Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin pahasti miehen sanomisiin

Vierailija
23.11.2008 |

Vietimme ihanaa iltaa kotosalla kaksistaan miehen kanssa ja katsottiin Totuuden hetkeä, jossa mieheltä kysyttiin oliko hänen vaimonsa kaunein nainen, jonka kanssa on seurustellut.

Silloin mieheni pamautti suoraan päin naamaani, että en todellakaan ola kaunein nainen, jonka hän on tavannut!

Petyin, tulin surulliseksi ja tunnelmasta ei ollut enää tietoakaan. Mies ihmetteli koko illan, miksi olin hiljainen. Miksiköhän?!

Miten itse olisitte reagoineet sellaiseen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olisin ollut tyytyväinen, että mies puhuu totta.

Aiheen ollessa tuo tietenkin harmittaisi muuten.

Vierailija
2/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näkee usein miehensä komeampana kuin tämä oikeasti on; rakkaus saa kumppanin myös näyttämään paremmalta. Eli kai se nyt sattuu kun ukko on tuollainen pässi, että tuijottaa vaan ulkokuorta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme ihanaa iltaa kotosalla kaksistaan miehen kanssa ja katsottiin Totuuden hetkeä, jossa mieheltä kysyttiin oliko hänen vaimonsa kaunein nainen, jonka kanssa on seurustellut.

Silloin mieheni pamautti suoraan päin naamaani, että en todellakaan ola kaunein nainen, jonka hän on tavannut!

Petyin, tulin surulliseksi ja tunnelmasta ei ollut enää tietoakaan. Mies ihmetteli koko illan, miksi olin hiljainen. Miksiköhän?!

Miten itse olisitte reagoineet sellaiseen?

Vierailija
4/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mistään rehellisyydestä ollut kyse, vaan siitä että raha meni läheisten edelle.

Ja ap, onpa miehesi ilkeä. Jotkut asiat on syytä pitää omana tietona ja heittää vaikka sellainen valkoinen valhe. Rehellisyys ja toisen loukkaaminen ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
5/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA junttimaistä ja ääliömäistä sanoa se ääneen! Eihän ukkosi saanut siitä edes rahaa, kuten ohjelmassa. Olisit sanonut sille takaisin, että sinunkin paremmuuslistalla miehesi on vasta 3. tai 4.

Vierailija
6/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ihan sama, vaikka mies niin sisimissään ajattelisikin, mutta että sanoi tuon ääneen, niin loukkaannuin ihan hirveästi. Olisi pitänyt sen suunsa kiinni!

Loukkaannuin niin paljon, etten pystynyt harmikseni sanomaan yhtä pahasti takaisin :(

ap

Vierailija
7/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, joita ei omalle rakkaalle sanota ääneen.

Vierailija
8/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,sun miehelläsi on menneisyys johon sinä et kuulu ollenkaan,miksi sinä siitä suutut?....ei se miehesi sanominen sitä meinaa että olet huono..sinä olet hänen vaimonsa,hän on valinnut sinut elämänkumppaniksi!!Kaikista pahinta jos nyt alat mököttää ja leikkii marttyyria,teet itsestäsi naurettavan!!

Vierailija
9/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ehkä ole kaunein mutta sinulla on sitten muita puolia jotka ovat tehneet sinusta miehesi silmissä erityisen ja kaikista parhaan kumppanin.

Eihän tuo kauniisti ollut sanottu mutta sattuuhan tuota. Itsekkin varmaan olisin vähän loukkaantunut mutta pitemmän päälle olisin kääntänyt asian niin kuin yllä esitin. Ja toisaalta meillä kyllä heitetään aika "roisia" huumoria miehen kanssa eli ei ne sanomiset ole aina kovin kauniita mutta huumorintajua kun löytyy niin niille vaan nauretaan. Ja sitten välillä taas hempeillään ja puhutaan kauniisti.

Vierailija
10/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä luulee, että kaiken mikä on faktaa, voi sanoa ääneen, ja kenenkään ei pidä siitä loukkaantua. Eihän se niin ole, siitä on hienotunteisuus ja tahdikkuus kaukana.

Ap:n mies olisi voinut pitää ajatuksensa ominaan, jos noin tosiaan ajattelee. Syytäkin ap:n loukkaantua.

Vierailija
11/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en loukkaantuis koska ois ihme jos mun mies pitäis mua kauneimpana naisena ketä on tavannut :D:D

Mutta taas oonko kaunein niistä joiden kans on seurustellut niin luultavasti olen :D (oon "tyttökaveri" nro2 ja mentiin aika pikaisesti sit naimisiin,oon todellakin tavannut sen ekan,heh)

Vierailija
12/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoiko mies ettet ole kaunein nainen jonka hän on tavannut vai jota on tapaillut.

jos oli tapaillut, niin olis voinu jättää sanomatta. mä sanoin miehelle siinä kohtaa että tietäisin miehen vastauksen olevan ei, ja mulle tulis siitä paha mieli et mä painaisin nappia.

jos oli tavannut, niin sitten ei kannata loukkaantua. jokaisen mies varmasti nähnyt useammankin kauniimmaan naisen kuin se oma vaimo

Vierailija
13/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi olla että miehesi ei tarkoita sillä mitään pahaa. Hänellä ei vaan ole tunneälyä.

Vierailija
14/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olisi eri, jos itse olisit kysynyt - silloin mies saisi minusta sanoa rehellisesti niin kuin asia on. Mutta oma-aloitteisesti ei tarvitse tuollaista laukoa!

Ja jos lohduttaa... Tuskinpa kukaan meistä on niin täydellinen, ettei mies koskaan ketään kauniimpaa olisi nähnyt!

Vierailija
15/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin varmaan hyvin kuuivalla äänellä sanonut että noh noh , ukkoseni, kun en minäkään viitsi nähdä sitä vaivaa että kertoisin todellisen mielipiteeni sinun ulkonäkösi yksityiskohdista niin sovitaanko että sinäkin olet hiljaa tässä kohdassa

Vierailija
16/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvitse suoraan päin naamaa sellaista asiaa ihan yhtäkkiä ilmoittaa. En minäkään sano kaikkia ulkonäöllisiä asioita miehelle, koska hän loukkaantuisi niistä aivan varmasti.

Myöskään minä en halua kuulla sellaisia asioita.

ap

Vierailija
17/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mun mies ei tosissaan kyllä mulle tollasta olisi laukonut, sen verran fiksu hän on ja itsesuojeluvaistoakin vielä löytyy...

Vierailija
18/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha tollaisesta on hernettä nenään ottaa.

Jos mun mies sanoisi, että olen kaunein nainen jonka hän on tavannut, tuntuisi se musta oudolta, kiusalliselta ja teennäiseltä. Olen kyllä ihan kivannäköinen, mutta tuskin kaunein. Paras kyllä ;)

Vierailija
19/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄHNYT/tavannut kauniimpia naisia :D:D voi äly...

Vierailija
20/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien miesten vaimot eivät ole kauneimpia naisia maan päällä, silti useimmat miehet osaavat käyttäytyä (?)

Olisin katsonut suu auki ja sanonut, että kiitos ilmoituksesta, et nyt itsekään ole maailman komein... ja mies olisi saanut kyllä pyytää anteeksi.

Mutta ei. Sorry vain, mutta tosi vaikea kuvitella, mieheni ei ikinä olisi noin töykeä ja epäempaattinen. Jos olisi, olisin jättänyt hänen jo ajat sitten.