vähän. Tällä kertaa ripset ei kärsinyt juuri yhtään! Kolmannella kerralla huollatutin kahdesti ja annoin taas tippua pois. Irtosivat nopeammin ku toka kerralla ja aavistuksen oli kärsineet. Eka kerralla oli joku kämänen venäläistauatainen nainen, muilla kerroilla ihan asiansa osaavat.
Mulla meni noin vuosi että ripset oli entisellään. Käytin pidennyksiä noin vuoden.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:42"]
Miten te oikein poistatte niitä ripsiä? Ne kuuluu poistaa ÖLJYLLÄ, EI RIPSIÄ NYPPIMÄLLÄ! Jos revit omat ripset samalla pois kun otat pidennyksiä pois niin ei yhtään ihme että ripsissä on kaljuja kohtia :D
[/quote]
Kävin poistattamassa kosmetologilla, samalla, joka ne laittoikin. En edes yrittänyt poistaa itse.
9