Petyin pahasti miehen sanomisiin
Vietimme ihanaa iltaa kotosalla kaksistaan miehen kanssa ja katsottiin Totuuden hetkeä, jossa mieheltä kysyttiin oliko hänen vaimonsa kaunein nainen, jonka kanssa on seurustellut.
Silloin mieheni pamautti suoraan päin naamaani, että en todellakaan ola kaunein nainen, jonka hän on tavannut!
Petyin, tulin surulliseksi ja tunnelmasta ei ollut enää tietoakaan. Mies ihmetteli koko illan, miksi olin hiljainen. Miksiköhän?!
Miten itse olisitte reagoineet sellaiseen?
Kommentit (26)
Mun mieheni ei todellakaan ole komein, jonka kanssa olen seurustellut.
Mutta Maailman ihanin ja Rakkain hän kyllä on!!!
Oletko ajatellut niin,että miehesi ei ole tippaakaan pinnallinen, koska sanoi noin? Rakastaa Sinua Sinuna huolimatta miltä näytät...
Siis MITÄ VÄLIÄ tollasella kommentilla on, miksei sitä saisi sanoa, jos kerran itsekin sen tiedätte?
Se mies on nyt teidän kanssa, joten todennäköisesti te kuitenkin olette parempi vaihtoehto kuin se kaunein emäntä olisi ollut.
Missä teidän itsetuntonne on? Mä en kestä että niin suuri osa naisista on tuollaisia säälittäviä nyyhkyjä...
ei olisi muhun kahdesti katsonut, jos oltaisiin jossain baarissa tavattu (me tavattiin netissä). Voisihan tuosta loukkaantua, mutta toki tiedän, etten ole mikään kaunotar. Mä olen aina iskenyt miehet jollain muulla kuin ulkonäölläni.
Tuskin mä olen kaunein nainen, jonka kanssa mies on seurustellut, mutta ainoa, jonka kanssa hän tehnyt kaksi lasta.
Mutta se, missä yhteydessä ja miten sen sanoi. Niin se ei ollut kovin mukavaa.
Onhan minunkin mielestä komeampia miehiä kuin omani, mutta en sano sitä sille suoraan noin kuten hän sen minulle sanoi.
Jos olisi ollut eri tilanne tai eri tavalla valitut sanat, niin en todellakaan olisi loukkaantunut, mutta kun se nyt oli ihana ilta kaksistaan kotona, niin en olisi todellakaan silloin juuri halunnut kuulla tuollaista asiaa ja noin ilmaistuna. ap
Siis MITÄ VÄLIÄ tollasella kommentilla on, miksei sitä saisi sanoa, jos kerran itsekin sen tiedätte?
Muistutteletteko omia lapsiannekin säännöllisesti etteivät ole fiksuimpia ja kauneimpia lapsia? Kerrotte työkaverillenne päin naamaa että on täällä toimistossa kyllä niin paljon paremman näköisiä ihmisiä kuin hän?
Vai onko oma puoliso poikkeus, jolle ei tarvitse osoittaa minkäänlaista hienotunteisuutta?
kauniin naisen niin hänkö ei saa mainita naisesta et ompa se kaunis tmv? Koska et halua edes kuulla et joku voi olla kauniimpi miehesi silmissä kuin sä??