Lue keskustelun säännöt.
Pystyykö ei tallentavaa digiboksia ja videoita yhdistämään mitenkään toisiina että vois nauhoittaa?
Kommentit (4)
deoihin. ainakin tällä yhdistelmällä meillä onnistuu boxista nauhoittaminen. meilllä ei telkkarissa ole scart-paikkaa ollenkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja laittaa boxiin tulevan antennipiuhan videoihin kiinni.
Videoista pitää löytyä Av1 tai vastaava kanava!! Muuten nauhoitus EI onnistu!
Laita hakusanaksi esim. digiboksi ja video, niin löydät linkkejä, joissa kaaviokuvat virityksestä.